Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00351096/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinki drzew, zabiegi i prace konserwatorskie i inne oraz rewitalizacja zabytkowych parków znajdujących się na terenie nieruchomości nr 310/20 Promnik gm. Strawczyn oraz 137 Piotrkowice gm. Chmielnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ced7de00-2a14-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycinki drzew, zabiegi i prace konserwatorskie i inne oraz rewitalizacja zabytkowych parków znajdujących się na terenie nieruchomości nr 310/20 Promnik gm. Strawczyn oraz 137 Piotrkowice gm. Chmielnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ced7de00-2a14-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052660/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Wycinki drzew, zabiegi i prace konserwatorskie i inne oraz rewitalizacja zabytkowych parków znajdujących się na terenie nieruchomości nr 310/20 Promnik gm. Strawczyn oraz 137 Piotrkowice gm. Chmielnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351096
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 340670,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 polega na zrealizowaniu programu prac konserwatorskich pn. „Gospodarka Drzewostanem zabytkowego parku w Promniku znajdującego się na terenie nieruchomości o nr ew. 310/20 w Promniku gm. Strawczyn oraz wykonaniu decyzji Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach w zakresie usunięcia drzew, przeprowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych. Zakres prac obejmuje również wywiezienie odpadów zielonych i zutylizowaniu ich zgodnie z obowiązującymi przepisami.4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 182670,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 polega na przeprowadzeniu prac na obszarze wpisanym do rejestru zabytków, południowa część nieruchomości nr ewid. 137, obręb 0016 Piotrkowice, gm. Chmielnik, polegających na usunięciu samosiejek drzew oraz samosiejek krzewów, oczyszczenie terenu polegać będzie również na usunięciu zachwaszczenia z terenu sadu, oraz przycięcia krzewów gatunku ligustr pospolity, znajdujących się wzdłuż ścieżki w celu przywrócenia formy żywopłotu i uczytelnienia zacierającego się przejścia.4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.5.) Wartość części: 158000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165795,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gardenwork
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783030901
7.3.3) Ulica: Artur Szczudło
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-907
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-26 do 2023-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gardenwork
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783030901
7.3.3) Ulica: Artur Szczudło
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-907
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-26 do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa 2 sztuk samochodów typu furgon do przewozu towarów
- Dostawy opon samochodowych w okresie 2 lat
- Dostawa prasy do UJK
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
- "Pielęgnacja 34 szt. drzew w zabytkowym Parku Renardów w Strzelcach Opolskich".
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ KONSERWACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W 2025R.
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.