Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00330693/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00341395/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gdola, Gotówka i Leśniczówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RUDA-HUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 44
1.5.2.) Miejscowość: Ruda-Huta
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 568 60 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-huta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-huta.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b79ebf1-1679-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gdola, Gotówka i Leśniczówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b79ebf1-1679-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029432/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gdola, Gotówka i Leśniczówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330693
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS-I.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6413534,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gdola, Gotówka i Leśniczówka”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD;
b) projekty wykonawcze (techniczne) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454) - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD;
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym uzyskanie decyzji ZRID w sytuacji gdy droga wchodzi w działki stanowiące własność osób fizycznych /ZRID – decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej/
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
a) ZADANIE NR 1 obejmuje sporządzenie projektu oraz wykonanie budowy drogi gminnej nr 115729L w miejscowości Gdola na odcinku około 1,25 km od skrzyżowania z droga powiatową nr 1826L do km 1+250.
W zakres robót budowlanych wchodzi:
- budowa nowej konstrukcji jezdni z betonu asfaltowego z dostosowaniem do nośności minimum 115kN/oś o szerokości 3,5m z niezbędnymi poszerzeniami na łukach,
- budowa mijanek o szerokości jezdni 5,0m w ilości zapewniającej odpowiednią widoczność i spełniających wymagania obowiązujących przepisów,
- wykonanie poboczy umocnionych kruszywem o szerokości 0,75m,
- budowę nowych zjazdów indywidualnych i publicznych zapewniających dostępność komunikacyjną do wszystkich działek przyległych,
- budowę skrzyżowania z DP 1826L w km 0+000,
- przebudowę i budowę przepustów pod droga gminną w miejscu ich występowania i miejscach które są niezbędne z uwagi na ukształtowanie terenu,
- przebudowa kolizji z infrastrukturą obcą,
- wykonanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- wycinka drzew i nasadzenia kompensacyjne,
- zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu.
- inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porządkującym.
b) ZADANIE NR 2 obejmuje sporządzenie projektu oraz wykonanie budowy drogi gminnej nr 104917L w miejscowości Gotówka na odcinku około 1,53 km od skrzyżowania z droga powiatową nr 1828L do km 1+530.
W zakres robót budowlanych wchodzi:
- budowa nowej konstrukcji jezdni z betonu asfaltowego z dostosowaniem do nośności minimum 115kN/oś o szerokości 3,5m z niezbędnymi poszerzeniami na łukach,
- budowa mijanek o szerokości jezdni 5,0m w ilości zapewniającej odpowiednią widoczność i spełniających wymagania obowiązujących przepisów,
- wykonanie poboczy umocnionych kruszywem o szerokości 0,75m,
- budowę nowych zjazdów indywidualnych i publicznych zapewniających dostępność komunikacyjną do wszystkich działek przyległych,
- budowę skrzyżowania z DP 1828L w km 0+000,
- przebudowę i budowę przepustów pod droga gminną w miejscu ich występowania i miejscach które są niezbędne z uwagi na ukształtowanie terenu,
- przebudowa kolizji z infrastrukturą obcą,
- wykonanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- wycinka drzew i nasadzenia kompensacyjne,
- zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu.
- inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porządkującym.
c) ZADANIE NR 3 obejmuje sporządzenie projektu oraz wykonanie budowy drogi gminnej nr 122496L w miejscowości Leśniczówka na odcinku około 1,46 km od skrzyżowania z droga powiatową nr 1823L do km 1+460. W zakres robót budowlanych wchodzi:
- budowa nowej konstrukcji jezdni z betonu asfaltowego z dostosowaniem do nośności minimum 115kN/oś o szerokości 3,5m z niezbędnymi poszerzeniami na łukach,
- budowa mijanek o szerokości jezdni 5,0m w ilości zapewniającej odpowiednią widoczność i spełniających wymagania obowiązujących przepisów,
- wykonanie poboczy umocnionych kruszywem o szerokości 0,75m,
- budowę nowych zjazdów indywidualnych i publicznych zapewniających dostępność komunikacyjną do wszystkich działek przyległych,
- budowę skrzyżowania z DP 1823L w km 0+000,
- przebudowę i budowę przepustów pod droga gminną w miejscu ich występowania i miejscach które są niezbędne z uwagi na ukształtowanie terenu,
- przebudowa kolizji z infrastrukturą obcą,
- wykonanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- wycinka drzew i nasadzenia kompensacyjne,
- zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu.
- inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym, porządkującym.
5) Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.
6) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
7) Dokumentację powykonawczą
8) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych zgodnie z obowiązującym regulaminem oznakowań przedsięwzięć realizowanych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład (o ile będą wymagane)
9) Nadzór autorski projektanta.
10) Uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w imieniu zamawiającego. (jeżeli dotyczy)
11) Wykonanie pozostałych dokumentów i opracowań, których obowiązek opracowania został określony w PFU.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7800000,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11992500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7800000,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101
7.3.3) Ulica: Krańcowa
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7800000,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RUDA-HUTA
więcej: przetargi RUDA-HUTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.