Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji promocji gospodarczej województwa lubelskiego podczas udziału drużyny koszykarek Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS Lublin w rozgrywkach Energa Basket Ligi Kobiet ....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.banaskiewicz@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji promocji gospodarczej województwa lubelskiego podczas udziału drużyny koszykarek Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS Lublin w rozgrywkach Energa Basket Ligi Kobiet ....2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b05eaba2-4f9c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017525/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.115 Usługa promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas udziału drużyny koszykarek Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS Lublin w rozgrywkach Energa Basket Ligu Kobiet w ramach sezonu 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402758/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Idea promocji województwa lubelskiego drużyny opiera się przede wszystkim na nowoczesnym marketingu, wykorzystującym sport jako efektywny nośnik reklamy. Informacje o osiągnięciach drużyny koszykarek Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS Lublin będą docierały do odbiorców między innymi poprzez TVP3 Lublin, Kurier Lubelski, sportowefakty.wp.pl, przegląd sportowy, Polskie Radio Program 1 i 3, Dziennik Wschodni, Wprost, dziennikwschodni.pl, Polskie Radio Lublin, Radio TOK FM. Zeszłoroczny ekwiwalent reklamowy wygenerowany przez Drużynę wyniósł ok. 14 mln zł.
Dalsza część uzasadnienia w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.86.2022.KAB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego podczas udziału drużyny koszykarek Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS Lublin
w rozgrywkach Energa Basket Ligi Kobiet w ramach sezonu 2022/2023. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klub Uczelniany AZS UMCS w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122489359
7.3.3) Ulica: ul Langiewicza 22
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-032
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cukier AZS UMCS Lublin będą docierały do odbiorców między innymi poprzez TVP3 Lublin, Kurier Lubelski,
sportowefakty.wp.pl, przegląd sportowy, Polskie Radio Program 1 i 3, Dziennik Wschodni, Wprost, dziennikwschodni.pl,
Polskie Radio Lublin, Radio TOK FM. Zeszłoroczny ekwiwalent reklamowy wygenerowany przez Drużynę wyniósł ok. 14
mln zł. Warto nadmienić, że drużyna koszykarek Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS Lublin występuje w rozgrywkach
„Energa Basket Ligi Kobiet” - najwyższej klasie rozgrywkowej koszykówki kobiet w Polsce oraz reprezentuje UMCS podczas
rozgrywek akademickich. Co roku zespół koszykarek awansuje w rundzie zasadniczej do fazy play-off, gdzie stara się
uzyskać jak najwyższe lokaty. W minionym sezonie, który był bardzo udany, drużyna zajęła 2 miejsce w Energa Basket
Lidzie. W meczach finałowych udział wzięło około 1800 kibiców. Ponadto zespół systematycznie uczestniczy w Finałach
Akademickich Mistrzostw Polski w Koszykówce Kobiet zajmując czołowe miejsca w klasyfikacji generalnej wśród polskich
uczelni. Biorąc pod uwagę specyfikację i zakres zamówienia – nie istnieje na rynku alternatywne rozwiązanieodpowiadające wymogom i potrzebom Zamawiającego.
Przedmiot umowy zostanie wykonany w ramach następujących etapów realizowanych w terminach:
Etap I: od dnia zawarcia Umowy do dnia 17.11.2022 r.;
Etap II: od dnia 18.11.2022 r. do dnia 10.12.2022 r.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa samochodu hybrydowego dla Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej na potrzeby SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- RDW w Chełmie. Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych
- Wykonanie robót remontowych na obiektach PIW w Lublinie znajdujących się przy ulicy Jana Pawła II 3 w Lublinie oraz przy ulicy Spółdzielczości Pracy 3 w Lublinie.
- Kompleksowa realizacja usługi wdrożenia systemu monitorowania pojazdów utrzymania zimowego, opartego na technologii GPS
- Usługa przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji w budynkach IMW w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup reklam, ogłoszeń i artykułów sponsorowanych w formie drukowanej w prasie o zasięgu krajowym oraz reklam banerowych i artykułów sponsorowanych w formie online na portalach internetowych
- Organizacja i przeprowadzenie EKOGALI - międzynarodowych targów produktów i żywności wysokiej jakości
- Usługa opracowania koncepcji oraz realizacji medialnej kampanii społecznej promującej działania Telefonicznej Poradni Pomocy Palącym (TPPP) oraz aplikacji mobilnej (...)
- Usługi w zakresie promocji - gadżety promocyjne, roll-up, windery, ścianka reklamowa, banery, stojak, ryngrafy
- Zakup powierzchni reklamowych na elektronicznych nośnikach outdoorowych typu Citylight na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie.
- "Promocja Miasta Skierniewice poprzez sport w 2024roku".
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.