Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423912/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00433205/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00439765/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00492867/01 - Wynik z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Krotoszyńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Supra Brokers S.A.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021916234
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Aleja Śląska 1
1.11.4.) Miejscowość: Wroclaw
1.11.5.) Kod pocztowy: 54-118
1.11.6.) Województwo: dolnośląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: centrala@suprabrokers.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://suprabrokers.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Krotoszyńskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b50c8e6c-8eec-4ae5-991e-6da4ec3d6e22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054519/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa ubezpieczenia Powiatu Krotoszyńskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym. Klauzulą poufności objęte są: szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia informacje do oceny ryzyka, rejestry majątku.Część SWZ objęta poufnością zostanie udostępniona Wykonawcy po złożeniu wniosku o udostępnienie informacji poufnych, stanowiącego załącznik Nr 7 do SWZ . część poufna udostępniana będzie wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 1130 ze zm.) - zwanej dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”. Część SWZ objęta poufnością może zostać udostępniona wyłącznie Wykonawcom na podstawie złożonego wniosku.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców - platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SWZ nr 158/2024/Krotoszyn
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest:
Ubezpieczenia wspólne dla wszystkich jednostek wymienionych w SWZ
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia
Ubezpieczenia dla poszczególnych jednostek wymienionych w SWZ
1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tyt. administrowania drogami
2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres podstawowy zamówienia (dotyczący udzielenia ochrony ubezpieczeniowej wzakresie określonym wyżej w odniesieniu do składników majątkowych / elementów wyszczególnionych w formularzu
ofertowym) oraz zakres opcjonalny zamówienia objęty zastrzeżonym przez Zamawiającego prawem opcji (dotyczący
udzielenia ochrony ubezpieczeniowej w zakresie określonym wyżej w odniesieniu do nowych składników majątkowych /
elementów, które pojawią się w trakcie obowiązywania umowy i wymagać będą ubezpieczenia – wedle kategorii
asortymentowych wyszczególnionych w formularzu ofertowym).
2. Objęty zastrzeżonym prawem opcji zakres opcjonalny zamówienia wynosi / stanowi
maksymalnie 30% wartości umownej zakresu podstawowego zamówienia (tj. ceny ofertowej określonej w formularzu
ofertowym) – do tego poziomu będzie mogło być w trakcie obowiązywania umowy realizowane doubezpieczanie nowych
składników majątkowych / elementów, które pojawią się w trakcie obowiązywania umowy i wymagać będą ubezpieczenia, a
związane w szczególności z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do
użytku nowych inwestycji, nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia.
3. Zakres opcjonalny zamówienia będzie objęty przedmiotem umowy w sprawie zamówienia, która zawarta zostanie w
wyniku niniejszego postępowania, przy czym jego realizacja zależna będzie od woli i decyzji Zamawiającego. Realizacja
(uruchomienie) prawa opcji dokonywana będzie poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie
obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnej usługi.
4. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie będzie stanowić zmiany warunków umowy
i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy.
5. W przypadku skorzystania z opcji ochrona ubezpieczeniowa (program ubezpieczenia) będzie realizowana na warunkach
w wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zaakceptowanych fakultatywnych warunków
ubezpieczenia.
6. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego)
Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny
zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określone prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia)
przewidziane zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście
realizacji tego zakresu usług oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego).
Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z
zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
7. Wskazany zakres opcjonalny zamówienia stanowi maksymalny zakres zastrzeganego prawa opcji, przy czym prawo to
może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie w okresie obowiązywania umowy –
na warunkach w niej określonych. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji usług w ramach zastrzeżonego prawa opcji w
przypadku i w zakresie, w jakim korzysta z niego Zamawiający zgodnie z treścią złożonego oświadczenia Zamawiającego o
skorzystaniu z prawa opcji i warunkami określonymi w SWZ (umowie) – w momencie złożenia takiego oświadczenia
następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu usług objętego
wdrażaną do realizacji na mocy danego oświadczenia opcją.
8. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego. Niezłożenie
zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za
realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca nie będzie wnosił oraz zrzeka się
jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do wyboru oferty przyjmuje się najkorzystniejszy bilans ceny oraz oferowanych fakultatywnych
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00352864/01 z dnia 2024-06-05
2024-06-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
warunków ubezpieczenia (fakultatywne klauzule rozszerzające zakres ochrony ubezpieczeniowej wskazane w szczegółowych
warunkach zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawieart. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają
warunki udziału w postępowaniu określone przez Pełnomocnika Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej
SWZ.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.1. spełniający warunki określone w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej czyli posiadający zezwolenie na wykonywanie działalności
ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11
września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed
wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej zezwolenie Ministra Finansów na
prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.
1.2. Zamawiający nie precyzuje wymagań w odniesieniu do warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt. 1, 3 i 4 ustawy pzp;
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy wobec których nie zachodzą przesłanki skutkujące wykluczeniem
z postępowania określone w art. 108 ustawy.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy wobec których nie zachodzą przesłanki skutkujące wykluczeniem
z postępowania określone w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz.
835).
4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, i 5 ustawy Pzp, jeżeli
udowodni Pełnomocnikowi Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki określone w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Poza oświadczeniem, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy potwierdzającym niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w
postępowaniu Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania
wykluczeniu z postepowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniem, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy potwierdzającym niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w
postępowaniu Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania
wykluczeniu z postepowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu art. 58 ustawy.1 Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2 Każdy z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające,
że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z
wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia
4 Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy pzp, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 2 jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5 Formularz oferty musi zawierać wszystkie dane podmiotów składających ofertę wspólną (nazwa adres, nr NIP, REGON
każdego z podmiotów) z wyraźnym wskazaniem pełnomocnika.
6 Wszelka korespondencja odbywać się będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
7 Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
8 Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę
zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę między Wykonawcami regulują przepisy kodeksu
cywilnego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia - zgodnie z zapisami SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/suprabrokers
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 12:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcy działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych;Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia, umowa
nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności
a Zamawiający nie będzie zobowiązany zostać jego członkiem
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku wielofunkcyjnego położonego przy ulicy Młyńskiej 2d w Krotoszynie na użytkowy i biurowy - Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz na cele mieszkalne
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa próbek i akcesoriów - próżniowy system zamknięty poboru materiału biologicznego z dzierżawą aparatu dla SPZOZ w Krotoszynie
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krotoszynie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
- Odśnieżanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2024 / 2025 - teren Gminy Kobylin.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Czarnocin.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WILCZĘTA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.