Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00360560/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI SZKOLENIA OBEJMUJĄCEJ WYNAJEM SALI WRAZ Z WYŻYWIENIEM (BUFET KAWOWY I OBIAD) W TRAKCIE ORGANIZOWANYCH SEMINARIÓW EKOLOGICZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002765534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego 70/126
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 343770117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odr.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czwa.odr.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41ea22f8-2768-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI SZKOLENIA OBEJMUJĄCEJ WYNAJEM SALI WRAZ Z WYŻYWIENIEM (BUFET KAWOWY I OBIAD) W TRAKCIE ORGANIZOWANYCH SEMINARIÓW EKOLOGICZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41ea22f8-2768-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081135/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wynajem sali wraz z wyżywieniem trakcie w trakcie organizowanych demonstracji ekologicznych w ramach działania "Transfer wiedzy i działalność informacyjna"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00360560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚODR_CZ/1/06/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19512,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowe zapewnienie sali szkoleniowej oraz sali przeznaczonej do spożywania posiłków dla 60 uczestników seminarium ekologicznego wraz z wyżywieniem obejmującym bufet kawowy i obiad dla 60 uczestników.Lokalizacja: województwo śląskie, powiat bielski, gmina Bielsko-Biała, miejscowość Bielsko-Biała.
Termin: 22.10.2024 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowe zapewnienie sali szkoleniowej oraz sali przeznaczonej do spożywania posiłków dla 60 uczestników seminarium ekologicznego wraz z wyżywieniem obejmującym bufet kawowy i obiad dla 60 uczestników.Lokalizacja: województwo śląskie, powiat częstochowski, gmina Częstochowa, miejscowość Częstochowa.
Termin: 15.10.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8978,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8978,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARRAYA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792413660
7.3.3) Ulica: Głogowska 108/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-263
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8978,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-22 do 2024-10-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14145,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silver-bird Events Natalia Gołąb
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131560891
7.3.3) Ulica: 1 Maja 82a/7
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wynajem Sali oraz usługi gastronomiczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILVER-BIRD EVENTS NATALIA GOŁĄB
jakie przetargi wygrała firma
SILVER-BIRD EVENTS NATALIA GOŁĄB
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2024-10-15INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- Sukcesywne dostawy mięs (3 części) do AŚ w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Zakup usługi na współorganizację uroczystości Centralnych Obchodów Dnia Strażaka połączonych z Promocją Oficerską Głównej Państwowej Straży Pożarnej
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- Zapewnienie usług cateringowych na potrzeby spotkań i konferencji organizowanych przez komórki organizacyjne w siedzibie MFiPR
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.