Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie mikroinstalacji PV dla stacji uzdatniania wody w Wągrach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego, 23
1.5.2.) Miejscowość: Rogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-063
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 80 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminarogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogow.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie mikroinstalacji PV dla stacji uzdatniania wody w Wągrach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b83212d-5618-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063842/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Budowa instalacji fotowoltaicznej na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Wągrach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uprzednio przeprowadzone postępowanie w trybie podstawowym, zostało unieważnione na podstawie art.255 pkt 2 ustawy PZP ponieważ wszystkie oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2lit c PZP – Wykonawca PPHU EL-KUB Przemysław Herudziński nie złożył w wyznaczonym terminie uzupełnienia/wyjaśnień dotyczących podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz Wykonawca Yuxta Sp. z o.o. nie złożył w wyznaczonym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: (…) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2ab7c895-2b8b-11ee-9aa3-96d3b4440790
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (o ile będą wymagane) a następnie dostawa oraz wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 24 kWp, związanej z realizacją zadania „wykonanie mikroinstalacji PV dla stacji uzdatniania wody w Wągrach”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie projektu technicznego instalacji PV, branże konstrukcyjna i elektryczna.
Dokumentacje powinny zostać wykonane w ilości 4 egzemplarzy przez projektantów posiadających uprawnienia budowlane do projektowania dla każdego obiektu oddzielnie w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, charakter obiektu oraz stopień skomplikowania, według wymagań zawartych w ustawie Prawo budowlane oraz z aktami wykonawczymi do ustawy, w szczególności doprecyzowanymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r., opracowany w takim zakresie szczegółowości, by możliwa była jednoznaczna ocena zaproponowanych w nim rozwiązań projektowych, zawierających w szczególności:
projekty techniczne instalacji elektrycznych i odgromowych instalacji PV.
projekty techniczne konstrukcji mocowania paneli PV.
Dokumentacja winna obejmować również te elementy, które nie są bezpośrednio związane z planowanymi do wykonania robotami budowlano-instalacyjnymi, a są niezbędne dla spełnienia wymagań obowiązujących przepisów w tym p-poż, bezpieczeństwa przebywania ludzi i warunków higieniczno-sanitarnych.
2) sporządzenie informacji dotyczącej zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie BIOZ.
3) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów,
4) występowanie w imieniu inwestora we wszystkich kwestiach związanych z wykonaniem prac oraz sprawach formalnych wymaganych przez dostawcę energii dotyczących przyłączenia do sieci wykonanych instalacji,
5) sporządzenie przedmiaru robót,
6) pełnienie nadzoru autorskiego,
7) wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych związanych z wykonaniem:
montażem konstrukcji wsporczych pod panele PV
montażem paneli PV na przygotowanych konstrukcjach
montażu instalacji DC i AC
montażu inwerterów
wykonania układów zabezpieczeń
połączenia z istniejącymi instalacjami elektrycznymi w obiektach
wykonaniem instalacji odgromowych zamontowanych generatorów fotowoltaicznych
uruchomieniem instalacji
przeprowadzenie szkolenia użytkowników
prac budowlanych związanych z wykonywaniem instalacji
budowy i przebudowy głównych wyłączników prądu – w zależności od potrzeb
pomiarów elektrycznych,
8) dokonanie skutecznego zgłoszenia instalacji do operatora systemu energetycznego i PSP.
3. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno–użytkowym stanowiącym załącznik do OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANTINUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 836-184-49-30
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 39 B5
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-30INNE PRZETARGI ROGÓW
więcej: przetargi ROGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.