Og³oszenie z dnia 2024-07-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00480160/01 - Wynik z dnia 2024-09-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy artyku³ów higienicznych i toaletowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mail.umcs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artyku³ów higienicznych i toaletowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-774afa67-5858-4a17-87c1-bf6bc3b766d1
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00423596
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzp.umcs.pl/umcs3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.umcs.pl/umcs
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/59-2024/DZP-p
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy papieru toaletowego, rêczników papierowych, dozowników myd³a w p³ynie, podajników papieru oraz myd³a do dozowników do jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, rêczniki do r±k i serwety
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33711900-6 - Myd³o
39514400-2 - Automatyczne zasobniki na rêczniki papierowe
39831700-3 - Automatyczne dozowniki myd³a
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z opcji w przedmiotowym postêpowaniu, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy.2. Realizacja opcji polegaæ bêdzie na mo¿liwo¶ci zwiêkszenia przez Zamawiaj±cego, w stosunku do zamówienia podstawowego, ilo¶ci ka¿dego z wymienionego asortymentu o 50%.
3. Opcja realizowana bêdzie przez Wykonawcê na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. Ceny jednostkowe zamawianego asortymentu w ramach opcji bêd± takie same, jak ceny jednostkowe dla zamówienia podstawowego, okre¶lone przez Wykonawcê w formularzu oferty.
5. Zakres ewentualnych zamówieñ w ramach opcji zale¿ny bêdzie od faktycznych i uzasadnionych potrzeb Zamawiaj±cego w trakcie obowi±zywania umowy.
6. Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego. W przypadku nie skorzystania z opcji przez Zamawiaj±cego, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
7. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia mo¿e korzystaæ z opcji wielokrotnie do wyczerpania maksymalnej ilo¶ci asortymentu przewidzianego w ramach opcji.
8. Zamawiaj±cy bêdzie ka¿dorazowo informowa³ Wykonawcê o skorzystaniu z opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Minimalna warto¶æ zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty.2. Opis przedmiotu zamówienia/ wykaz oferowanego asortymentu.
3. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty - je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej, przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum) lub przez spó³kê cywiln±:1) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, sk³ada oddzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) Formularz oferty oraz opis przedmiotu zamówienia/ wykaz oferowanego asortymentu, s± sk³adane przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Poza o¶wiadczeniem i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) - 2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo wymienione w pkt 6.2 ppkt 4) SWZ, (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku:1) gdy produkt okre¶lony w opisie przedmiotu zamówienia /wykazie oferowanego asortymentu, a nastêpnie w umowie, przesta³ byæ produkowany i jest niedostêpny, co bêdzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny typ towaru, który musi spe³niaæ warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego, za cenê okre¶lon± w ofercie Wykonawcy i umowie;
2) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot umowy.
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wynikaj±cego z dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej terminowe wykonywanie przedmiotu zamówienia. Przez si³ê wy¿sz± Strony rozumieæ bêd± zdarzenie, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, które jest zewnêtrzne w stosunku do Wykonawcy oraz od niego niezale¿ne, któremu nie móg³ siê on przeciwstawiæ dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±. W szczególno¶ci za si³ê wy¿sz± uznaje siê powodzie, po¿ary, huragany, klêski ¿ywio³owe, epidemie, pandemie, inne zdarzenia spowodowane si³ami przyrody, strajki, przestoje produkcyjne, zamieszki, rozruchy, dzia³ania o charakterze zbrojnym, a tak¿e dzia³ania w³adz publicznych, na które Wykonawca nie ma wp³ywu, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania zamówienia.
2. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
3. Zmiany umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci za zgod± obu stron. Zmiany umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454-455 ustawy.
4. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w §9 ust. 1 umowy.
5. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-01 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pzp.umcs.pl/umcs
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-01 11:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-30
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Zespo³u Szkó³ Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w MWL
- Us³uga od¶nie¿ania dachów wraz z usuniêciem sopli lodowych z budynków nale¿±cych do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespo³u O¶rodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzêtu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 czê¶ci w Lublinie w podziale na 2 czê¶ci.
- Dostawa pod³o¿y bakteriologicznych i mikologicznych dla Zak³adu Diagnostyki Mikrobiologicznej
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga kompleksowego utrzymania w sta³ej czysto¶ci obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Zakup i dostawy artyku³ów gospodarczych, biurowych i czysto¶ciowych
- Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej im. 11 Listopada w Rusi, Filii w Bart±gu
- DOSTAWA ¦RODKÓW CZYSTO¦CI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Dostawa ¶rodków do utrzymania czysto¶ci, dla Poznañskich O¶rodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostaw ¶rodków czysto¶ci na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
wiêcej: Myd³o »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.