eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraŚwiadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2024-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny
w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (68) 323 18 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://polityka-spoleczna.lubuskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rops_lubuskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny
w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e6aadbc-1f52-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073595/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347186

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROPS-III.5.1.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 621600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:
Część 1: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu świebodzińskiego w ilości maksymalnie 720 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 133200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:
Część 2: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu słubickiego w ilości maksymalnie 420 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 77700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:

Część 3: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu strzelecko – drezdeńskiego w ilości maksymalnie 800 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 148000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:

Część 4: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu sulęcińskiego w ilości maksymalnie 420 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 77700,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:

Część 5: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu międzyrzeckiego w ilości maksymalnie 500 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 92500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części:

Część 6: Świadczenie usług terapeuty uzależnień na terenie powiatu zielonogórskiego w tym Miasta Zielona Góra w ilości maksymalnie 500 godzin w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części:
Zakres zamówienia:
a) Świadczenie usług terapeutycznych uczestnikom projektu w ramach terapii rodzinnej, jak i spotkań indywidualnych, w formie stacjonarnej, mobilnej i zdalnej (w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności i po uzyskaniu zgody Zamawiającego).
b) Przygotowanie materiałów niezbędnych do właściwego prowadzenia terapii.
c) Świadczenie wsparcia zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom i młodzieży.
d) Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. zakres wsparcia oraz listy obecności uczestników.
e) Prowadzenie terapii w oparciu o zasady etyczne obowiązujące terapeutów.
f) Współpraca z pracownikiem poradni w zakresie prowadzenia dokumentacji, wsparcia uczestników projektu oraz ustalania harmonogramu spotkań terapeutycznych.
g) Świadczenie usługi w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez koordynatora pracy poradni.

Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z projektem „Lubuskie na rzecz rodzin”, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027, Działanie 6.14 Aktywizacja społeczna, mieszkalnictwo i wsparcie rodziny.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części.
3. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ dla wszystkich części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 92500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części 3 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238400,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
Zamawiający informuje, iż nie otrzymał ofert w Części 4.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
Zamawiający informuje, iż otrzymał ofert w Części 5.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jest niezgodna z przepisami ustawy.

Tym samym, w przedmiotowej sprawie zaszła przesłanka odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. i unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.