Og³oszenie z dnia 2024-07-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00503439/01 - Wynik z dnia 2024-09-17
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dowóz dzieci i m³odzie¿y z terenu Miasta i Gminy Nowe Miasto do szko³y i przedszkola w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Nowe Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378284
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Apteczna 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowe Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ugnowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugnowemiasto.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i m³odzie¿y z terenu Miasta i Gminy Nowe Miasto do szko³y i przedszkola w roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1279b537-c651-4bde-8e7d-ab48b70b3f2d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00423469
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001225/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Dowóz uczniów do placówek o¶wiatowych na terenie gminy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.2 Informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasta i Gminy Nowe Miasto; https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 1.3 Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2,
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
1.4 Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, pades, CAdES, ASIC, XMLenc, sig, xmlenc, dfx, ath, prd.
1.5 Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
1) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
1.6 Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.
1.7 W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji:
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
2. administratorem danych osobowych Wykonawców oraz osób wskazanych w ofertach jest Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto;
3. administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez email: iod@ugnowemiasto.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3. dane Wykonawców przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZPI.271.8.2024.JM prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z pó¼n. zm.), zwanej dalej „Pzp” oraz aktów wykonawczych do niej.
4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawców bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP;
5. dane osobowe zawarte w ofercie bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, okres rêkojmi i gwarancji oraz przedawnienia roszczeñ, wynikaj±cych z umowy;
6. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy lub osób wskazanych w ofercie jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP;
7. w odniesieniu do danych osobowych zwartych w ofercie, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jego dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jego danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna ,¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania jego danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.8.2024.JM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Dowóz dzieci i m³odzie¿y
z terenu Miasta i Gminy Nowe Miasto do szko³y i przedszkola w roku szkolnym 2024/2025” oraz bezpieczne odwo¿enie ze szko³y do wyznaczonych punktów zbiórki. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ miejsca siedz±ce dla wszystkich objêtych dowozem uczniów, z zapewnieniem wszystkich zasad bezpieczeñstwa przejazdu w pozycji siedz±cej. W razie awarii pojazdu wykonuj±cego przewóz uczniów, Wykonawca zobowi±zany jest do podstawienia autobusu zastêpczego na w³asny koszt.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu tj. dowo¿enia i rozwo¿enia uczniów do:
- Zespo³u Szkó³ im. Integracji Europejskiej w Nowym Mie¶cie znajduj±cego siê przy ul. Ciechanowskiej 15;
- Przedszkola Samorz±dowego im. Misia Uszatka w Nowym Mie¶cie znajduj±cego siê przy ul. Ciechanowskiej 17.
3.1 Cztery trasy dowozu o ³±cznej d³ugo¶ci oko³o 150 km:
TRASA A
Nowe Miasto-Folwark, W³adys³awowo, Rostki, Miszewo B, Grabie, Miszewo Wielkie, Nowe Miasto, Przepitki, Kad³ubówka, Nowe Miasto.
TRASA B
Go¶cimin Wielki, Karolinowo, Gucin, Zawady B, Zawady Stare, Go¶cimin Wielki,
Modzele-Bart³omieje, Henrykowo, Czarnoty, Zasonie, Nowe Miasto.
TRASA C
Latonice, Janopole, Szczawin, Adamowo, Klukówek, Jurzynek, Wólka Szczawiñska, Anielin, Belin, Nowe Miasto.
TRASA D
Nowe Miasto, Joniec, Nowe Miasto.
3.2 Siedem tras odwozu o ³±cznej d³ugo¶ci oko³o 250 km
TRASA A
Kad³ubówka, Miszewo Wielkie, Grabie, Miszewo B, W³adys³awowo, Rostki, Nowe Miasto-Folwark.
TRASA B
Nowe Miasto-Folwark, W³adys³awowo, Rostki, Miszewo B, Grabie, Miszewo Wielkie, Kad³ubówka, Przepitki.
TRASA C
Zasonie, Go¶cimin Wielki, Karolinowo, Gucin, Zawady B, Zawady Stare, Go¶cimin Wielki, Modzele-Bart³omieje, Henrykowo, Czarnoty.
TRASA D
Zasonie, Go¶cimin Wielki, Karolinowo, Gucin, Zawady B, Zawady Stare, Go¶cimin Wielki, Modzele-Bart³omieje, Henrykowo, Czarnoty.
TRASA E
Latonice, Janopole, Szczawin, Adamowo, Klukówek, Szczawin, Jurzynek, Wólka Szczawiñska, Anielin, Belin.
TRASA F
Latonice, Janopole, Szczawin, Adamowo, Klukówek, Szczawin, Jurzynek, Wólka Szczawiñska, Anielin, Belin.
TRASA G
Nowe Miasto, Joniec, Nowe Miasto.
Podane d³ugo¶ci tras s± przybli¿one, s³u¿±ce do obliczenia warto¶ci zamówienia i porównania z³o¿onych ofert. Kolejno¶æ przejazdów oraz faktyczne d³ugo¶ci tras mog± uleæ zmianie oraz faktyczne wykorzystanie pojazdów zostan± dookre¶lone. Pojazdy przeznaczone do dowozu dzieci i m³odzie¿y winny spe³niaæ warunki okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia ( tekst jednolity- Dz. U. z 2024 r. poz. 502).
4. Do wykonania zamówienia niezbêdne s±:
- 3 autobusy do przewozu osób- 55 miejsc siedz±cych
- 1 bus do przewozu osób – co najmniej 15 miejsc siedz±cych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2025-06-26
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastêpczego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy:- nie podlegaj± wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych spe³niaj± warunki, dotycz±ce:
posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci
zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów
posiadania okre¶lonej sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie;
posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - warunek posiadania zdolno¶ci
zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia
kierowców posiadaj±cych uprawnienia do kierowania autobusami tj. prawo jazdy
kategorii D oraz uprawnienia do przewozu osób, warunek zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje:
- 3 autobusy do przewozu osób 55 miejsc siedz±cych,
- 1 bus do przewozu osób minimum 15 miejsc siedz±cych;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków
dowodowych:
-O¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym
wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo
o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie sk³adaj± wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia, dotyczy tak¿e spó³ki cywilnej, gdzie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy ze wspólników odrêbnie, zgodnie z Za³±cznikiem nr 10
do SWZ.
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
-za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodniez art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a
najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: obowi±zek z³o¿enia dokumentów dotyczy Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, Wykonawca sk³ada dokumenty:
1) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych
Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o
podstawie do dysponowania tymi zasobami.– za³±cznik nr 5
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 4,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
WRAZ Z OFERT¡ - (obowi±zek z³o¿enia dokumentu dotyczy ka¿dego Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê)- O¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu za³±cznik nr 3 do SWZ
- O¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do SWZ
- pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego na którego zdolno¶ciach technicznych, zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca polegaæ bêdzie przy realizacji przedmiotu zamówienia do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia(je¿eli dotyczy),
- pe³nomocnictwo w przypadku sk³adania wspólnej oferty do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy zosta³ okre¶lony w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ ze wzglêdu na ograniczon± warto¶æ pola, niemo¿liwe jest zamieszczenie wszystkich zmian umowy w og³oszeniu.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-28
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWO¯ENIE UCZNIÓW DO SZKÓ£ Z TERENU GMINY KRZYNOW£OGA MA£A W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie us³ugi w zakresie dowozu dzieci do placówek o¶wiatowych Gminy Sk±pe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Æmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH WRAZ Z OPIEK¡ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIA£EM NA CZʦCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkó³ i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesiêcznych w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyñcu Ma³ym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.