Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444681/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00446350/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
- 2022/BZP 00451700/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
- 2024/BZP 00211952/01 - Wynik z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Mieroszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieroszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości
1.5.2.) Miejscowość: Mieroszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mieroszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Mieroszów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1825626a-5c22-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Zamawiający dopuszcza w niniejszym postępowaniu formaty: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, .xls; .xlsx, .ods ze szczególnym wskazaniem na format .pdf. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.41.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu „Modernizacja oświetlenia ulicznego Gminy Mieroszów” zadanie zostało podzielone na 3 etapy:
Etap 1 - modernizacja oświetlenia ulicznego wymiana sodowych opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mieroszów na oprawy LED z inteligentnym systemem zarządzania oświetleniem obejmuje:
Dostawa, montaż, dopasowanie i uruchomienie inteligentnego systemu sterowania i zarządzania energią dla 359 sztuk punktów oświetleniowych
1. Modernizacji podlegać będzie 359 szt. punktów oświetleniowych na terenie Gminy Mieroszów.
2. Wymianie podlegać będzie 359 szt. punktów oświetleniowych poprzez wymianę dotychczasowych opraw oświetleniowych na nowoczesne oprawy uliczne w technologii LED
3. Dobór nowych opraw LED należy przeprowadzić w sposób potwierdzający spełnienie wymogów aktualnej normę PN-EN 13201:2016. (szczegółowe informacje w Załączniku - Tabela doboru urządzeń). Lokalizacja punktów oświetleniowych do wymiany znajduje się w arkuszu Inwentaryzacja Załącznika – Tabela doboru urządzeń.
4. Wymianie podlegać będzie 225 sztuk wysięgników na istniejących słupach. Lokalizacja wysięgników do wymiany znajduje się w arkuszu Inwentaryzacja Załącznika – Tabela doboru urządzeń.
5. Modernizacja, dostosowanie do współpracy z systemem sterowania 21 szaf oświetleniowych.
6. Zamawiający wymaga aby łączna moc oferowanych opraw była nie większa niż 12.000,00 W.
7. Zamawiający wymaga aby średnia wydajność świetlna opraw będzie nie mniejsza niż 140 lm/W.
8. Zamawiający wymaga minimum gwarancji na dostarczone oprawy 7 lat.
Szczegółowy opis przedmiotu zawarty jest w załączniku nr 1A – opis przedmiotu zamówienia dla wymiany opraw, który zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót, tabelę doboru opraw wraz z inwentaryzacją
Etap 2 - Budowa oświetlenia przy drodze powiatowej nr 3362D w Rybnicy Leśnej
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 3362D w Rybnicy Leśnej na końcowym odcinku dojazdowym do schroniska Andrzejówka wraz z oświetleniem dróg turystycznych w okolicach schroniska. Zakres obejmuje budowę 20 punktów oświetleniowych zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą Projekt Budowlany, Projekt Techniczny, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, Przedmiarem Robót. Stanowiącymi załącznik nr 1B do SWZ
Etap 3 - Budowa oświetlenia przy drodze gminnej ul. Radosna w Sokołowsku
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogi gminnej ul. Radosna w Sokołowsku. Zakres obejmuje budowę 11 punktów oświetleniowych zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą Projekt Budowlany, Projekt Techniczny, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, Przedmiarem Robót. Stanowiącymi załącznik nr 1C do SWZ
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i montaż 3 tablic informacyjnych w związku z dofinansowaniem zadania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Tablicę należy wykonać zgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. Miejsca montażu tablic zostaną wskazane przez Zamawiającego.
Płatność za wykonanie zamówienia zostanie dokonana w formie dwóch płatności zgodnie z zapisami wzoru umowy.
Zamawiający informuje, iż jeśli w dokumentacji projektowej jeśli użyto znaków towarowych, patentów, lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza produkty równoważne, jeśli spełniają opisane w dokumentacji projektowej parametry techniczne.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (C) - waga kryterium 100 %;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę zdolności kredytowej lub środków finansowych w wysokości min. 500 000,00 zł.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, informację potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w ww. wysokości, wydanej nie wcześniej niż na 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, przez jednego wykonawcę występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający zasoby samodzielnie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
i) min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy oświetlenia drogowego w ilości minimum 15 punktów oświetleniowych w każdym z zamówień;
ii) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie opraw oświetlenia ulicznego wraz z instalacją, wymianą, budową lub
przebudową oświetlenia drogowego, obejmujące w ramach każdego z zamówień wymianę minimum 300 szt. opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED każde zamówienie oraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dopuszcza się łączne spełnianie warunku zdolności technicznej lub zawodowej przez wykonawców występujących wspólnie, pod warunkiem że jeden z wykonawców występujących wspólnie wykaże samodzielnie doświadczenie opisane w punkcie i) lub ii) lub
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub ma możliwość dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1) kierownikiem robót w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
- posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub im odpowiadające uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-minimalne doświadczenie: 2 lata od daty uzyskania uprawnień,
2) dwoma brygadzistami posiadającymi uprawnienia wymagane dla realizacji niniejszego zamówienia
3) sześcioma monterami posiadającymi uprawnienia wymagane dla realizacji niniejszego zamówienia
Zamawiający dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w przepisach powszechnie obowiązujących.
Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:
- przez Wykonawcę samodzielnie, lub
- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, dopuszcza się łączne spełnianie warunku przez wykonawców występujących wspólnie, lub
- przez podmiot udostępniający zasoby samodzielnie lub wspólnie z podmiotem udostępniającym zasoby
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ
3) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 pzp; art. 108 ust. 1 pkt 4 pzp- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
6) zaświadczenie albo inny dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją nt. ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia – załącznik nr 6 do SWZ;
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1)Wypełniony Załącznik – Tabela doboru urządzeń zgodnie z zawartą w Załączniku Instrukcją wraz z obliczeniami fotometrycznymi2)dla oferowanych opraw oświetleniowych – objętych zakresie zamówienia dla Etapu 1:
a) karta techniczna opraw,
b) deklaracja CE producenta opraw
c) rozsyły światła opraw oświetleniowych w formie bazy danych zastosowanych typoszeregów opraw, w formacie eulumdat (.Ldt),
3) dla oferowanego systemu sterowania:
a) karta techniczna systemu sterowania
b) deklaracja CE producenta sterownika systemu sterowania
c) certyfikat TALQv2 oferowanego systemu sterowania lub rozwiązanie równoważne (zgodnie z opisem równoważności zawartym w OPZ)
d) certyfikat ISO27001 serwerowni systemu sterowania lub równoważny (zgodnie z opisem równoważności zawartym w OPZ)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1)Wypełniony Załącznik – Tabela doboru urządzeń zgodnie z zawartą w Załączniku Instrukcją wraz z obliczeniami fotometrycznymi2)dla oferowanych opraw oświetleniowych – objętych zakresie zamówienia dla Etapu 1:
a) karta techniczna opraw,
b) deklaracja CE producenta opraw
c) rozsyły światła opraw oświetleniowych w formie bazy danych zastosowanych typoszeregów opraw, w formacie eulumdat (.Ldt),
3) dla oferowanego systemu sterowania:
a) karta techniczna systemu sterowania
b) deklaracja CE producenta sterownika systemu sterowania
c) certyfikat TALQv2 oferowanego systemu sterowania lub rozwiązanie równoważne (zgodnie z opisem równoważności zawartym w OPZ)
d) certyfikat ISO27001 serwerowni systemu sterowania lub równoważny (zgodnie z opisem równoważności zawartym w OPZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:10.000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze nr rachunku 07 8395 0001 0021 8115 2000 0008 z dopiskiem "Wadium – BZ.271.41.2022”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Mieroszów, Plac Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zaliczka do wskości 5% wynagrodzenia zgodnie z zapisami umowy Z7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-21 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.