eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurominINFRASTRUKTURA FOTOWOLTAICZNA WRAZ Z SYSTEMEM ZARZĄDZANIA ENERGIĄ NA BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ WRAZ Z TERMOMODERNIZACJĄ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
INFRASTRUKTURA FOTOWOLTAICZNA WRAZ Z SYSTEMEM ZARZĄDZANIA ENERGIĄ NA BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ WRAZ Z TERMOMODERNIZACJĄ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Żuromin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Żuromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 236572558

1.5.8.) Numer faksu: +48 236572540

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zuromin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

INFRASTRUKTURA FOTOWOLTAICZNA WRAZ Z SYSTEMEM ZARZĄDZANIA ENERGIĄ NA BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ WRAZ Z TERMOMODERNIZACJĄ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8af7f89-131a-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021510/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Infrastruktura fotowoltaiczna wraz z systemem zarządzania energią na budynkach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją szkół podstawowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290772/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. „Infrastruktura fotowoltaiczna wraz z systemem zarządzania energią na budynkach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją szkół podstawowych”– dotyczy budynku Urząd Gminy i Miasta w Żurominie, Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin

a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1. PROJEKTOWANIE
1.1. Wielobranżowa dokumentacja projektowa i dokumentacja powykonawcza kpl. 1
2 ZMNIEJSZENIE STRAT CIEPŁA
2.1. Docieplenie stropodachu m2 450
3 PRZEBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I OŚWIETLENIOWYCH
3.1. Wymiana opraw oświetleniowych kpl. 110
4. INSTALACJA WYTWARZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
4.1. Instalacja fotowoltaiczna kWp 17,6
4.2. Falownik sieciowy kpl. 1
4.3. Konstrukcja wsporcza kW 17,6
5. INSTALACJE WEWNĘTRZNE
5.1. Wentylacja mechaniczna z rekuperacją kpl. 1
6. SYSTEM ZARZĄDZANIA ENERGIĄ kpl.
6.1. Rozdzielnica sterująco - komunikacyjna z zasilaniem gwarantowanym kpl. 1
6.2. Stacja pogodowa kpl. 1
6.3. System zarządzania oświetleniem kpl. 9
6.4. System zarządzania instalacją centralnego ogrzewania kpl. 3
6.5. System zarządzania wentylacją mechaniczną kpl. 1

c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy – pn. ,,Infrastruktura fotowoltaiczna wraz z systemem zarządzania energią na budynkach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją szkół podstawowych” dla budynku Urząd Gminy i Miasta w Żurominie.
Z zakresu wykonania opisanego w PFU wyłączono roboty dotyczące:
- modernizacja instalacji elektrycznych i oświetleniowych w zakresie: stacji ładowania pojazdów elektrycznych
- instalacja wytwarzania energii elektrycznej w zakresie: falowników hybrydowych
- magazynu energii elektrycznej
- wewnętrznych instalacji sanitarnych
- instalacji wewnętrznego ogrzewania
- system zarządzania energią w zakresie: systemu zarządzania oświetleniem
- stacji publicznej prezentacji danych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 428398,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. „Infrastruktura fotowoltaiczna wraz z systemem zarządzania energią na budynkach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją szkół podstawowych” - dotyczy budynku Żuromińskiego Centrum Kultury, Pl. Piłsudskiego 27, 09-300 Żuromin

a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1 PROJEKTOWANIE
1.1. Wielobranżowa dokumentacja projektowa i dokumentacja powykonawcza kpl. 1
2 PRZEBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I OŚWIETLENIOWYCH
2.1. Wymiana opraw oświetleniowych kpl. 50
3 INSTALACJA WYTWARZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
3.1. Instalacja fotowoltaiczna kWp 15
3.2. Falownik sieciowy kpl. 1
3.3. Konstrukcja wsporcza kW 26,95
4 SYSTEM ZARZĄDZANIA ENERGIĄ
4.1. Rozdzielnica sterująco - komunikacyjna z zasilaniem gwarantowanym kpl. 1
4.2. Stacja operatorska kpl. 1
4.3. Stacja pogodowa kpl. 1

c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy – pn. ,,Infrastruktura fotowoltaiczna wraz z systemem zarządzania energią na budynkach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją szkół podstawowych” dla budynku Żuromińskie Centrum Kultury.
Z zakresu wykonania opisanego w PFU wyłączono roboty dotyczące:
- zmniejszenia strat ciepła w zakresie: docieplenie stropodachu
- instalacji wytwarzania energii elektrycznej w zakresie: falowniki hybrydowe
- magazynu energii elektrycznej
- systemu zarządzania energią w zakresie: system zarządzania oświetleniem
- stacja publicznej prezentacji danych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 238977,25 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. „Infrastruktura fotowoltaiczna wraz z systemem zarządzania energią na budynkach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją szkół podstawowych” - dotyczy budynku administracyjno-biurowy, ul. Warszawska 4, 09-300 Żuromin

a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1 PROJEKTOWANIE
1.1. Wielobranżowa dokumentacja projektowa i dokumentacja powykonawcza kpl. 1,00
2 PRZEBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I OŚWIETLENIOWYCH
2.1. Wymiana budynkowych rozdzielnic elektrycznych kpl. 2,00
2.2. Wymiana elektrycznych instalacji wewnętrznych mb 300,00
2.3. Wymiana opraw oświetleniowych kpl. 45,00
3 INSTALACJA WYTWARZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
3.1. Instalacja fotowoltaiczna kWp 15,00
3.2. Falownik sieciowy kpl. 1,00
3.5. Konstrukcja wsporcza kW 15,40
5 SYSTEM ZARZĄDZANIA ENERGIĄ
5.1. Rozdzielnica sterująco - komunikacyjna z zasilaniem gwarantowanym kpl. 1,00
5.2. Stacja operatorska kpl. 1,00
5.3. Stacja publicznej prezentacji danych kpl. 1,00
5.4. Stacja pogodowa kpl. 1,00
5.5. System zarządzania oświetleniem kpl. 12,00
5.6. System zarządzania instalacją centralnego ogrzewania kpl. 11


c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy – pn. ,,Infrastruktura fotowoltaiczna wraz z systemem zarządzania energią na budynkach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją szkół podstawowych” dla budynku administracyjno-biurowy. Z zakresu opisanego w PFU wyłącza się roboty dotyczące:
- Instalacje wewnętrzne w zakresie: wymiana instalacji centralnego ogrzewania
- Instalacja wytwarzania energii elektrycznej w zakresie: falowniki hybrydowe
- Magazyn energii elektrycznej
- System zarządzania energią w zakresie: system zarządzania oświetleniem
- System zarządzania instalacją centralnego ogrzewania
- System publicznej prezentacji danych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 275637,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. „Infrastruktura fotowoltaiczna wraz z systemem zarządzania energią na budynkach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją szkół podstawowych”- dotyczy budynku Szkoły Podstawowej w Będzyminie, ul. Główna 36, 09-300 Żuromin

a) Zakres robót przewidzianych do realizacji:
Lp. Nazwa [j.m.] ilość
1 PROJEKTOWANIE
1.1. Wielobranżowa dokumentacja projektowa oraz dokumentacja powykonawcza kpl. 1
2 ZMNIEJSZENIE STRAT CIEPŁA
2.1. Docieplenie ścian fundamentowych m2 109,6
2.2. Docieplenie ścian zewnętrznych m2 548
3 PRZEBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I
OŚWIETLENIOWYCH
3.1. Wymiana budynkowych rozdzielnic elektrycznych kpl. 1
3.2. Wymiana elektrycznych instalacji wewnętrznych mb 1200
3.3. Wymiana opraw oświetleniowych kpl 80
4 INSTALACJA WYTWARZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
4.1. Instalacja fotowoltaiczna kWp 15,4
4.2. Falownik sieciowy kpl. 1
4.3. Konstrukcja wsporcza kWp 15,4
5 INSTALACJA WYTWARZANIA ENERGII CIEPLNEJ
5.1. Monoblokowa pompa ciepła powietrze - woda kW 24
5.2. Kondensacyjny kocioł pelletowy kW 40
5.3. Stacja uzdatniania wody uzupełniającej zład c.o. kpl. 1
5.4. Magazyn ciepła m3 2
6 INSTALACJE WEWNĘTRZNE
6.1. Wentylacja grawitacyjna kpl. 1
6.2. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania kpl. 25
7 SYSTEM ZARZĄDZANIA ENERGIĄ kpl.
7.1. Rozdzielnica sterująco - komunikacyjna z zasilaniem gwarantowanym kpl. 1
7.2. System zarządzania oświetleniem kpl. 20
7.3. System zarządzania instalacją centralnego ogrzewania kpl. 5


c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 4 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy – pn. ,,Infrastruktura fotowoltaiczna wraz z systemem zarządzania energią na budynkach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją szkół podstawowych” dla budynku Szkoła Podstawowa w Będzyminie.
Z zakresu opisanego w PFU wyłącza się roboty dotyczące:
- zmniejszenie strat ciepła w zakresie: docieplenie stropodachu
- wymiana zewnętrznej stolarki okiennej
- wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej
- instalacja wytwarzania energii elektrycznej w zakresie: falowniki hybrydowe
- magazyn energii elektrycznej
- instalacje wewnętrzne w zakresie: wentylacja grawitacyjna
- system zarządzania energią w zakresie: stacja operatorska
- stacja publicznej prezentacji danych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 903056,11 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. „Infrastruktura fotowoltaiczna wraz z systemem zarządzania energią na budynkach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją szkół podstawowych” - dotyczy budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Żurominie, ul. Wiatraczna 16, 09-300 Żuromin

a) Zakres robót przewidzianych do realizacji
L.p. Opis jed. ilość


1. RÓŻNE
1.1. Wywiezienie zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu m3 20,56
1.2. Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 2.709.01, 2.709.02 i 2.709.03 t 26,73
2 TAERMOMODERNIZACJA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH
2.1. BLOK A
2.1.1. Elewacje (ocieplenie ścian części nadziemnej wraz z robotami towarzyszącymi, wykończenie tynkiem mineralnym) m2 866,96
2.1.2. Dach - pokrycie (zadaszenie nad wiatrołapami: docieplenie połaci wełną, pokrycie blachą trapezową z wykonaniem podkonstrukcji drewnianej) m2 poł. 16,76
2.1.3. Izolacje fundamentów i ścian podziemia cieplne i przeciwdźwiękowe (Izolacje fundamentów, ścian podziemia i strefy cokołowej cieplne i przeciwdźwiękowe, wykonanie wykopu, inne roboty towarzyszące) m2 66,91
2.1.4. Elewacje (ocieplenie ścian części nadziemnej wraz z robotami towarzyszącymi, wykończenie tynkiem mineralnym) m2 235,37
2.2. BLOK C
2.2.1. Izolacje fundamentów i ścian podziemia cieplne i przeciwdźwiękowe (Izolacje fundamentów, ścian podziemia i strefy cokołowej cieplne i przeciwdźwiękowe, wykonanie wykopu, inne roboty towarzyszące) m2 178,84
2.2.2. Elewacje (ocieplenie ścian części nadziemnej wraz z robotami towarzyszącymi, wykończenie tynkiem mineralnym) m2 930,63
2.3. BLOK D
2.3.1. Izolacje fundamentów i ścian podziemia cieplne i przeciwdźwiękowe (Izolacje fundamentów, ścian podziemia i strefy cokołowej cieplne i przeciwdźwiękowe, wykonanie wykopu, inne roboty towarzyszące) m2 123,13
2.3.2. Elewacje (ocieplenie ścian części nadziemnej wraz z robotami towarzyszącymi, wykończenie tynkiem mineralnym) m2 279,13
3. TAERMOMODERNIZACJA STROPODACHÓW
3.1. TERMOMODERNIZACJA STROPODACHU BLOK A
3.1.1. Izolacje nadziemia cieplne i przeciwdźwiękowe (Wdmuchanie granulatu z wełny i prace towarzyszące) m2 1 013,74
3.2. TERMOMODERNIZACJA STROPODACHU BLOK B
3.2.1. Izolacje nadziemia cieplne i przeciwdźwiękowe (Wdmuchanie granulatu z wełny i prace towarzyszące) m2 627,85
3.3. TERMOMODERNIZACJA STROPODACHU BLOK C
3.3.1. Izolacje nadziemia cieplne i przeciwdźwiękowe (Wdmuchanie granulatu z wełny i prace towarzyszące) m2 578,86
3.4. TERMOMODERNIZACJA STROPODACHU BLOK D
3.4.1. Izolacje nadziemia cieplne i przeciwdźwiękowe (Wdmuchanie granulatu z wełny i prace towarzyszące) m2 229,56
4. CZĘŚCIOWA WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
4.1. Wymiana okien zewnętrznych PVC z obróbką obsadzenia /POM. PIWNICZNE, BLOK A/ m2 10,20
4.2. Wymiana drzwi zewnętrznych z obróbką obsadzenia /BLOK A/ m2 7,67
4.3. Wymiana okien zewnętrznych PVC z obróbką obsadzenia /POM. PIWNICZNE, BLOK B/ m2 7,29
4.4. Wymiana drzwi zewnętrznych z obróbką obsadzenia /BLOK B/ m2 1,60
4.5. Wymiana okien zewnętrznych PVC z obróbką obsadzenia /POM. PIWNICZNE, BLOK D/ m2 2,74
4.6. Wymiana okien zewnętrznych PVC z obróbką obsadzenia /BLOK E/ m2 8,43
4.7. Wymiana drzwi zewnętrznych z obróbką obsadzenia /BLOK E/ m2 2,15
5. INSTALACJE
5.1. INSTALACJE ODGROMOWE
5.1.2. Instalacja odgromowa w budynkach niemieszkalnych, BLOK A m3 k.b. 12 726,49
5.1.3. Instalacja odgromowa w budynkach niemieszkalnych, BLOK B m3 k.b. 6 213,04
5.1.4. Instalacja odgromowa w budynkach niemieszkalnych, BLOK C m3 k.b. 7 567,76
5.1.5. Instalacja odgromowa w budynkach niemieszkalnych, BLOK D m3 k.b. 1 204,41
5.2. WENTYLACJA W SALI GIMNASTYCZNEJ
5.2.1. Instalacje i urządzenia techniki wentylacyjnej w budynkach niemieszkalnych (Wykonanie wentylacji mechanicznej bezkanałowej) kpl 1,00
5.3. INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA
5.3.1. Instalacje i urządzenia zasilania własnego (fotowoltaika) w budynkach niemieszkalnych kW p 39,59
5.4. INSTALACJA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA
5.4.2. Instalacja centralnego ogrzewania Rozbiórki instalacji centralnego ogrzewania BLOK B m2 p.u. 1 394,55
5.5. WYMIANA OŚWIETLENIA NA ENERGOOSZCZĘDNE
5.5.1. Wymiana opraw oświetleniowych na nowoczesne, energooszczędne oprawy ze źródłem świetlnym typu LED z dostosowaniem instalacji Wycena przyjęta z kosztorysu inwestorskiego (wg projektu posiadanego przez Zamawiającego); pozycja nieuwzględniona w wyliczeniu wartości prac projektowych
kpl. 1,00
5.5.2. Modernizacja instalacji oświetleniowej w wybranych pomieszczeniach poprzez zastosowanie systemu sterowania oświetleniem opartego na czujnikach ruchu, z dostosowaniem instalacji elektrycznej kpl. 54,00
6. PRACE PRZYGOTOWAWCZE, PROJEKTOWE
6.1. Dokumentacja projektowe kpl. 1
6.2. Dokumentacja powykonawcza kpl. 1








c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 5 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy – pn. ,,Infrastruktura fotowoltaiczna wraz z systemem zarządzania energią na budynkach użyteczności publicznej wraz z termomodernizacją szkół podstawowych” dla budynku Szkoła Podstawowa Nr 2 w Żurominie.
Z zakresu opisanego w PFU wyłącza się roboty dotyczące:
- termomodernizacja ścian zewnętrznych, w zakresie: elewacje – tynki i wyprawy (wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych wraz z robotami towarzyszącymi) – BLOK E (kotłownia),
- termomodernizacja stropodachu, w zakresie: wymiana pokrycia z papy wraz z robotami towarzyszącymi – BLOK E (kotłownia),
- instalacja centralnego ogrzewania, rozbiórki centralnego ogrzewania – BLOK A
- instalacja centralnego ogrzewania, rozbiórki centralnego ogrzewania – BLOK C
- instalacja centralnego ogrzewania, rozbiórki centralnego ogrzewania – BLOK D

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1926402,723 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525454,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1053861,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525454,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK Technologie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482612366

7.3.3) Ulica: Tokarska 3

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525454,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 548 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292527,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587884,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292527,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK Tachnologie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482612366

7.3.3) Ulica: Tokarska 3

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292527,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 548 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337570,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 678068,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 337570,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK Technologie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482612366

7.3.3) Ulica: Tokarska 3

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 337570,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 548 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1109270,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2221518,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1109270,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK Technlogie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482612366

7.3.3) Ulica: Tokarska 3

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1109270,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 548 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2517075,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4738950,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2517075,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PK Technologie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482612366

7.3.3) Ulica: Tokarska 3

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2517075,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 548 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.