Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350735/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Podniesienie efektywności energetycznej budynku świetlicy w Chałupkach
przy ulicy Fabrycznej 5”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 324194050
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 324194234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7eda136b-1cd4-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Podniesienie efektywności energetycznej budynku świetlicy w Chałupkachprzy ulicy Fabrycznej 5”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eda136b-1cd4-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030707/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Podniesienie efektywności energetycznej budynku świetlicy w Chałupkach przy ulicy Fabrycznej 5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.27101.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Podniesienie efektywności energetycznej budynku świetlicy w Chałupkach przy ulicy Fabrycznej 5”, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych: w opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Dokumenty opisujące zakres i sposób wykonania zadania stanowią zał. nr 8-9 do SWZ.
1) Lokalizacja obiektu: Chałupki, ul. Fabryczna 5, działki: 254, 253/1.
2) Zakres zadania obejmuje m.in.:
Roboty rozbiórkowe - rozebranie obróbek blacharskich dachu i ścian, rozebranie rynien, demontaż przewodów odgromowych, rozbiórka pokrycia z papy, utylizacja materiałów z rozbiórki;
Termoizolacja dachu - izolacje cieplne z płyt styropianowych (18cm), pokrycie dachów papą termozgrzewalną, obróbki blacharskie attyk, murków ogniowych
i kominów, malowanie kominów, wykonanie instalacji odgromowej dachu wraz
z przewodami odprowadzającymi, wykonanie rynien i rur spustowych z blachy cynkowej;
Termomodernizacja ścian nadziemia - demontaż krat okiennych, wraz
z wywiezieniem i utylizacją, przygotowanie podłoża przez oczyszczenie mechaniczne i zmycie, docieplenie ścian częściowo ocieplonych (styropian 12cm), docieplenie ścian nieocieplonych (styropian 16cm);
Roboty budowlane na części tarasowej (trybuny) - wyrównanie posadzki zaprawą, nawierzchnie antypoślizgowe tarasu, malowanie drzwi stalowych (pod tarasem), malowanie balustrad konstrukcji wsporczej dachu nad tarasem, wymiana pokrycia
z blachy nad tarasem;
Wymiana stolarki okiennej - wykucie z muru podokienników, rozebranie parapetów zewnętrznych, wymiana okien, obsadzenie prefabrykowanych podokienników, wykonanie tynków wewnętrznych na ościeżach okien, gładzie jednowarstwowe wewnętrzne na ościeżach okien, malowanie ścian i ościeży po wymianie okien, montaż parapetów zewnętrznych;
Modernizacja instalacji c.o. - montaż zaworów grzejnikowych i głowic termostatycznych na istniejących grzejnikach.
3) W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
4) Wykorzystanie materiału z rozbiórki należy uzgodnić z inwestorem. Inwestor ma prawo wskazać materiały do odzysku wraz z miejscem zdeponowania, na które Wykonawca wywiezie materiały przydatne do dalszego wykorzystania. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
5) Wszystkie materiały budowlane, przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzoru.
6) Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1213) oraz wymogom SWZ.
7) Wykonawca dokona zgłoszeń inspektorom nadzoru oraz właściwym służbom, robót wymagających wykonania pomiarów lub oceny stanu technicznego dokonując w konsekwencji wszystkich odbiorów technicznych, jeżeli takie będą konieczne do przeprowadzenia odbioru końcowego.
8) W związku z tym, iż jest to obiekt zlokalizowany w sąsiedztwie boiska sportowego KS „Kolejarz” Chałupki oraz Wiejskiego Centrum Wypoczynku i Rekreacji w Chalupkach, prace należy prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności, zapewniając bezpieczeństwo użytkownikom sąsiadujących ciągów komunikacyjnych i terenów sąsiednich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261320-3 - Kładzenie rynien
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239957,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239957,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239957,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana "FACH BUD" Krzysztof Lasyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7481000335
7.3.3) Ulica: Górska 38
7.3.4) Miejscowość: Kietrz
7.3.5) Kod pocztowy: 48-130
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "FACH BUD" Krzysztof Lasyk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "FACH BUD" Krzysztof Lasyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239957,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.