Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00385706/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Chełmno zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHEŁMNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Chełmno
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566861540
1.5.8.) Numer faksu: 566861540
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-chelmno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chelmno.ug.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3c60e3a-3462-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Chełmno zgodniez przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3c60e3a-3462-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015186/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Chełmno zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00385706
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSO.UE.271.3.2024.SP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Chełmno zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1688), które weszły w życie w dniu 24 września 2023r.”
4.1.1. Granice opracowania: Gmina Chełmno w granicach administracyjnych.
4.1.2. Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia: powierzchnia Gminy Chełmno w granicach administracyjnych – 113,71 km².
4.1.3. Liczba mieszkańców Gminy Chełmno zameldowanych na pobyt stały wg stanu na dzień 31.12.2023 r. wynosi 6031.
4.1.4. Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z przepisami zawartymi w:
a) ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) oraz rozporządzeniach wykonawczych do ustawy,
b) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu Planu Ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
c) ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 54),
d) ustawie z dnia 2 października 2008 r. udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
e) rozporządzeniem z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. poz. 155) oraz właściwymi przepisami szczególnymi,
a ponadto:
4.1.5. Zakres zamówienia obejmuje czynności:
a) Dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania Gminy.
b) Sporządzenie Planu Ogólnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisami wykonawczymi do ww. ustawy.
c) Przygotowanie dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania Planu Ogólnego, o przystąpieniu do konsultacji społecznych dot. projektu planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia informacji, komunikatów dot. opracowywanego dokumentu, zestawień opinii i uzgodnień wymaganych procedurą planu.
d) Przygotowanie materiałów i projektów pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym powiatowej komisji architektoniczno-urbanistycznej.
e) Wprowadzenie korekt i zmian wynikających z uzgodnień, w razie potrzeby powtórzenie procedury i przygotowanie treści zażaleń na postanowienia.
f) Udział w konsultacjach społecznych, spotkaniach otwartych, panelach eksperckich oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień związanych z przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu.
g) Dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie Planu Ogólnego.
h) Sporządzenie analizy złożonych uwag i wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje w tym przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, opracowanie wykazu odpowiedzi oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu Planu Ogólnego.
i) Prezentacja projektu planu i uczestnictwo w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w planie (udział fizyczny), podczas posiedzeń powiatowej komisji urbanistyczno- architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy, sesjach - udział fizyczny).
j) Sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13 h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
k) Opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu).
l) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego.
m) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w tym: sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 2 października 2008 r. udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
n) Wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowanie się do tych rozstrzygnąć (ewentualne powtórzenie procedury planistycznej w zakresie wymaganym przez wojewodę).
o) Skompletowanie dokumentacji formalno – prawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023r. w sprawie projektu Planu Ogólnego Gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023r. poz. 2758).
p) Ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego.
4.1.6. Niezbędne do wykonania załączniki potrzebne na cele opracowania przedmiotowego zamówienia:
opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 2 egzemplarzy,
inwentaryzacja urbanistyczna – 1 egzemplarz w wersji tekstowej oraz graficznej, na nośniku elektronicznym odczytywalnym w formacie pdf i doc,
część tekstowa Planu Ogólnego w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy,
część graficzna Planu Ogólnego w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy w tym 1 egz. mapy w skali 1:10 000 wydrukowany w postaci umożliwiającej jego ekspozycję,
prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy,
rysunek Planu Ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii,
rysunek Planu Ogólnego w formacie Geotiff,
dane przestrzenne zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
uzasadnienie do ww. planu – w wersji tekstowej oraz graficznej, na nośniku elektronicznym odczytywalnym w formacie pdf i doc, oraz w postaci elektronicznej w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych materiałów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.
4.1.7. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
4.1.8. Gmina posiada opracowaną Strategię rozwoju na lata 2022 – 2032.
UWAGA!
Gmina Chełmno nie podjęła jeszcze uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu Ogólnego Gminy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geoecom Jakub Makarewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953228662
7.3.3) Ulica: Działowa 16Ł
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Chełmna.
- ,,Budowa i wyposażenie siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej - Centrum Usług Kulturalnych i Społecznych w Kolnie"
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- Przebudowa ul. Konwaliowej w Chełmnie wraz z kanalizacją deszczową
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Koronowo - 11 cz.
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części terenów Gminy Lubaczów
- Opracowanie Planu Ogólnego dla Gminy Rymań
- "Sporządzeniue Planu Ogólnego Gminy Wąsosz"
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Turobin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.