Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00368685/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ulepszenie leśniczówki L. Hańcza wraz z zagospodarowaniem terenu m.in. wykonanie ogrodzenia, wiaty śmietnikowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suwałki
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875664295
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suwalki@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ulepszenie leśniczówki L. Hańcza wraz z zagospodarowaniem terenu m.in. wykonanie ogrodzenia, wiaty śmietnikowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b989def-4330-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135394/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Hańcza wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 366324,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Ulepszenie leśniczówki L. Hańcza wraz z zagospodarowaniem
terenu m.in. wykonanie ogrodzenia, wiaty śmietnikowej”.
Lokalizacja inwestycji: Smolniki 26, 16-407 Wiżajny, Gmina Rutka Tartak, powiat suwalski, jednostka ewidencyjna
201206_2 Smolniki, dz. nr 160 obręb 0028 Smolniki, województwo podlaskie.
Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Hańcza o nr inw. 110/683 oraz zagospodarowanie terenów
przyległych m.in. wykonanie ogrodzenia oraz wiaty śmietnikowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiącej
załączniki nr 2 i 3 do SWZ.
Zakres zamówienia polega w szczególności na:
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
a) Ulepszeniu i dociepleniu połaci i stropu ostatniej kondygnacji połączonej z wymianą pokrycia i wyposażenia dachu:
• skrócenie okapów dachu oraz rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego i elementów wyposażenia dachu,
• położenie folii dachowej o wysokiej paroprzepuszczalności, oraz wykonanie łacenia dachu,
• wymiana pokrycia dachu na gont blaszany z blachy stalowej powlekanej w kolorze czarny mat np. typu "Janosik",
połączona z wykonaniem nowych obróbek blacharskich (w tym obróbka komina) i elementów montażowych dachu takich jak
ławy kominiarskie, barierki, wyłaz dachowy itp. oraz zabezpieczeniem przed założeniem gniazda przez dzikie ptaki,
• docieplenie stropu nad poddaszem wełną mineralną gr. 20 cm o wsp. λ = 0,031 W/(m*K) ułożoną między legarami z
krawędziaków 6x20 cm z wykonaniem podłogi (poddasza nieużytkowego) z desek struganych gr. 28 mm,
• wykonanie nowej podbitki szczytów i okapów z deski sosnowej szalunkowej gr. 22 mm szer. 140 mm (szalunek należy
impregnować preparatem impregnacyjnym do drewna typu lazura),
• montaż nowych rynien (⌀ 125mm) i rur spustowych (⌀ 100mm) z blachy stalowej powlekanej w kol. dachu.
b) Termoodernizacji ścian zewnętrznych połączonej z odnowieniem zewnętrznego wykończenia budynku oraz wymianą
stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych:
• docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji parteru i poddasza styropianem gr. 10 cm o wsp. λ =0,033W/mK - ocieplenie
w bezspoinowym systemie ociepleń budynków (ETICS) z tynkiem cienkowarstwowym strukturalnym silikonowym,
• tynk cienkowarstwowy strukturalny mozaikowy na bazie żywic z gruntowaniem,
• wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na drzwi drewniane wzmocnione, ocieplone o współczynniku przenikania ciepła
Umax=1,3 W/m2*K (zgodnie z wykazem stolarki drzwiowej),
• wymiana stolarki okiennej wraz z obróbką glifów (od strony wewnętrznej przywrócenie stanu pierwotnego łącznie z
malowaniem) na nową z drewna klejonego warstwowo o współczynniku przenikania ciepła Umax=0,90 W/m2* K z
zastosowanie nawiewników ciśnieniowych (po 1 nawiewniku w każdym pomieszczeniu z wyłączeniem łazienek), okno w
pomieszczeniu kotłowni należy wykonać z profili aluminiowych,
• montaż nowych parapetów i obróbki blacharskiej z blachy stalowej powlekanej w kolorze dachu,
• wykonanie nowych okładzin schodów zewnętrznych i balkonów z płyt kamiennych np. typu "Maple Red" (stopnie schodów
z płyt płomieniowanych gr. 3 cm, podstopnie z płyt polerowanych gr. 1 cm, płytki okładzin balkonu gr. 1,5 cm),
• demontaż stalowych balustrad schodów zewnętrznych i balkonów oraz wykonanie nowych balustrad drewnianych o
wysokości 1,1 m od gotowej posadzki,
• montaż nowego oświetlenia zewnętrznego nad wejściami do budynku,
• rozbudowa ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej typu "starobruk" gr 6 cm, na podsypce piaskowo-cementowej.
c) Ulepszenia pomieszczenia służbowego- kancelarii:
• wykonanie nowych posadzek w komunikacji, wc i w kuchni w części mieszkalnej oraz z gresu w wc i w biurze kancelarii z
gresu drewnopodobnego (zgodnie z opisem na rysunkach),
• w przedsionku i biurze kancelarii wykonanie okładzin części ścian z desek gr. 4cm i szer. 20cm,
• wymiana okładzin ścian i wc (na całej wysokości) z płytek glazury,
• montaż oświetlenia LED,
• dwukrotne szpachlowanie tynków ścian i sufitów w pomieszczeniach kancelarii wraz z malowaniem farbami,
• wymiana istniejących wewnętrznych drzwi płytowych na drewniane płycinowe z ościeżnicami drewnianymi regulowanymi,
• wykonanie nowych podokienników kamiennych.
d) Modernizacji i wymianie elementów instalacji wewnętrznych:
• wymiana wyłączników i kontaktów instalacji elektrycznej w części kancelarii, ze zmianą lokalizacji punków elektrycznych,
• wymiana kratek wentylacyjnych w części kancelarii,
• wykonanie ogrzewania podłogwego w kancelarii,
• wymiana umywalki i misy ustępowej na podwieszaną,
• montaż pompy ciepła typu powietrze – woda do ogrzewania wody użytkowej, podłączenie do istniejącego zbiornika c.w.u.
e) Robotach budowlanych dotyczących zagospodarowaniu terenu:
• budowa frontowego ogrodzenia z bloczkow betonowych,
• budowa ogrodzenia 3D z wykorzystaniem istniejącej podmurówki,
• wykonanie wiaty śmietnikowej.
3.3 Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w:
a. kosztorysach ofertowych wraz z przedmiarami robót (załączniki nr 2 do niniejszej SWZ)
b. dokumentacji projektowo-technicznej zawierajacej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do niniejszej
SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410162,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530988,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410162,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dachtechnik Szymon Kopko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442295114
7.3.4) Miejscowość: Wychodne 24B
7.3.5) Kod pocztowy: 16-402
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410162,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.