Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00413622/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00481364/01 - Wynik z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
dostawa środków czystości, chemii gospodarczej , akcesoriów do sprzątania i worków na odpady komunalne i medyczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL DZIECIĘCY POLANKI IM. MACIEJA PŁAŻYŃSKIEGO W GDAŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.2.) Oddział zamawiającego: Szpital Polanki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294208
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Polanki 119
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-308
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 58 520 93 00
1.4.8.) Numer faksu: 58 552 47 41
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalpolanki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpolanki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424107
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00413622
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają postawione przez zamawiającego wymagania, tj.:
PAKIET NR 1 -ŚRODKI CZYSZCZĄCE I DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI:
Pozycja 1-13- dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1-14 - dostarczenie próbek po 1 opakowaniu z każdego asortymentu
PAKIET NR 2 - CHEMIA GOSPODARCZA, KOSMETYKI I DROBNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA
Pozycja 1-34 - dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1-34- dostarczenie próbek po 1 sztuce z każdego asortymentu
PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY TOALETOWE Z PAPIERU i RĘCZNIKI PAPIEROWE
Pozycja 1,3,5,7 - dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1,3,5,7 - dostarczenie próbek po 1 sztuce z każdego asortymentu
PAKIET NR 4 – ART. HIGIENICZNE DO CZYSZCZENIA POWIERZCHNI SUCHO I MOKRO
Pozycja 1 - dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1 – dostarczenie próbki produktu
PAKIET NR 5 – ART. DO HIGIENICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK W WORKU
Pozycja 1 - dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1 – dostarczenie próbki produktu
PAKIET NR 6 – ART. DO HIGIENICZNEGI MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK W PIANIE
Pozycja 1 - dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1 – dostarczenie próbki produktu
PAKIET NR 7 - WORKI NA ODPADY KOMUNALNE I MEDYCZNE
Pozycja 1-8 – dostarczenie próbek w postaci po 1 rolce z każdego asortymentu
2. Próbki stanowić będą integralną część oferty, ich zwrot dokonywany będzie tylko na pisemny wniosek wykonawcy.
3. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, Wykonawca składa wraz z ofertą.
4. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, będą podlegały uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.
5. Z uwagi na niemożliwość przekazania próbek, o których mowa w ust. 1 przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z dyspozycją art. 65 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 2 ustawy, Zamawiający żąda przekazania ww. próbek w terminie wyznaczonym na składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Zamawiającego: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku sp. z o.o., ul. Polanki 119, 80-308 Gdańsk, do magazynu środków czystości na terenie Szpitala (budynek po prawej stronie za wjazdem do Szpitala), z dopiskiem: OFERTA na dostawę środków czystości, chemii gospodarczej , akcesoriów do sprzątania i worków na odpady komunalne i medyczne. Ze względów organizacyjnych, Zamawiający informuje o możliwości dostarczenia próbek od ul. Rzeźnickiej.
6. Dostarczone próbki winny być odpowiednio oznakowane, zapakowane oraz zabezpieczone, żeby Zamawiający nie mógł się zapoznać z zawartością przed terminem składania ofert.
7. Koszty związane z dostawą oraz ze zwrotem próbek ponosi Wykonawca.
Po zmianie:
Zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają postawione przez zamawiającego wymagania, tj.:
PAKIET NR 1 -ŚRODKI CZYSZCZĄCE I DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI:
Pozycja 1-13- dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1-14 - dostarczenie próbek po 1 opakowaniu z każdego asortymentu
PAKIET NR 2 - CHEMIA GOSPODARCZA, KOSMETYKI I DROBNY SPRZĘT DO SPRZĄTANIA
Pozycja 1-34 - dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1-34- dostarczenie próbek po 1 sztuce z każdego asortymentu
PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY TOALETOWE Z PAPIERU i RĘCZNIKI PAPIEROWE
Pozycja 1,3,5,7 - dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1,3,5,7 - dostarczenie próbek po 1 sztuce z każdego asortymentu
PAKIET NR 4 – ART. HIGIENICZNE DO CZYSZCZENIA POWIERZCHNI SUCHO I MOKRO
Pozycja 1 - dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1 – dostarczenie próbki produktu
PAKIET NR 5 – ART. DO HIGIENICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK W WORKU
Pozycja 1 - dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1 – dostarczenie próbki produktu
PAKIET NR 6 – ART. DO HIGIENICZNEGI MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK W PIANIE
Pozycja 1 - dostarczenie karty charakterystyki produktu
Pozycja 1 – dostarczenie próbki produktu
PAKIET NR 7 - WORKI NA ODPADY KOMUNALNE I MEDYCZNE
Pozycja 1-8 – dostarczenie próbek w postaci po 1 sztuce z każdego asortymentu.
2. Próbki stanowić będą integralną część oferty, ich zwrot dokonywany będzie tylko na pisemny wniosek wykonawcy.
3. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, Wykonawca składa wraz z ofertą.
4. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, będą podlegały uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.
5. Z uwagi na niemożliwość przekazania próbek, o których mowa w ust. 1 przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z dyspozycją art. 65 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 2 ustawy, Zamawiający żąda przekazania ww. próbek w terminie wyznaczonym na składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Zamawiającego: Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku sp. z o.o., ul. Polanki 119, 80-308 Gdańsk, do magazynu środków czystości na terenie Szpitala (budynek po prawej stronie za wjazdem do Szpitala), z dopiskiem: OFERTA na dostawę środków czystości, chemii gospodarczej , akcesoriów do sprzątania i worków na odpady komunalne i medyczne. Ze względów organizacyjnych, Zamawiający informuje o możliwości dostarczenia próbek od ul. Rzeźnickiej.
6. Dostarczone próbki winny być odpowiednio oznakowane, zapakowane oraz zabezpieczone, żeby Zamawiający nie mógł się zapoznać z zawartością przed terminem składania ofert.
7. Koszty związane z dostawą oraz ze zwrotem próbek ponosi Wykonawca.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-23 09:00
Po zmianie:
2024-07-26 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-23 09:30
Po zmianie:
2024-07-26 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-21
Po zmianie:
2024-08-24
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM
- Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- "Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o."
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawy środków czystości i chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w 2025 roku
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.