Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00367328/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 1 Maja 35
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2
1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 1 Maja 352.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305935f9-2a39-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071872/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 3 Maja 35
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367328
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację budynku w zakresie wymiany pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku domu parafialnego w Łubiu przy ul. 3 Maja 35.
Remont dachu obejmował będzie m.in.:
a) rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi;
b) wymianę zgnitych i zniszczonych elementów więźby dachowej;
c) w przypadku rozstawu krokwi (wymiar pomiędzy krokwiami) przekraczającego 100 cm, zabudowę nowych krokwie pomiędzy istniejącymi;
d) przemurowanie i otynkowanie kominów w części powyżej dachu;
e) wykonanie impregnacji więźby dachowej, co najmniej dwukrotnie środkiem trójfunkcyjnym przeciw grzybom, przeciw owadom i przeciw ogniowo;
f) zamontowanie obróbki blacharskiej z blachy ocynkowanej, powlekanej gr. 0,65 mm, w kolorze naturalnym;
g) zamontowanie j.w. lecz rynny i rury spustowe z blachy cynkowo- tytanowej;
h) ułożenie pokrycia z dachówki zakładkowej ceramicznej wraz z folią wstępnego krycia;
i) zabudowanie na dachu wyłazów dachowych, ław kominiarskich i płotków przeciw śniegowych systemowych, wywiewki kanalizacji;
j) zamontowanie instalacji odgromowej na dachu wraz z zwodami pionowymi i uziomami.
Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45312310-3 - Ochrona odgromowa
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238397,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275237,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Remontowa DACHSYSTEM inż. Joachim Skolik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561677413
7.3.3) Ulica: Miarki 22
7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-REMONTOWA DACHSYSTEM INŻ.JOACHIM SKOLIK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-REMONTOWA DACHSYSTEM INŻ.JOACHIM SKOLIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275237,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości należących do Gminy Milanówek.
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych i zielonych z Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w oraz z jednostek zarządzanych na terenie Łomianek.
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzeszów i obsługę PSZOK w Sigiełkach
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.