Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00351978/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym poprzez termomodernizację budynków w gminie Małogoszcz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAŁOGOSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009811
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A
1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413855135
1.5.8.) Numer faksu: 413860159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malogoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym poprzez termomodernizację budynków w gminie Małogoszcz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75f59933-35a1-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026878/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn."Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym poprzez termomodernizację budynków w gminie Małogoszcz"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Działania 12.1 „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej – REACT-EU” Osi 12 „REACT-EU dla Świętokrzyskiego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351978/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPSiP.271. 10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 84083,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym poprzez termomodernizację budynków w gminie Małogoszcz”Zadanie 1:
Część 1:Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego
w Małogoszczu
Zgodnie z audytem energetycznym należy wykonać poniższy zakres prac:
Prace związane z termomodernizacją liceum, a w szczególności:
W Liceum Ogólnokształcącym:
- docieplenie ścian zewnętrznych piwnic,
- wymianę okien i drzwi zewnętrznych, zamurowanie okien,
- ocieplenie stropu zewnętrznego i stropodachu,
- wykonanie orynnowania i obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowej,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- modernizacja instalacji c.o.,
- modernizacja instalacji oświetleniowej,
- montaż paneli fotowoltaicznych ( moc mikroinstalacji 49,90 kW )
- prace towarzyszące termomodernizacji
Podczas wykonywania prac termomodernizacyjnych przy wykonywaniu koniecznych demontaży należy pamiętać o robotach odtworzeniowych.
Budynek Liceum Ogólnokształcącego jest wykonany w technologii tradycyjnej, posiada trzy kondygnacje, podpiwniczony.
Dane ogólne:
Technologia tradycyjna
Powierzchnia zabudowy: 873,00 m²
Kubatura budynku: 10 543,00 m³
Długość: 52,78 m
Szerokość: 13,83 m
Budynek Sali gimnastycznej z łącznikiem jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony.
Dane ogólne:
Technologia tradycyjna
Powierzchnia zabudowy: 1748,00 m²
Kubatura budynku: 13 435,00 m³
Powierzchnia użytkowa: 1614,00 m²
Sala gimnastyczna z łącznikiem jednokondygnacyjny,
niepodpiwniczony.
Technologia tradycyjna
Powierzchnia zabudowy: 904,00 m²
Kubatura budynku: 7 104,00 m³
Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą i uzyska niezbędne zgody i pozwolenia wynikające z przepisów prawa dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym m.in. uzgodnienie projektu instalacji fotowoltaicznej z rzeczoznawcą ds. ochrony przeciwpożarowej ( PPOŻ ) oraz pomoc przy zgłoszeniu mikroinstalacji do Państwowej Straży Pożarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.5.) Wartość części: 63031,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Predmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Zwiększenie efektywności energetycznej w sektorze publicznym poprzez termomodernizację budynków w gminie Małogoszcz”Zadanie 2:
Część 1: Termomodernizacja budynku OSP Leśnica
Zakres prac obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych, stropu nad ostatnią kondygnacją budynku, docieplenie drewnianej podłogi na gruncie, wymianę okien zewnętrznych, demontaż bramy garażowej, modernizacja instalacji c.o i c.w.u. oraz instalacji oświetleniowej oraz prace towarzyszące termomodernizacji.
Budynek świetlicy jest budynkiem parterowym.
Dane ogólne:
Technologia tradycyjna
Powierzchnia zabudowy: 202,30 m²
Kubatura budynku:481,00 m³
Wysokość budynku w szczycie: 7,00 m
Długość: 17,00 m
Szerokość: 11,90 m
Część 2: Termomodernizacja budynku Domu Ludowego Zakrucze
Zakres prac obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych, stropu nad ostatnią kondygnacją budynku, docieplenie drewnianej podłogi na gruncie, wymianę okien zewnętrznych,
modernizację instalacji c.o., wymianę pokrycia dachowego oraz prace towarzyszące termomodernizacji.
Dom ludowy w miejscowości Zakrucze jest budynkiem parterowym.
Dane ogólne:
Technologia tradycyjna
Powierzchnia zabudowy: 210,00 m²
Kubatura budynku: 562,13 m³
Wysokość budynku w szczycie: 6,93 m
Długość: 21,00 m
Szerokość 10,00 m
Część 3: Termomodernizacja budynku OSP Złotniki
Zakres prac obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych, stropu nad ostatnią kondygnacją budynku, docieplenie drewnianej podłogi na gruncie, wymianę okien i drzwi zewnętrznych, modernizację instalacji c.o., wymianę pokrycia dachowego oraz prace towarzyszące termomodernizacji.
Budynek OSP jest budynkiem parterowym.
Dane ogólne:
Technologia tradycyjna
Powierzchnia zabudowy: 279,96 m²
Kubatura budynku: 815,53 m³
Wysokość budynku w szczycie: 8,35 m
Długość: 30,43 m
Szerokość: 9,20 m
Część 4: Termomodernizacja budynku Domu Ludowego Żarczyce Małe
Zakres prac obejmuje docieplenie ścian zewnętrznych, stropu nad ostatnią kondygnacją budynku, wymianę okien i drzwi zewnętrznych, modernizację instalacji c.o. oraz prace towarzyszące termomodernizacji.
Dom Ludowy w Żarczycach Małych jest budynkiem parterowym.
Dane ogólne:
Technologia tradycyjna
Powierzchnia zabudowy: 213,11 m²
Kubatura budynku: 540,00 m³
Wysokość budynku w szczycie: 6,80 m
Długość: 21,10 m
Szerokość: 10,10 m
2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) Audyty energetyczne stanowiące załączniki do SWZ,
b) Przedmiary robót, które stanowią załączniki do SWZ
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.5.) Wartość części: 21052,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32441,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32441,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. E1 sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191673581
7.3.3) Ulica: Słoneczna
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. E1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. E1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32441,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19416,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97776,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19416,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. E1 sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191673581
7.3.3) Ulica: Słoneczna
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. E1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. E1 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19416,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Nadzór Inwestorski wielobranżowy konstrukcyjno-budowlany, sanitarny oraz elektryczny dot. zadania pn.: "Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół w Wołominie, ul. Legionów 85"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.