Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00389079/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-10
- 2023/BZP 00390475/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-11
- 2023/BZP 00395384/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług żywienia w oparciu o dzierżawę wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem w SOSW w Damnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Marynarza Polskiego
1.3.) Oddział zamawiającego: SOSW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000180048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Korczaka 1
1.5.2.) Miejscowość: Damnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-231
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: /59/ 811 30 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswdamnica@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswdamnica.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c19f353d-500c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług żywienia w oparciu o dzierżawę wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem w SOSW w Damnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c19f353d-500c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041934/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług żywienia w oparciu dzierżawę wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem w SOSW Damnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389079
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSW.321.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400060,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa gotowania i wydawania gotowych posiłków uczniom/wychowankom SOSW, przez 5 dni w tygodniu (w dni nauki szkolnej), w godzinach ustalonych z dyrektorem placówki, od 01 października 2023 r. do 21 czerwca 2024 r.
2. Miejsce świadczenia usługi:
Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Damnicy, ul. J. Korczaka 1, 76 – 231 Damnica.
4. Szacunkowa liczba uczniów przebywających w internacie i korzystających z całodziennego wyżywienia, tj. z 5 posiłków dziennie – 40.
5. Szacunkowa liczba uczniów dojeżdżających do szkoły i korzystających z jednego posiłku dziennie – 25.
6. Łączna szacunkowa liczba dni, w których będą wydawane posiłki zarówno w internacie jak i dla uczniów korzystających z samych obiadów – 166.
7. Łączna szacunkowa liczba osobodni (liczba uczniów x liczba dni) dojeżdżających do szkoły i korzystających z obiadów – 4 150 (25 uczniów x 166 dni).
8. Łączna szacunkowa liczba osobodni (liczba uczniów x liczba dni) w internacie – 6 640 (40 uczniów x 166 dni).
9. Liczba dzieci i posiłków są wartościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do liczby faktycznie zamówionych przez zamawiającego posiłków.
10. Dzienna liczba posiłków może ulegać zmianom, w zależności od frekwencji dzieci.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie zamawiającego.
12. Zamawiający określa minimalny gwarantowany zakres zamówienia na poziomie 50% liczby osobodni określonej odpowiednio w ust. 7 i 8.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale 5 specyfikacji warunków zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 391498,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391498,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391498,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tradycyjne Smaki Agnieszka Bożek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839 245 36 91
7.3.3) Ulica: Banacha 6A box 44
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA BOŻEK TRADYCYJNE SMAKI
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA BOŻEK TRADYCYJNE SMAKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391498,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DAMNICA
- Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy
- SPORZĄDZENIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY DAMNICA DLA CZĘŚCI OBRĘBÓW:
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Karżniczka, Stara Dąbrowa - siódme postępowanie w 2024 roku
- Budowa drogi gminnej w Mianowicach gmina Damnica.
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Wielka Wieś, Karżniczka, Stara Dąbrowa - szóste postępowanie w 2024 roku
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Stara Dąbrowa, Żoruchowo - piąte postępowanie w 2024 roku
więcej: przetargi DAMNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dowóz posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Dobieszu
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kopienicy
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.