eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogówWykonanie mikroinstalacji PV dla stacji uzdatniania wody w Wągrach



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie mikroinstalacji PV dla stacji uzdatniania wody w Wągrach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148443

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego, 23

1.5.2.) Miejscowość: Rogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-063

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 80 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminarogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogow.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie mikroinstalacji PV dla stacji uzdatniania wody w Wągrach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b83212d-5618-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063842/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Wągrach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402643

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uprzednio przeprowadzone postępowanie w trybie podstawowym, zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 2 ustawy PZP ponieważ wszystkie oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2lit c PZP – Wykonawca PPHU EL-KUB Przemysław Herudziński nie złożył w wyznaczonym terminie uzupełnienia/wyjaśnień dotyczących podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz Wykonawca Yuxta Sp. z o.o. nie złożył w wyznaczonym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: (…) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2ab7c895-2b8b-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (o ile będą wymagane) a następnie dostawa oraz wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 24 kWp, związanej z realizacją zadania „wykonanie mikroinstalacji PV dla stacji uzdatniania wody w Wągrach”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie projektu technicznego instalacji PV, branże konstrukcyjna i elektryczna.
Dokumentacje powinny zostać wykonane w ilości 4 egzemplarzy przez projektantów posiadających uprawnienia budowlane do projektowania dla każdego obiektu oddzielnie w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, charakter obiektu oraz stopień skomplikowania, według wymagań zawartych w ustawie Prawo budowlane oraz z aktami wykonawczymi do ustawy, w szczególności doprecyzowanymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r., opracowany w takim zakresie szczegółowości, by możliwa była jednoznaczna ocena zaproponowanych w nim rozwiązań projektowych, zawierających w szczególności:
­ projekty techniczne instalacji elektrycznych i odgromowych instalacji PV.
­ projekty techniczne konstrukcji mocowania paneli PV.

Dokumentacja winna obejmować również te elementy, które nie są bezpośrednio związane z planowanymi do wykonania robotami budowlano-instalacyjnymi, a są niezbędne dla spełnienia wymagań obowiązujących przepisów w tym p-poż, bezpieczeństwa przebywania ludzi i warunków higieniczno-sanitarnych.
2) sporządzenie informacji dotyczącej zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie BIOZ.
3) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów,
4) występowanie w imieniu inwestora we wszystkich kwestiach związanych z wykonaniem prac oraz sprawach formalnych wymaganych przez dostawcę energii dotyczących przyłączenia do sieci wykonanych instalacji,
5) sporządzenie przedmiaru robót,
6) pełnienie nadzoru autorskiego,
7) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych związanych z wykonaniem:
­ montażem konstrukcji wsporczych pod panele PV
­ montażem paneli PV na przygotowanych konstrukcjach
­ montażu instalacji DC i AC
­ montażu inwerterów
­ wykonania układów zabezpieczeń
­ połączenia z istniejącymi instalacjami elektrycznymi w obiektach
­ wykonaniem instalacji odgromowych zamontowanych generatorów fotowoltaicznych
­ uruchomieniem instalacji
­ przeprowadzenie szkolenia użytkowników
­ prac budowlanych związanych z wykonywaniem instalacji
­ budowy i przebudowy głównych wyłączników prądu – w zależności od potrzeb
­ pomiarów elektrycznych,
8) dokonanie skutecznego zgłoszenia instalacji do operatora systemu energetycznego i PSP.
3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno–użytkowym stanowiącym załącznik do OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANTINUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 836-184-49-30

7.3.3) Ulica: Sobieskiego 39 B5

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.