Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00360202/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z Żerkowa do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Stanisława Kostki w Biesiadkach (adres: Biesiadki 58) w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 363
1.5.2.) Miejscowość: Gnojnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-864
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gnojnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl (https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f346d5c6-e570-4aae-88e4- cb872f5d179a); www.gnojnik.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów z Żerkowa do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Stanisława Kostki w Biesiadkach (adres: Biesiadki 58) w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78eebd51-3db9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiD.271.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60277,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów z Żerkowa do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Stanisława Kostki w Biesiadkach (adres: Biesiadki
58) w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.
- ilość dowożonych uczniów - 17,
- szczegółowy zakres rzeczowy: dowóz uczniów będzie się odbywał dwa razy dziennie (dowóz i odwóz) na trasie Biesiadki -
Żerków; długość trasy dowozu i odwozu wynosi ok. 5 km dziennie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w dni
uczęszczania uczniów do szkoły:
• wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą;
• dowóz uczniów powinien być realizowany za pomocą sprawnego technicznie pojazdu z liczbą miejsc siedzących
odpowiednią do ilości przewożonych osób.
• Opiekunkę w czasie dowozu zapewnia Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JORTEX Jolanta Biernat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8691604873
7.3.4) Miejscowość: Zawada Uszewska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JORTEX PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE JOLANTA BIERNAT
jakie przetargi wygrała firma
JORTEX PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE JOLANTA BIERNAT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46314,0 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz i odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Książ Wielki, tj. do Szkoły Podstawowej w Antolce i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Książu Wielkim w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zbrosławice wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli (placówek) w 2025 roku
- Transport dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2025 roku.
- Prowadzenie całodobowego pogotowia do spraw dzikich zwierząt na terenie Miasta Lublin
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych do OREW w Krośnie i SOSW w Krośnie w 2025 roku"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kołbaskowo do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.