Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371854/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA CIĄGNIKA I WOZU ASENIZACYJNY - BECZKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalno - Rolnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510919530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Miłki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-513
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pukrmilki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pukr.gminamilki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.przetargi.gminamilki.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA CIĄGNIKA I WOZU ASENIZACYJNY - BECZKA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-538fb081-2d64-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00362429/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa Ciągnika i Wozu Asenizacyjnego -Beczka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dotyczy projektu Nr 00117-65150-UM1410076/22 pn. „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUK-R.ZP.2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11) Ciągnik
• Silnik o pojemności 3000 -4000 cm3 turbo z intercoolerem, 4-cyl.
• Moc znamionowa: min 109 KM maks. 120KM
• Zbiornik paliwa: min 120 l.
• Napęd 4x4 (4WD), sprzęgło mokre ceramiczne,
• Zsynchronizowana mechaniczna skrzynia biegów 24x24 z półbiegiem zmiennym pod obciążeniem
• Rewersor hydrauliczny
• Blokada mechanizmu różnicowego z elektro-hydraulicznym sterowaniem, włączana przyciskiem w kabinie.
• Hamulce olejowe z hydraulicznym sterowaniem.
• Maksymalny udźwig tylnego podnośnika min 4300 kg.
• Pompa hydrauliczna o wydatku min. 63 l/min.
• 3 pary zaworów hydraulicznych,
• Tylny TUZ kategoria II, sterowany elektrohydraulicznie,
• WOM niezależny z wielotarczowym sprzęgłem,
• Prędkość WOM 540/540E/1000 obr/min.
• Kabina przeszklona wyposażona w: uchylne okna boczne, okno dachowe, komfortowy fotel kierowcy z amortyzacją pneumatyczną; siedzenie pasażera z homologacją i pasami bezpieczeństwa; wentylację i ogrzewanie; klimatyzację, radio; urządzenie sygnalizacyjne (kogut) na dachu; dodatkowe światła robocze w dachu kabiny,
• Wycieraczka + spryskiwacz przedniej i tylnej szyby.
• Sterowanie TUZ i WOM na błotniku
• Zaczep górny z regulacją wysokości
• Belka polowa – zaczep dolny
• Dwuobwodowe hamulce pneumatyczne
• Dynamiczne błotniki przednie
• Przedni TUZ
• Obciążnik przedni 600kg
• Rozmiar przednich opon: 440/65R24
• Rozmiar tylnych opon: 540/65R34
• WAGA w wersji standard, bez obciążników i operatora min 4000kg..
• Przeglądy w cenie maszyny przez okres trwania gwarancji. Zakładana liczba motogodzin w ciągu roku ok 1000mth.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 295000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Wóz asenizacyjny - beczka• Pojemność min – 8000 litrów max. 8600 l.
• konstrukcja dwuosiowa,
• koła 550/60 r22,5
• zbiornik zamontowany na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego,
• obustronnie ocynkowany,
• pompa o wydatku min. 8000 l/min,
• błotniki,
• hamulce pneumatyczne 2-obwodowe z 4-stopniową regulacją siły hamowania,
• hamulec ręczny postojowy,
• tylny właz o średnicy 700mm,
• górny właz ø350mm,
• prędkość wom 540 obr/min,
• zaczep wymienny – przykręcany ø50mm,
• mechanicznie regulowana stopka podporowa,
• szerokokątny wałek przekaźnika mocy,
• oświetlenie drogowe,
• uchwyty do transportu węża ssawnego,
• wąż ssawny 4 ̎ (ø110mm ), 6m długości,
• wskaźnik poziomu napełnienia,
• króciec spustowy w najniższym punkcie zbiornika,
• dwa zawory bezpieczeństwa: nadciśnieniowy oraz podciśnieniowy,
• odolejacz – mokry filtr powietrza, tłumik wyciszający pracę kompresora,
• zabezpieczenie przed przelaniem,
• główny króciec spustowy z zasuwą hydrauliczną w pokrywie tylnego włazu,
• 2 zasuwy ręczne umiejscowione z prawej strony oraz w pokrywie tylnego włazu,
• łyżka o szerokości rozlewania do 14m,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków
4.5.5.) Wartość części: 105000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367647 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367647 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367647 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AdlerAgro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421017584
7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka 62a
7.3.4) Miejscowość: Zaścianki
7.3.5) Kod pocztowy: 15-521
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367647 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113775 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122249,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AdlerAgro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421017584
7.3.3) Ulica: Szosa Baranowicka 62a
7.3.4) Miejscowość: Zaścianki
7.3.5) Kod pocztowy: 15-521
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122249,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa cysterny asenizacyjnej
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.