eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoŚwiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Postomino



Ogłoszenie z dnia 2024-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Postomino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Postomino 30

1.4.2.) Miejscowość: Postomino

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424345

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00401562

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
3.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Postomino, które określone jest wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV kodem 64100000-7. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Postomino w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych listowych, paczek oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych (po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania) wraz z usługą codziennego odbierania od Zamawiającego przesyłek i paczek przeznaczonych do wysłania. 3.3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)odbieranie przesyłek pocztowych listowych, paczek z siedziby Zamawiającego, tj.: Urzędu Gminy w Postominie 30, 76-113 Postomino w celu nadania im dalszego biegu co najmniej raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00-13.30; Odbioru przesyłek będzie dokonywał upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek ewidencjonowanych przygotowanych do wysłania przez Zamawiającego będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w wydrukowanej z systemu pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz w zestawieniu ilościowym przesyłek określonych wg poszczególnych kategorii wagowych (np. przesyłki zwykłe), 2)przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie w obrocie krajowym i zagranicznym: a) przesyłek listowych nierejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych, b) przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych, c) przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych za pokwitowaniem odbioru (PO/EPO, tj. za pokwitowaniem odbioru lub elektronicznym pokwitowaniem odbioru w przypadku możliwości rejestrowania i nadawania przesyłek w formie elektronicznej poprzez aplikację udostępnioną przez operatora pocztowego), d)przesyłek listowych rejestrowanych priorytetowych za pokwitowaniem odbioru (PO/EPO, tj. za pokwitowaniem odbioru lub elektronicznym pokwitowaniem odbioru w przypadku możliwości rejestrowania i nadawania przesyłek w formie elektronicznej poprzez aplikację udostępnioną przez operatora pocztowego), e)paczek pocztowych ekonomicznych i priorytetowych, f)paczek pocztowych ekonomicznych i priorytetowych za pokwitowaniem odbioru (PO/EPO, tj. za pokwitowaniem odbioru lub elektronicznym pokwitowaniem odbioru w przypadku możliwości rejestrowania i nadawania przesyłek w formie elektronicznej poprzez aplikację udostępnioną przez operatora pocztowego),
3) potwierdzenie w książce nadawczej wydrukowanej z programu wewnętrznego Zamawiającego przyjętych do doręczenia w kraju i za granicą przesyłek listowych rejestrowanych i paczek oraz potwierdzenie zestawienia ilościowego przekazanych do doręczenia przesyłek nierejestrowanych;
4) zwrot niedoręczonych przesyłek pocztowych listowych, paczek niezwłocznie, tj. nie później niż w terminach określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1026) od dnia wyczerpania możliwości ich doręczenia z podaniem przyczyny jej zwrotu (np. odmowa przyjęcia przesyłki, zmiana miejsca zamieszkania/siedziby, śmierć adresata, itd.) do siedziby Zamawiającego, tj.: Urzędu Gminy w Postominie 30, 76-113 Postomino, 5)zwrot pokwitowań odbioru doręczonych przesyłek pocztowych listowych, paczek do siedziby Zamawiającego, tj.: Urzędu Gminy w Postominie, nie później niż w terminach określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1026). 3.4.Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego, bądź dostarczeniu przez Zamawiającego po godz. 15.00 dodatkowej przesyłki pocztowej do wskazanego punktu Wykonawcy w celu nadania jej dalszego biegu. 3.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia do wyznaczonej przez Wykonawcę placówki
do jego obsługi dodatkowej przesyłki pocztowej listowej lub paczki nadanej po godzinie 15.00 z możliwością uzyskania daty potwierdzenia nadania przesyłki w dniu jej dostarczenia do punktu Wykonawcy. 3.6.Zamawiający ma prawo zlecić tożsamą usługę doręczenia przesyłek innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie zapewni możliwości przyjęcia przesyłek pocztowych listowych, paczek lub przesyłek kurierskich w wyznaczonym miejscu, dniu i czasie od Zamawiającego. 3.7. Dane dotyczące ilości zamawianych przesyłek i paczek zawarte są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. Określone w nim rodzaje i liczba przesyłek oraz paczek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian liczbowych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu ofertowym (cenowym). 3.8.Zamawiający dopuszcza możliwość nadania przesyłek nieujętych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w ww. załączniku, podstawą rozliczeń będą ceny z cennika usług Wykonawcy aktualnie obowiązującego
w dniu nadania. 3.9.Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych. 3.10. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Miesiąc rozliczeniowy obejmuje okres od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem, że okres rozliczeniowy pierwszej faktury może dotyczyć okresu od podpisania umowy do końca miesiąca kalendarzowego. 3.11. Świadczenie usług pocztowych odbywać się będzie zgodnie z przepisami:
1)ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 ze zm.); 2)Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1026); 3)Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 474);
4) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572); 5)ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1550 z późn. zm.); 6)ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2023 r., poz. 1634 z późn. zm.); 7)ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2023 r., poz. 2383 z późn. zm.); 8)międzynarodowych przepisów pocztowych – umów międzynarodowych dotyczących świadczenia usług pocztowych wiążących Rzeczpospolitą Polską oraz wiążących regulaminów Światowego Związku Pocztowego; 9)innych niewymienionych wyżej aktów prawnych regulujących realizacje usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym wydanych na podstawie ustawy Prawo pocztowe. 3.12. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g w formacie S i M oraz L: 1) nierejestrowane ekonomiczne – przesyłki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 2)nierejestrowane priorytetowe – przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 3)rejestrowane ekonomiczne – przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 4)rejestrowane priorytetowe – przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym;5)rejestrowane ekonomiczne za pokwitowaniem odbioru (PO/EPO, tj. za pokwitowaniem odbioru lub elektronicznym pokwitowaniem odbioru w przypadku możliwości rejestrowania i nadawania przesyłek w formie elektronicznej poprzez aplikację udostępnioną przez operatora pocztowego) – przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania niebędące przesyłkami najszybszej kategorii i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym;
6) rejestrowane priorytetowe za pokwitowaniem odbioru (PO/EPO, tj. za pokwitowaniem odbioru lub elektronicznym pokwitowaniem odbioru w przypadku możliwości rejestrowania i nadawania przesyłek w formie elektronicznej poprzez aplikację udostępnioną przez operatora pocztowego) – przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym;
3.13. Przesyłki listowe będą nadawane w trzech rozmiarach S, M, L: 1) format S do 500 g – to przesyłka o wymiarach: a)minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b)maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm; 2)format M pow. 500 g do 1000 g – to przesyłka o wymiarach: a)minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b)maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; 3)format L pow. 1000 g do 2000 g – to przesyłka o wymiarach: a)minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b)maksimum – suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją +/- 2 mm.

Po zmianie:
3.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Postomino, które określone jest wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV kodem 64100000-7. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Postomino w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych listowych, paczek oraz zwrotów przesyłek niedoręczonych (po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania) wraz z usługą codziennego odbierania od Zamawiającego przesyłek i paczek przeznaczonych do wysłania. 3.3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)odbieranie przesyłek pocztowych listowych, paczek z siedziby Zamawiającego, tj.: Urzędu Gminy w Postominie 30, 76-113 Postomino w celu nadania im dalszego biegu co najmniej raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00-14.30; Odbioru przesyłek będzie dokonywał upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek ewidencjonowanych przygotowanych do wysłania przez Zamawiającego będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w wydrukowanej z systemu pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz w zestawieniu ilościowym przesyłek określonych wg poszczególnych kategorii wagowych (np. przesyłki zwykłe), 2)przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie w obrocie krajowym i zagranicznym: a) przesyłek listowych nierejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych, b) przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych i priorytetowych, c) przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych za pokwitowaniem odbioru (PO/EPO, tj. za pokwitowaniem odbioru lub elektronicznym pokwitowaniem odbioru w przypadku możliwości rejestrowania i nadawania przesyłek w formie elektronicznej poprzez aplikację udostępnioną przez operatora pocztowego), d)przesyłek listowych rejestrowanych priorytetowych za pokwitowaniem odbioru (PO/EPO, tj. za pokwitowaniem odbioru lub elektronicznym pokwitowaniem odbioru w przypadku możliwości rejestrowania i nadawania przesyłek w formie elektronicznej poprzez aplikację udostępnioną przez operatora pocztowego), e)paczek pocztowych ekonomicznych i priorytetowych, f)paczek pocztowych ekonomicznych i priorytetowych za pokwitowaniem odbioru (PO/EPO, tj. za pokwitowaniem odbioru lub elektronicznym pokwitowaniem odbioru w przypadku możliwości rejestrowania i nadawania przesyłek w formie elektronicznej poprzez aplikację udostępnioną przez operatora pocztowego),
3) potwierdzenie w książce nadawczej wydrukowanej z programu wewnętrznego Zamawiającego przyjętych do doręczenia w kraju i za granicą przesyłek listowych rejestrowanych i paczek oraz potwierdzenie zestawienia ilościowego przekazanych do doręczenia przesyłek nierejestrowanych;
4) zwrot niedoręczonych przesyłek pocztowych listowych, paczek niezwłocznie, tj. nie później niż w terminach określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1026) od dnia wyczerpania możliwości ich doręczenia z podaniem przyczyny jej zwrotu (np. odmowa przyjęcia przesyłki, zmiana miejsca zamieszkania/siedziby, śmierć adresata, itd.) do siedziby Zamawiającego, tj.: Urzędu Gminy w Postominie 30, 76-113 Postomino, 5)zwrot pokwitowań odbioru doręczonych przesyłek pocztowych listowych, paczek do siedziby Zamawiającego, tj.: Urzędu Gminy w Postominie, nie później niż w terminach określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1026). 3.4.Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego, bądź dostarczeniu przez Zamawiającego po godz. 15.00 dodatkowej przesyłki pocztowej do wskazanego punktu Wykonawcy w celu nadania jej dalszego biegu. 3.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia do wyznaczonej przez Wykonawcę placówki
do jego obsługi dodatkowej przesyłki pocztowej listowej lub paczki nadanej po godzinie 15.00 z możliwością uzyskania daty potwierdzenia nadania przesyłki w dniu jej dostarczenia do punktu Wykonawcy. 3.6.Zamawiający ma prawo zlecić tożsamą usługę doręczenia przesyłek innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie zapewni możliwości przyjęcia przesyłek pocztowych listowych, paczek lub przesyłek kurierskich w wyznaczonym miejscu, dniu i czasie od Zamawiającego. 3.7. Dane dotyczące ilości zamawianych przesyłek i paczek zawarte są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. Określone w nim rodzaje i liczba przesyłek oraz paczek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian liczbowych w trakcie realizacji umowy. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego, a więc mogą odbiegać od ilości wskazanych w formularzu ofertowym (cenowym). 3.8.Zamawiający dopuszcza możliwość nadania przesyłek nieujętych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w ww. załączniku, podstawą rozliczeń będą ceny z cennika usług Wykonawcy aktualnie obowiązującego
w dniu nadania. 3.9.Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych. 3.10. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Miesiąc rozliczeniowy obejmuje okres od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, z zastrzeżeniem, że okres rozliczeniowy pierwszej faktury może dotyczyć okresu od podpisania umowy do końca miesiąca kalendarzowego. 3.11. Świadczenie usług pocztowych odbywać się będzie zgodnie z przepisami:
1)ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 ze zm.); 2)Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1026); 3)Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2019 r., poz. 474);
4) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572); 5)ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1550 z późn. zm.); 6)ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2023 r., poz. 1634 z późn. zm.); 7)ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2023 r., poz. 2383 z późn. zm.); 8)międzynarodowych przepisów pocztowych – umów międzynarodowych dotyczących świadczenia usług pocztowych wiążących Rzeczpospolitą Polską oraz wiążących regulaminów Światowego Związku Pocztowego; 9)innych niewymienionych wyżej aktów prawnych regulujących realizacje usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym wydanych na podstawie ustawy Prawo pocztowe. 3.12. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g w formacie S i M oraz L: 1) nierejestrowane ekonomiczne – przesyłki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 2)nierejestrowane priorytetowe – przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 3)rejestrowane ekonomiczne – przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania, niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym; 4)rejestrowane priorytetowe – przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym;5)rejestrowane ekonomiczne za pokwitowaniem odbioru (PO/EPO, tj. za pokwitowaniem odbioru lub elektronicznym pokwitowaniem odbioru w przypadku możliwości rejestrowania i nadawania przesyłek w formie elektronicznej poprzez aplikację udostępnioną przez operatora pocztowego) – przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania niebędące przesyłkami najszybszej kategorii i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym;
6) rejestrowane priorytetowe za pokwitowaniem odbioru (PO/EPO, tj. za pokwitowaniem odbioru lub elektronicznym pokwitowaniem odbioru w przypadku możliwości rejestrowania i nadawania przesyłek w formie elektronicznej poprzez aplikację udostępnioną przez operatora pocztowego) – przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym;
3.13. Przesyłki listowe będą nadawane w trzech rozmiarach S, M, L: 1) format S do 500 g – to przesyłka o wymiarach: a)minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b)maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm; 2)format M pow. 500 g do 1000 g – to przesyłka o wymiarach: a)minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b)maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; 3)format L pow. 1000 g do 2000 g – to przesyłka o wymiarach: a)minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm;
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków - zmiany w opisie zawarte są w wyjaśnieniach i zmianach do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1) W zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek:
a) przedłużających się procedur wyboru Wykonawcy oraz procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych,
b) konieczności wprowadzenia zmian zakresu lub sposobu opracowania przedmiotu umowy,
c) wystąpienia siły wyższej.
1. Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
5. Zamawiający zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.

Po zmianie:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1) W zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek:
a) przedłużających się procedur wyboru Wykonawcy oraz procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych,
b) konieczności wprowadzenia zmian zakresu lub sposobu opracowania przedmiotu umowy,
c) wystąpienia siły wyższej.
2) 2) W przypadku gdy operator pocztowy będzie dysponował placówką pocztową w miejscowości Postomino, Zamawiający przewiduje możliwość dostarczania przesyłek przez Zamawiającego w celu nadania im dalszego biegu. W związku z powyższym Zamawiający przewiduje zmniejszenie wynagrodzenia o wynagrodzenie wynikające z formularza cenowego za usługę odbioru korespondencji od Zamawiającego świadczoną jeden raz dziennie każdego dnia w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godz. 13:00 – 14.30 (oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) przez cały czas trwania umowy (12 miesięcy)

1. Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
5. Zamawiający zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-07-24 10:00

Po zmianie:
2024-07-26 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-07-24 11:00

Po zmianie:
2024-07-26 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-08-22

Po zmianie:
2024-08-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.