Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422860/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00482130/01 - Wynik z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług cateringowych, gastronomicznych z podziałem na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Akademicka 13
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423513
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00422860
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Opcja ilościowa zgodnie z załącznikiem nr 1 część 1 (dodatkowo 1500 osób), maksymalna wartość opcji wynosi 123 300 zł netto. Skorzystanie z opcji zależy od złożenia przez Zamawiającego zamówienia w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Po zmianie:
Realizacja opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego o dodatkowe 1500. Zasady dotyczące
realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Podstawowy zakres zamówienia oraz przedmiot zamówienia objęty prawem opcji został wyszczególniony w załączniku nr 3 oraz 5 do SWZ. Maksymalna wartość opcji wynosi 123 300 zł netto.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Opcja ilościowa zgodnie z załącznikiem nr 1 część 2 (dodatkowo 1000 osób). Maksymalna wartość opcji wynosi 38 100 zł netto. Skorzystanie z opcji zależy od złożenia przez Zamawiającego zamówienia w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Po zmianie:
Realizacja opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego o dodatkowe 1000. Zasady dotyczące
realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Podstawowy zakres zamówienia oraz przedmiot zamówienia objęty prawem opcji został wyszczególniony w załączniku nr 3 oraz 5 do SWZ. Maksymalna wartość opcji wynosi 38 100 zł netto.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
5. Oferta musi zawierać:
a) Formularz „Oferta Wykonawcy”, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
b) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 1 SWZ – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
c) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.