Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00434026/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Technicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 414 00 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Technicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0936dbce-f0e2-4c73-bb6d-a45348e957f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062932/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Technicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,171321,38eafe532760cde72fb5b9e2f7684021.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz
za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie
Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w
wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
4. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej
Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 3
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy
Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat
SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej
Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na
zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31,
c) Mozilla Firefox 26,
d) Opera 18;
2) pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet,
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
c) włączona obsługa JavaScript,
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
e) zainstalowany Acrobat Reader,
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.
d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;
4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji
elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wy-danych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych
przesyłanych plików: *.pdf.
5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
6. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej
Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl
7. Zamawiający zaleca, aby nazwa plików lub katalogów przesyłanych Zamawiającemu przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu
Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz za pomocą poczty
elektronicznej zawierała maksymalnie 50 znaków.
8. W przypadku niezastosowania się przez Wykonawcę do zalecenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca
przyjmuje na siebie wyłączne ryzyko braku możliwości otwarcia przez Zamawiającego przesłanego pliku lub katalogu, a tym samym
ryzyko braku możliwości zapoznania się przez Zamawiającego treścią przesłanego pliku lub katalogu.
9. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Meble szkolne
1. Mikroskop cyfrowy – 1
2. Mikroskop – 1
3. Programy multimedilane Fizyka, Chemia, Biologia i Geografia – 1
4. Zasoby multimedialne Instrukcje BHP – 1
5. Krzesło konferencyjne popielato - czarne, siedzisko i oparcie kolor szary – 27
6. Krzesło konferencyjne czarne – 4
7. Krzesło obrotowe szare – 26
8. Fotel obrotowy beżowy – 2
9. Fotel obrotowy szary – 15
10. Krzesło szare – 9
11. Krzesło 2-osobowe, jasnobeżowe – 1
12. Plansza dwustronne – Polska - symbole narodowe, prezydenci – 1
13. Plansza dwustronna – Rzeczpospolita Polska - historia najnowsza – 1
14. Plansza - Polskie zabytki UNESCO – 1
15. biurko z szeroką szufladą - białe, w białej skrzyni – 1
16. Taboret bukowy roz. 6 – 4
17. Szafka na ksero – klon – 1
18. Prosta lada recepcyjna lewa - klon do biblioteki – 1
19. Prosta lada recepcyjna prawa - klon do biblioteki – 2
20. Nadstawka do prostej lady recepcyjnej - klon do biblioteki – 1
21. Biurko z jedną szufladą – klon – 2
22. Stolik pod rzutnik – klon – 2
23. Szafa z witryną – biały – 2
24. Szafa z witryną klon – 2
25. Szafka-słupek mobilna – 1
26. Szafka pod duże ksero – 23
27. Szafka laboratoryjna do pracowni mobilna – 1
28. Szafa ubraniowa z 2 schowkami i drzwiami biało-szarymi - klon jutland – 1
29. Krzesło białe rozm. 6, stelaż szary – 2
30. Krzesło szare rozm. 6, stelaż szary – 68
31. Krzesło klonowe rozm. 6, stelaż szary – 15
32. Taboret rozm. 7 z podnóżkami o możliwości regulacji rozmiar 3-6, HPL biały – 4
33. Drzwi niskie 90 stopni, 2 szt. - klon jutland – 6
34. Drzwi niskie 90 stopni, 2 szt. – białe – 2
35. Drzwi niskie 90 stopni, 2 szt. – szare – 2
36. Drzwi średnie 90 stopni z zamkiem 2 szt. - klon jutland – 23
37. Drzwi średnie 90 stopni, 2 szt. – białe – 1
38. Drzwi średnie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – białe – 10
39. Drzwi średnie 90 stopni 2 szt. – szare – 2
40. Drzwi średnie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – szare – 15
41. Drzwi wysokie 90 stopni 2 szt. - klon jutland – 1
42. Drzwi wysokie 90 stopni z zamkiem 2 szt. - klon jutland – 48
43. Drzwi wysokie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – białe – 6
44. Drzwi wysokie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – szare – 12
45. Nadstawka - klon jutland – 21
46. Nadstawka - klon jutland – 29
47. Nadstawka - klon jutland – 19
48. Regał - klon jutland – 58
49. Regał głęboki - klon jutland – 2
50. Regał - klon jutland – 74
51. Regał głęboki - klon jutland – 2
52. Słupek z szufladami - klon jutland – 2
53. Drzwi witrynowe – 17
54. Drzwi witrynowe – 19
55. Drabina przestawna do mebli – 1
56. Uchwyt na drabinę do mebli – 1
57. Stół trójkątny o rozmiarze nr 6 – 30
58. Stół prostokątny nr 6 – 1
59. Szafa ubraniowa 1 os. klon jutland – 3
60. Szafka kuchenna – 5
61. Szafka kuchenna ze zlewozmywakiem – 2
62. Drzwi do szafki kuchennej, 2 szt. – 7
63. Szafka kuchenna z 3 białymi szufladami – 2
64. Blat kuchenny do szafek – 1
65. Kontenerek z piórnikiem, klon - na nóżkach – 21
66. Dostawka do biurka – lewa – 1
67. Blat kuchenny do szafek, 164 cm - z wycięciem na zlew po lewo – 1
68. Blat kuchenny do szafek, 164 cm - z wycięciem na zlew po prawo – 1
69. Regał z 12 szufladami - klonowo-biały – 3
70. Blat kuchenny do szafki, 82 cm – 1
71. Drzwi średnie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – ciemnoturkusowe – 2
72. Drzwi wysokie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – brudnoróżowe – 2
73. Drzwi wysokie 90 stopni 2 szt. – jasnoniebieskie – 1
74. Drzwi wysokie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – ciemnoturkusowe – 4
75. Szafa skrytkowa z 14 schowkami, cichy domyk - klon jutland – 3
76. Kontenerek z piórnikiem i kartoteką – klon – 2
77. Kontenerek z piórnikiem i szufladami – klon – 1
78. Biurko narożne prawe z metalową nogą, klon jutland – 7
79. Biurko narożne lewe z metalową nogą, klon jutland – 4
80. Biurko – klon – 2
81. Szafa ubraniowa z drzwiami – 1
82. Zestaw mebli do pokoju nauczycielskiego – 1
83. Moduł szatniowy – 1
84. Szafka z 5 schowkami – 1
85. Regał niski z półkami – 2
86. Lustro poziome – 1
87. Fotel 1 os. – ciemnoszary – 5
88. Kanapa wyciszająca z bokami ze sklejki – 3
89. Tablica biała suchościeralna ceramiczna 1700x1000 mm – 31
90. Tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana – 1
91. Tablica szkolna tryptyk biała ceramiczna – 3
92. Tablica suchościeralno-magnetyczna obrotowo-jezdna ceramiczna 170x100 cm - 1
93. Tablica akademicka suchościeralno-magnetyczna lakierowana 350x120 – 1
94. Krzesło roz. 6 zielone – 28
95. Krzesło roz. 6 niebieskie – 32
96. Krzesełko rozm. 6 – szare – 2
97. Krzesełko zawieszane rozm. 6 – szare – 32
98. Krzesło obrotowe na kółkach z regulacją wysokości – szare – 172
99. Krzesło obrotowe z regulacją wysokości – szare – 60
100. Zestaw trygonometryczny do tablic – 3
101. Tablica magnetyczna biała na stojaku wym. 150 x 90 x 168 cm – 1
102. Zestaw brył matematycznych, 17 szt. – 3
103. Metalowa szafa aktowa 80 – 1
104. Szafa chemiczna niska z półkami z blachy ocynkowanej – 1
105. Kosz na śmieci, pijemnik do segregacji modułowy z pokrywą – pięciokomorowy – 6
106. Fotel konferencyjny na kółkach – 5
107. Moduł kanapa 3-osobowa z oparciem, jasnoszary – 1
108. Hoker z oparciem – 2
109. Pufa 2-osobowa grafitowa na korytarz – 2
110. Pufa 3-osobowa grafitowa na korytarz – 4
111. Oparcie podwójne wysokie grafitowe na korytarz – 1
112. Podłokietnik z blatem grafitowe na korytarz – 4
113. Stolik duży wysoki biały 130x50x110 – 1
114. Łącznik metalowy do łaczenia puf na korytarz – 10
115. Zestaw siedzisk na hol – 1
116. Krzesło – szare – 8
117. Kwadrat wyciszający - jasnoszary, gr. 20 mm na ścianę – 6
118. Kwadrat wyciszający - jasnoszary, gr. 40 mm na ścian – 6
119. Kwadrat wyciszający - zielony, gr. 50 mm na ścianę – 6
120. Gablota stojąca na nóżkach dwudrzwiowa 120 x 180 x 50 popielata (na puchary) – 1
121. Gablota stojąca na nóżkach jednodrzwiowa 60 x 180 x 50 – 1
122. Szafka z umywalką 60 – 1
123. Stół kwadratowy 70x70, brzoza, zaokrąglony, rozm. 6 – 6
124. Stół kwadratowy 70x70, HPL - biały, zaokrąglony, rozm. 6 – 2
125. Stół prostokątny 140x70, HPL - buk, zaokrąglony, rozm. 6 – 1
126. Stół 160x80 rozm. 6, 8os., stelaż aluminium, blat buk, obrzeże ABS, narożniki proste – 1
127. Stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat klon, Obrzeże ABS, narożniki proste – 17
128. Stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat HPL biały, obrzeże drewniane, narożniki pro-ste – 14
129. Stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat HPL buk, obrzeże drewniane, narożniki pro-ste – 234
130. Stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat HPL szary, obrzeże drewniane, narożniki proste – 15
131. Stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat HPL szary, obrzeże drewniane, narożniki proste – 16
132. Stolik komputerowy z półką na komputer i szufladą na klawiaturę klon, stelaż aluminium – 143
133. Stolik komputerowy z półką na komputer i szufladą na klawiaturę - klon, stelaż aluminium – 19
134. Szafa wysoka czterodrzwiowa - klon, zamykana na klucz – 1
135. Regał wysoki z szafką – klon – 1
136. Szafa wysoka z witryną – klon – 1
137. Regał średni z szafką – klon – 1
138. Regał średni – klon – 3
139. Szafa niska – klon – 4
140. Szafa wysoka z min. 10 schowkami – klon – 1
141. Szafa ubraniowa – klon – 2
142. Biurko 140 - klon na metalowych nogach – 4
143. Biurko 160 - klon na metalowych nogach – 24
144. Biurko 180 - klon na metalowych nogach – 1
145. Osłona pełna klon do biurek na metalowych nogach – 1
146. Osłona pełna klon do biurek na metalowych nogach – 23
147. Wózek pod komputer – klon – 42
148. Panel recepcyjny - klon do sekretariatu – 1
149. Kontenerek z piórnikiem i kartoteką – klon – 1
150. Kontenerek z piórnikiem – klon – 4
151. Regał - klon – 1
152. Szafa wąska prawa z zamkiem – 1
153. Szafa wysoka z zamkiem na segregatory – 1
154. Szafa z witryną z zamkiem – 1
155. Szafka wąska lewa – 1
156. Szafa wąska lewa z zamkiem – 1
157. Narożna lada recepcyjna klon do biblioteki – 1
158. Nadstawka narożnej lady recepcyjnej klon – 1
159. Stojak na mapy – klon – 1
160. krzesło rozmiar 6 - stelaż aluminium - buk – 474
161. Stół konferencyjny rozmiar 6, lewy, klon – 2
162. Stół konferencyjny rozmiar 6, prawy, klon – 2
163. Stół konferencyjny rozmiar 6, prosty, klon – 4
164. Półka na komputer do stolików komputerowych srebrna – 16
165. Stolik komputerowy, 2 os. 1300x450 z regulowaną wysokością 3-7 - srebrny – klon - 8
166. Regał magazynowy wzmocniony - moduł podstawowy, kolor ramy siwy, półki buk – 2
167. Regał biblioteczny dwustronny wzmocniony - moduł dodatkotkowo wzmocniony – 4
168. Regał dwustronny wzmocniony - moduł podstawowy wzmocniony – 4
169. Zestaw meblowy 4 regały z szufladami oraz drzwiami – 1
170. Stół 120 x 80 klon z 6 krzesłami aluminium, rozm. 6 – 1
171. Zestaw mebli do biblioteki klon jutland – 1
172. Zestaw mobilny do pracy indywidualnej - biurko z szafką – 3
173. Regał z dzwiami – 2
174. Zestaw mebli kuchennych z zamkiem – 1
175. Szafka kuchenna ze zlewozmywakiem – 1
176. Krzesło konferencyjne, z podłokietnikami – 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Meble techniczne
1. Biurko – 1
2. Kontener biurowy z 4 szufladami – 1
3. Stół warsztatowy – 1
4. Stół warsztatowy z szufladami – 1
5. Stół techniczny komputerowy – 15
6. Krzesło biurowe – 15
7. Metalowa podstawa pod komputer – 17
8. Szafa metalowa – 2
9. Stół roboczy do warsztatu – 1
10. Stół roboczy do warsztatu – 2
11. Krzesło robocze na ślizgaczach – 1
12. Szafa metalowa – 2
13. Stół warsztatowy z nadstawką i oświetleniem – 2
14. Taboret roboczy na ślizgach – 40
15. Regał półkowy – 5
16. Stół warsztatowy – 1
17. Krzesło robocze z uchwytem – 22
18. Stół warsztatowy – 2
19. Stół konferencyjny – 1
20. Stół konferencyjny – 1
21. Stół konferencyjny – 5
22. Skrzynka na klucze z zamkiem elektronicznym – 1
23. Szafka na klucze przeszklona – 1
24. Mównica – 2
25. Sejf meblowy – 1
26. Szafa ze szklanymi drzwiami – 2
27. Stolik pod rzutnik – 1
28. Gablota wewnętrzna na stojaku – 4
29. Gablota wewnętrzna – 6
30. Gablota wewnętrzna – 2
31. Krzesło biurowe – 1
32. Fotel skórzany – 4
33. Stół konferencyjny – 3
34. Biurko – 1
35. Stojak na ubrania – 5
36. Wieszak stojący – 1
37. Wieszak szeregowy dwustronny – 5
38. Wieszak ścienny – 8
39. Wózek platformowy ze składanym uchytem – 1
40. Wózek platformowy – 1
41. Wózek platformowy składany – 1
42. Wózek mobilny na laptopy – 1
43. Drabina z platformą niska - 1
44. Drabina z platformą średnia – 1
45. Wózek ogrodowy – 1
46. Ławka 4-miejscowa ze stolikiem – 5
47. Ławka 3-miejscowa – 2
48. Ławka 2-miejscowa – 1
49. Stół szklany okrągły - 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ wraz z załącznikiem,2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, składane na podstawie art.
125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem, że:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 2,
składa każdy z Wykonawców,
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo
do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia
umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy, stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ oraz
ustawą PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-28
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.