eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławNadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice" w ramach PROW na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2024-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice” w ramach PROW na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice” w ramach PROW na lata 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7822f68e-2c8e-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047784/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice” Numer identyfikacyjny projektu: UM09-6502-UM0900017/18.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62382,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru budowlanego w ramach nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice” w ramach PROW na lata 2014-2020.
2. Roboty budowlane podlegające nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmują:
1) budowę i przebudowę dróg poscaleniowych (transportu rolnego)
2) wykonanie przepustów pod drogami z umocnieniami wlotów i zjazdów do działek;
3) wykonanie, renowację i korektę przebiegu urządzeń melioracji wodnych, tj. rowów odwadniających oraz systemów drenarskich i odprowadzenia wód, a także poprawę ich parametrów technicznych;
4) rekultywację gruntów, w tym likwidację wysokich i zbędnych miedz, skarp oraz ugorów, wąwozów i starych dróg poprzez nawiezienie ziemi, orkę i bronowanie, zabezpieczenia przeciwerozyjne oraz usunięcie drzew i zakrzaczeń;
5) inne roboty, w tym: przebudowa ogrodzenia z siatki drucianej metalowej na słupkach betonowych lub metalowych, wybudowanie studzienki rewizyjnej, nawiezienie ziemi oraz umocnienie skarpy, wyrównanie działki/ likwidacja starego rowu, przetarcie/wyrównanie terenu, korekta przebiegu skarpy wraz z jej umocnieniem.
3. Przedmiot Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakresu robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia określa Dokumentacja projektowo – techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ, w której skład wchodzi:
1) Projekt budowlany Przebudowa dróg, budowa rowów i rekultywacja w ramach zadania: „Zagospodarowanie poscaleniowe gruntów w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice,
w zakresie projektu dotyczącego scalenia gruntów w ramach PROW na lata 2014-2020”:
a) Projekt Zagospodarowania Terenu,
b) Projekt Architektoniczno-Budowlany,
c) Projekt Techniczny;
2) Projekt wykonawczy Przebudowa dróg, budowa rowów i rekultywacja w ramach zadania: „Zagospodarowanie poscaleniowe gruntów w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice,
w zakresie projektu dotyczącego scalenia gruntów w ramach PROW na lata 2014-2020”;
3) Decyzje, opinie, uzgodnienia, warunki techniczne;
4) Mapy;
5) Dokumentacja geotechniczna;
6) BIOZ;
7) Przedmiary robót sporządzone dla poszczególnych branż / robót.
8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4. Zamawiający informuje, że Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz innymi dokumentami dotyczącymi postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych podlegających nadzorowi numer referencyjny ZP.272.14.2024 dostępna jest na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/924890 .
5. Wykonawca / Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do:
1) reprezentowania Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji robót z dokumentacją projektowo-techniczną, umową zawartą z Wykonawcą robót, przepisami BHP, obowiązującymi normami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
2) sprawdzania jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobiegania stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania
w budowie dróg poscaleniowych;
3) sprawdzania i odbioru w imieniu Zamawiającego wszystkich robót budowlanych, w tym ulegających zakryciu lub zanikowi, uczestniczenia oraz dokonywania odbioru gotowych wykonanych budowli i przekazania ich do użytkowania;
4) uczestniczenia w komisjach, spotkaniach i naradach budowy dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji;
5) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji (stan przed, w trakcie i po realizacji danego elementu zadania) w szczególności robót ulegających zakryciu (np. podłoża lub podbudowy drogi), wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem;
6) przekazywania miesięcznych raportów z postępu realizacji robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach umowy, wraz z dokumentacją fotograficzną, w terminie do 10 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, za który Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu raport;
7) poprawnego sprawdzenia i potwierdzenia faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad oraz kontrolowania rozliczeń budowy, zatwierdzania do zapłaty rachunków i faktur przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych;
8) dokonania w terminie ustalonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych odbioru końcowego robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszego zamówienia, ponadto sprawdzenia i sporządzenia stosownego protokołu i przekazania go Zamawiającemu;
9) skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności przekazanie:
a) dziennika budowy,
b) dokumentacji powykonawczej,
c) protokołów technicznych, częściowych i międzyoperacyjnych,
d) protokołów badań,
e) gwarancji,
f) aprobat technicznych,
g) atestów i certyfikatów jakości,
h) deklaracji właściwości użytkowych i zgodności z PN,
i) dokumentacji technicznej z naniesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonania przedmiotu umowy, jeżeli miały miejsce;
10) sprawdzenia i odbioru w imieniu Zamawiającego zamiennej i dodatkowej dokumentacji projektowo-wykonawczej sporządzonej w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych projektem podstawowym;
11) uczestniczenia w komisjach usterkowych poodbiorowych oraz w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji;
12) rozliczenia końcowego robót budowlanych, podlegających nadzorowi w ramach przedmiotowego zamówienia, przy udziale Wykonawcy robót budowlanych.
6. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki szczegółowo określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55555,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRANS laboratorium drogowe Hanna Kic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921923097

7.3.3) Ulica: łazy Kostkowskie 25a

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55555,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.