eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NidzicaRemont boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy



Ogłoszenie z dnia 2024-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nidzica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Nidzica

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 0896250710

1.5.8.) Numer faksu: 0896250711

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nidzica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nidzica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9242b162-3917-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9242b162-3917-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037290/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont boiska przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394257

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy”.
W zakresie zamówienia przewiduje się wykonanie retopingu istniejącej nawierzchni boiska, w tym:
- demontaż urządzeń na terenie boiska,
- usunięcie roślinności, mchu i zanieczyszczeń z nawierzchni boiska oraz obrzeży, zapobiegając dalszemu ich wzrostowi i uszkodzeniom nawierzchni,
- czyszczenie nawierzchni mechanicznie za pomocą odpowiednich narzędzi, strumieniem powietrza i myjką ciśnieniową usuwając zanieczyszczenia i suche resztki organiczne oraz luźny granulat,
- uzupełnienie ewentualnych ubytków oraz pęknięć nawierzchni poprzez wycięcie fragmentu nawierzchni i wykonanie nowej warstwy granulatu SBR oraz lepiszcza,
- poddanie nawierzchni procesowo gruntowania,
-wykonanie nowej warstwy podkładowej o grubości 10-11 mm,
- wykonanie nowej warstwy użytkowej poprzez nałożenie dwukrotnego natrysku o grubości 2 – 3 mm w kolorze docelowym – ceglasto – czerwonym – EPDM RAL 3016,
- odmalowanie linii według aktualnego stanu,
- ponowny montaż urządzeń na terenie boiska.

2. Zadanie współfinansowane jest ze środków w ramach konkursu „Małe granty na infrastrukturę sportową w województwie warmińsko-mazurskim w 2024 r.”.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób wykonania zadania określają: opis techniczny robót, przedmiar robót, projekt umowy, stanowiące załączniki do SWZ.

4. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz na ustalonych w umowie warunkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Do wyznaczonego terminu na składanie ofert wpłynęły trzy oferty. Przed otwarciem ofert, w dniu 18.07.2024 r. Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 159 000,00 zł brutto. Zaoferowane ceny w złożonych ofertach przewyższają wartość środków jaką Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W opisanym powyżej stanie faktycznym, Zamawiający nie mogąc dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej zdecydował o unieważnieniu przedmiotowego postępowania opierając się na przywołanym przepisie ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299259,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405408,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.