Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233134/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00247947/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00254492/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00264422/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00277624/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00288953/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00299478/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
- 2023/BZP 00312424/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00326270/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00331550/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-28
- 2023/BZP 00345468/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
- 2023/BZP 00353333/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa trzech budynków wielorodzinnych, zlokalizowanych na osiedlu TAZ w Zawierciu w ramach 2 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 324941274, 324941267
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa trzech budynków wielorodzinnych, zlokalizowanych na osiedlu TAZ w Zawierciu w ramach 2 zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-740b7541-fad1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa trzech budynków wielorodzinnych, zlokalizowanych na osiedlu TAZ w Zawierciu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233134
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.32.2023.KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Część I - „Budowa dwóch budynków wielorodzinnych (budynek 1 i budynek 2) wraz z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Bohaterów Westerplatte na terenie działki 13/8”1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą.
2. Budynki będą znajdować się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków województwa Śląskiego pod numerem rejestru A/1428/91 jako układ urbanistyczny osiedla TAZ. Budynki stanowić będą odtworzenie nieistniejących obecnie budynków, które wchodziły w skład układu urbanistycznego osiedla, a zostały wyburzone w latach 60 i 80 ze względu na zły stan techniczny.
3. Objęte zamówieniem budynki są realizowane ze wsparciem finansowym z Funduszu Dopłat rządowego programu budownictwa komunalnego w ramach umowy Nr BSK/22/22/0002437 z 13.09.2022 r. z Bankiem Gospodarstwa Krajowego.
4. Zakres robót:
Zakres robót w budynku przy ul. Westerplatte 16 obejmuje m. in.
Roboty budowlane
Instalacje sanitarne, w tym kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową, instalację wodociągową, instalację gazową , instalację C.O. oraz wentylację.
Instalacje elektryczne
Przyłącza zewnętrzne, w tym przyłącze wody, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową
Zagospodarowanie terenu, w tym m. im. wykonanie krawężników i obrzeży, wykonanie dróg i chodników oraz montaż małej architektury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ.
Projektowany budynek przy ul. Westerplatte 16 jest obiektem mieszkalnym wielorodzinnym
Powierzchnia zabudowy – 223,19 m2
Powierzchnia użytkowa – 521,62 m2
Liczba kondygnacji nadziemnych – 2
Liczba kondygnacji podziemnych – 1
Wysokość budynku (od poz. terenu) – 9,55 m
W budynku zaprojektowano 7 mieszkań. Cztery mieszkania na poziomie parteru oraz trzy na poziomie I piętra.
W części podziemnej znajduje się piwnica z komórkami lokatorskimi i pomieszczeniami technicznymi.
Poddasze nieużytkowe dostępne za pośrednictwem wyłazu stropowego z korytarza.
Zakres robót w budynku przy ul. Westerplatte 18 obejmuje m. in.
Roboty budowlane
Instalacje sanitarne, w tym kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową, instalację wodociągową, instalację gazową , instalację C.O. oraz wentylację.
Instalacje elektryczne
Przyłącza zewnętrzne, w tym przyłącze wody, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową
Zagospodarowanie terenu, w tym m. in. wykonanie krawężników i obrzeży, wykonanie dróg i chodników montaż małej architektury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ.
Obowiązki Wykonawcy zostały również określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
Projektowany budynek przy ul. Westerplatte 18 jest obiektem mieszkalnym wielorodzinnym
Powierzchnia zabudowy – 223,19 m2
Powierzchnia użytkowa – 521,62 m2
Liczba kondygnacji nadziemnych – 2
Liczba kondygnacji podziemnych – 1
Wysokość budynku (od poz. terenu) – 9,55 m
W budynku zaprojektowano 7 mieszkań. Cztery mieszkania na poziomie parteru oraz trzy na poziomie I piętra.
W części podziemnej znajduje się piwnica z komórkami lokatorskimi i pomieszczeniami technicznymi.
Poddasze nieużytkowe dostępne za pośrednictwem wyłazu stropowego z korytarza.
5. Wykonawca opracuje i uzyska zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
6. Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
7. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
8. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z załączonego do SWZ przedmiaru robót (t. j. roboty budowlane, roboty ziemne, roboty murowe, roboty konstrukcyjne, roboty sanitarne roboty elektryczne, roboty związane z zagospodarowaniem terenu), były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.
9. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Budynek przy ul. Westerplatte 16 oraz budynek przy ul. Westerplatte 18
Budynki mieszkalne zlokalizowane na osiedlu TAZ przy ulicy Bohaterów Westerplatte 16 oraz przy ulicy Westerplatte 18, działka nr 13/8 zostały przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w tym osoby na wózkach inwalidzkich. Budynki nie posiadają schodów zewnętrznych, wejście odbywa się z poziomu terenu o spadku nie większym niż 5%. Do budynków zastosowano drzwi wejściowe nisko progowe (próg 1 cm) o szerokości w świetle ościeżnic 1,1 m co pozwala na swobodne przejechanie wózkiem elektrycznym i manualnym. Odpowiednia szerokość korytarzy zapewnia lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie się od drzwi wejściowych do mieszkania zlokalizowanego na poziomie parteru. Swobodny, szeroki przejazd nie ogranicza ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwala na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk czy uszkodzenie ścian.
Jedno z mieszkań na parterze przystosowano dla osób niepełnosprawnych, zapewniając łazienkę z przestrzenią manewrową o wymiarach 1,5 x 1,5 m umożlwiającą korzystanie przez osoby na wózku. Lokalizacja wyłączników, przycisków i klamek w częściach wspólnych na wysokości 0,9 – 1,1 nad poziomem podłogi.
W pobliżu budynku zlokalizowano miejsca postojowe, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45451000-3 - Dekorowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45441000-0 - Roboty szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 5982255,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
B. Część II - „Budowa budynku wielorodzinnego (budynek 3) wraz z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Mieczysława Niedziałkowskiego na terenie działki 15/12”1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą.
2. Budynek będzie znajdować się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków województwa Śląskiego pod numerem rejestru A/1428/91 jako układ urbanistyczny osiedla TAZ. Budynek stanowić będzie odtworzenie nieistniejących obecnie budynków, które wchodziły w skład układu urbanistycznego osiedla, a zostały wyburzone w latach 60 i 80 ze względu na zły stan techniczny.
3. Objęte zamówieniem budynki są realizowane ze wsparciem finansowym z Funduszu Dopłat rządowego programu budownictwa komunalnego w ramach umowy Nr BSK/22/22/0002437 z 13.09.2022 r. z Bankiem Gospodarstwa Krajowego.
4. Zakres robót:
Zakres robót w budynku przy ul. Niedziałkowskiego obejmuje m. in.
Roboty budowlane
Instalacje sanitarne, w tym kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową, instalację wodociągową, instalację gazową , instalację C.O. oraz wentylację.
Instalacje elektryczne
Przyłącza zewnętrzne, w tym przyłącze wody, kanalizację sanitarną, kanalizację deszczową
Zagospodarowanie terenu, w tym m. im. wykonanie krawężników i obrzeży, wykonanie dróg i chodników oraz montaż małej architektury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1A do SWZ.
Obowiązki Wykonawcy zostały również określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do SWZ.
Projektowany budynek przy ul. Niedziałkowskiego jest obiektem mieszkalnym wielorodzinnym
Powierzchnia zabudowy – 223,19 m2
Powierzchnia użytkowa – 521,62 m2
Liczba kondygnacji nadziemnych – 2
Liczba kondygnacji podziemnych – 1
Wysokość budynku (od poz. terenu) – 9,55 m
W budynku zaprojektowano 7 mieszkań. Cztery mieszkania na poziomie parteru oraz trzy na poziomie I piętra.
W części podziemnej znajduje się piwnica z komórkami lokatorskimi i pomieszczeniami technicznymi.
Poddasze nieużytkowe dostępne za pośrednictwem wyłazu stropowego z korytarza.
5. Wykonawca opracuje i uzyska zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
6. Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na nie mniej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
7. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
8. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Celem wykonania obowiązków określonych w art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z załączonego do SWZ przedmiaru robót (t. j. roboty budowlane, roboty ziemne, roboty murowe, roboty konstrukcyjne, roboty sanitarne roboty elektryczne, roboty związane z zagospodarowaniem terenu), były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.
9. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Budynek mieszkalny zlokalizowany na osiedlu TAZ przy ulicy Niedziałkowskiego został przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w tym osoby na wózkach inwalidzkich. Budynek nie posiada schodów zewnętrznych, wejście odbywa się z poziomu terenu o spadku nie większym niż 5%. Do budynku zastosowano drzwi wejściowe nisko progowe (próg 1 cm) o szerokości w świetle ościeżnic 1,1 m co pozwala na swobodne przejechanie wózkiem elektrycznym i manualnym. Odpowiednia szerokość korytarzy zapewnia lokatorom bezpieczne i płynne przemieszczanie się od drzwi wejściowych do mieszkania zlokalizowanego na poziomie parteru. Swobodny, szeroki przejazd nie ogranicza ruchów osobie z niepełnosprawnością, pozwala na bezpieczne manipulowanie kołami wózka bez obawy o uraz rąk czy uszkodzenie ścian.
Jedno z mieszkań na parterze przystosowano dla osób niepełnosprawnych, zapewniając łazienkę z przestrzenią manewrową o wymiarach 1,5 x 1,5 m umożlwiającą korzystanie przez osoby na wózku. Lokalizacja wyłączników, przycisków i klamek w częściach wspólnych na wysokości 0,9 – 1,1 nad poziomem podłogi.
W pobliżu budynku zlokalizowano miejsca postojowe, w tym miejsca dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45451000-3 - Dekorowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45441000-0 - Roboty szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 3201428,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6457288,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8465637,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6457288,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS - JUL - BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771984391
7.3.3) Ulica: Bliżyce 65
7.3.4) Miejscowość: Niegowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6457288,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3316451,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5011483,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3415009,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS - JUL - BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771984391
7.3.3) Ulica: Bliżyce 65
7.3.4) Miejscowość: Niegowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-320
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3415009,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część I - „Budowa dwóch budynków wielorodzinnych (budynek 1 i budynek 2) wraz z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Bohaterów Westerplatte na terenie działki 13/8”
Część II - „Budowa budynku wielorodzinnego (budynek 3) wraz z instalacją gazową i infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Mieczysława Niedziałkowskiego na terenie działki 15/12”
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości"
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczenia Laboratorium w budynkach nr 9 i nr RH15 zlokalizowanych na terenie nieruchomości Łukasiewicz-WIT przy ul. Duchnickiej 3 wg projektu
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Wysokie Mazowieckie
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.