Og³oszenie z dnia 2022-11-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00435833/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
- 2022/BZP 00481018/01 - Wynik z dnia 2022-12-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM, US£UGI KURIERSKIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Sztuki Wojennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chru¶ciela 103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.taborska@akademia.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM, US£UGI KURIERSKIE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3b282496-5c0d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00423945
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00014904/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Us³ugi pocztowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wszyscy Wykonawcy w celu
bezproblemowej komunikacji z Zamawiaj±cym na Platformie powinni przed up³ywem terminu sk³adania ofert przyst±piæ do
postêpowania na Platformie poprzez funkcjê „Przyst±p do postêpowania” oraz posiadaæ za³o¿one konto w aplikacji Marketplanet
OnePlace.
2. W celu bezproblemowej pracy z Platform±, Wykonawca powinien posiadaæ co najmniej:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿
56 KB/s;
2) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10; w przypadku
komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przegl±darka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z
obs³ug± Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przegl±darka Firefox z obs³ug± Javy, si³a
szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przegl±darka MS Internet Explorer 11
z obs³ug± Active X lub Firefox
z obs³ug± Javy, si³a szyfrowania: 128bit;
3) zainstalowan± dowoln± przegl±darkê internetow±: Chrome; Mozilla Firefox;
4) w³±czon± obs³ugê JavaScript;
5) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez
Wykonawcê.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy
nale¿y u¿yæ formatu XAdES. W takiej sytuacji nale¿y za³±czyæ oddzielny plik
z podpisem (w takiej sytuacji Wykonawca winien upewniæ siê, ¿e za³±cza oba
pliki, tj. plik z tre¶ci± dokumentu oraz plik z podpisem elektronicznym).
3) Zamawiaj±cy zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym pos³uguje
siê Wykonawca by³ podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
b±d¼ innych krajów nale¿±cych do Unii Europejskiej.
4. Obs³ugiwane przez Platformê formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci
do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,
csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,
ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Ka¿dy plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Platformie, widoczny jest
w Systemie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero
po automatycznym odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data "- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim
¼ród³em czasu.
7. Format kodowania tre¶ci w obrêbie platformy - UTF8.
8. Ca³a komunikacja pomiêdzy u¿ytkownikiem Systemu a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS
(szyfrowanie TLS)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych przetwarzanych w
zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Akademia Sztuki
Wojennej
z siedzib± przy Al. gen. Antoniego Chru¶ciela „Montera” 103, 00-910 Warszawa.
8. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych z którym mo¿na siê skontaktowaæ siê za
po¶rednictwem adresu e-mail: iod@akademia.mil.pl
9. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw±
Prawo zamówieñ publicznych i rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu i udzielenie zamówienia 10. Dane osobowe przechowywane bêd±
przez okres niezbêdny, wynikaj±cy
z przepisów, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy;
11. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady
postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostêpu do danych
osobowych mo¿e wyst±piæ tylko w przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie
z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.
12. Dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani do organizacji miêdzynarodowej
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenie
dostêpu do danych osobowych mo¿e
wyst±piæ tylko w przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych
13.Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo:
- dostêpu do danych osobowych przy czym w przypadku gdy wykonanie obowi±zków,
o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby du¿ego wysi³ku zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
osoby której dane dotycz± dodatkowych informacji,
- ¿±dania sprostowania dotycz±cych jej danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania w przypadkach wymienionych w RODO przy czym ¿±danie nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
14. Osobie której dane dotycz± nie przys³uguje prawo do przenoszenia danych osobowych, ich
usuniêcia ani prawo wniesienia sprzeciwu, poniewa¿ przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie
art. 6 ust.1 lit. c RODO.
15. W trakcie przetwarzania danych nie bêdzie dochodzi³o do zautomatyzowanego podejmowania
decyzji, ani do profilowania.
16. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych osobowych (adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
17. Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest
obowi±zkowe ale niezbêdne do wziêcia w nim udzia³u. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na
podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ASzWoj-PK-ZZP-261.47.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym oraz us³ug kurierskich. Przedmiot zamówienia obejmuje przyjmowania, przemieszczanie, dorêczanie przesy³ek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2022 r.
poz. 896) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji us³ugi zawiera Za³±cznik Nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy i Za³±cznik Nr 5 „Wzór umowy”
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Sledzenie przesy³ek listowych z pozycji przegl±darki internetowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada, aktualny wpis do rejestru Wykonawców pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe ( tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 896).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 bêdzie spe³niony je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i bêdzie realizowa³ us³ugi, dla wykonywania, których te uprawnienie s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r.
poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
- aktualny wpis do rejestru Wykonawców pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe ( tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 896)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
16. Oferta wspólna.1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienie (konsorcja i spó³ki cywilne) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Podpisy na pe³nomocnictwie, o którym mowa w ust. 4 pkt 5 i ust. 8 musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pe³nomocnictwa winien zostaæ z³o¿ony w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. Podpisy
i po¶wiadczenie ze zgodno¶æ z orygina³em z³o¿one musz± byæ za pomoc± kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.Oferta wspólna, oprócz innych wymaganych dokumentów powinna siê sk³adaæ z:
1) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê
cywiln± zamiast pe³nomocnictwa Wykonawca mo¿e z³o¿yæ umowê spó³ki cywilnej z której w
sposób jednoznaczny wynikaæ bêdzie sposób reprezentacji spó³ki cywilnej.
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania. Wzór o¶wiadczenia
stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez
Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z wykonawców;
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór
o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o
zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z
wykonawców;
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, mo¿liwo¶æ dokonywania nastêpuj±cych zmian postanowieñ niniejszej umowy:1) zmiany terminu realizacji umowy, który bêdzie móg³ ulec skróceniu na skutek zaistnienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu zamówienia, przy czym za si³ê wy¿sz± uznaje siê katastrofalne dzia³ania przyrody, nowe akty prawne w³adzy ustawodawczej i wykonawczej oraz zaburzenia ¿ycia zbiorowego ( np. zamieszki, wojna), niezale¿ne od stron umowy, które zasadniczo utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± wykonywanie zobowi±zañ stron wynikaj±cych z umowy, a których strony nie mog³y przewidzieæ ani im zapobiec pomimo dzia³ania z dochowaniem nale¿ytej staranno¶ci;
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym ceny netto pozostaj± bez zmian,
a stosownej zmianie ulegaj± ceny brutto;
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r.
o pracowniczych planach kapita³owych;
e) zmiany cennika powszechnych us³ug pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.
3) stosownie do postanowieñ art. 439 ust. 1 Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± umowy, na nastêpuj±cych zasadach
a) poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, o których mowa w art. 439 ust. 1 Pzp uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi minimum
5 % wska¼nika zmian cen us³ug konsumpcyjnych w kwartale/kwarta³ach poprzedzaj±cym/ych w stosunku do wska¼nika zmian cen us³ug konsumpcyjnych w danym kwartale publikowanych w informacji sygnalnej GUS;
pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada na dzieñ otwarcia ofert;
c) zmiana wynagrodzenia dokonana zostanie z u¿yciem odes³ania do wska¼nika,
o którym mowa w pkt. 3 lit. a;
d) wysoko¶æ wynagrodzenia zmienia siê o poziom zmiany cen, o którym mowa w pkt. 3 lit. a;
e) wniosek o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ z³o¿ony wcze¶niej ni¿ po 180 dniach od dnia otwarcia ofert, a ka¿dy kolejny nie mo¿e byæ z³o¿ony wcze¶niej ni¿ po 180 dniach od daty ostatniej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia;
f) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy
w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wynosi 20%;
g) zmiana umowy na podstawie pkt 3 wymaga z³o¿enia drugiej stronie pisemnego wniosku, o którym mowa w ust. 6,
h) w przypadku dokonania zmiany umowy na podstawie pkt 3 – zmiany wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych
z realizacj± zamówienia – Wykonawca jest zobowi±zany do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów i kosztów zobowi±zania podwykonawcy,
i) zmiana wynagrodzenia mo¿e polegaæ zarówno na jego wzro¶cie jak
i obni¿eniu.
Warunki wprowadzania zmian zosta³y szczegó³owo okre¶lone w par. 5 Wzoru umowy - za³±cznik Nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym b±d¼ podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-13
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdañskim
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku"
- ¦wiadczenie us³. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych do ka¿dego miejsca w kraju i za granic±.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miejskiego w £asku w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla RARS na okres 24 miesiêcy
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.