Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00400459/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00406322/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00487348/01 - Wynik z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa hydroforni w miejscowości Goleńsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĄŚNO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147886
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 55
1.4.2.) Miejscowość: Chąśno
1.4.3.) Kod pocztowy: 99-413
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.4.7.) Numer telefonu: 46 838-14-23
1.4.8.) Numer faksu: 46 838-14-23
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminachasno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachasno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424483
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00400459
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych i montażowych w ramach zadania pn.: „Budowa hydroforni w miejscowości Goleńsko”.
2. Adres i lokalizacja przedmiotu zamówienia:
dz. nr ewid: 607
obręb ewid. 100503_2, jednostka ewid. 0011 Chąśno
woj. łódzkie, powiat: łowicki
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) opracowanie koncepcji rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody,
2) wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Goleńsko obejmującej wszystkie wymagane branże wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
3) rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Goleńsku, obejmującą w szczególności:
- likwidację istniejącej technologii,
- budowę nowego kontenerowego budynku Stacji Uzdatniania Wody,
- dostawę oraz montaż armatury i instalacji w projektowanym budynku kontenerowym,
- dostawę oraz montaż nowych urządzeń technologicznych w projektowanym budynku kontenerowym,
- budowę nowego zbiornika retencyjnego o pojemności 148 m3,
- wykonanie osadnika wód popłucznych wraz z przepompownią i komorą pomiarowo – zaworową,
- wykonanie nawierzchni i utwardzeń do obsługi urządzeń i instalacji, w tym chodników i podjazdów,
- wykonanie ogrodzenia z bramą wjazdową,
- wykonanie oświetlenia terenu,
- zakup i posadowienie agregatu prądotwórczego wraz wykonaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień z zakładem energetycznym.
4) Ustawienie tablicy informacyjnej o wymiarach min. 180 x 120 cm – 1 szt. –wzór tablicy informacyjnej wraz z Logo Polski Ład udostępnione zostało na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego pod linkiem https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28882.
4. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje:
1) opracowanie koncepcji rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody,
2) opracowanie Dokumentacji projektowej określonej w Programie Funkcjonalno–Użytkowym (dalej jako „PFU”) stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ, wraz z uzyskaniem m.in.:
- mapy do celów projektowych,
- wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień dla planowanego przedsięwzięcia (w tym m.in. decyzji środowiskowej, pozwolenia wodno-prawnego na zwiększony zrzut wody popłucznej),
- ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/uzyskanie zaświadczenia potwierdzającego niewniesienie sprzeciwu do zgłoszenia (jeżeli dotyczy - zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego)
3) wykonanie bilansu mocy elektrycznej obiektów z uwzględnieniem nowego zapotrzebowania na moc elektryczną,
4) wykonanie obsługi geodezyjnej;
5) wykonanie prac budowlanych oraz montażowych na podstawie wykonanej Dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ;
6) zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń, które tego wymagają,
7) pełnienie nadzoru autorskiego nad całym zadaniem,
8) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,
9) uruchomienie i rozruch instalacji stanowiących przedmiot zamówienia,
10) przeprowadzenie prób eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie,
11) przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi
i eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody,
12) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów niezbędnych do przekazania obiektu do eksploatacji i jego użytkowania zgodnie z wymogami prawa.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i jego zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót budowlanych i montażowych określa PFU – Załącznik Nr 10 do SWZ oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ.
6. Gwarancja:
6.1. Na wykonaną Dokumentację projektową Wykonawca udziela gwarancji na okres od dnia jej odbioru do dnia upływu gwarancji na roboty budowlane i montażowe. Gwarancja dotyczy odpowiedzialności szczególnie za wady ukryte oraz jakości opracowanej dokumentacji. Wykonawca gwarantuje tym samym, że po odbiorze dokumentacji nie ujawnią się żadne wady Dokumentacji projektowej. Wadą będzie w szczególności taka cecha dokumentacji, która doprowadziła do wady części lub całości inwestycji. W przypadku, gdy wada doprowadzi do pomniejszenia wartości użytkowej lub technicznej dokumentacji, koszty jej usunięcia poniesie Wykonawca.
6.2. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) licząc od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego inwestycji.
6.3. Rękojmia za wady fizyczne i prawne na materiały, urządzenia oraz wszelkie prace, w tym Dokumentację projektową oraz roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, udzielona jest na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji.
7. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych i montażowych w ramach zadania pn.: „Budowa hydroforni w miejscowości Goleńsko”.
2. Adres i lokalizacja przedmiotu zamówienia:
dz. nr ewid: 607
obręb ewid. 100503_2, jednostka ewid. 0003 Goleńsko
woj. łódzkie, powiat: łowicki
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) opracowanie koncepcji rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody,
2) wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Goleńsko obejmującej wszystkie wymagane branże wraz z niezbędnymi uzgodnieniami,
3) rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Goleńsku, obejmującą w szczególności:
- likwidację istniejącej technologii,
- budowę nowego kontenerowego budynku Stacji Uzdatniania Wody,
- dostawę oraz montaż armatury i instalacji w projektowanym budynku kontenerowym,
- dostawę oraz montaż nowych urządzeń technologicznych w projektowanym budynku kontenerowym,
- budowę nowego zbiornika retencyjnego o pojemności 148 m3,
- wykonanie osadnika wód popłucznych wraz z przepompownią i komorą pomiarowo – zaworową,
- wykonanie nawierzchni i utwardzeń do obsługi urządzeń i instalacji, w tym chodników i podjazdów,
- wykonanie ogrodzenia z bramą wjazdową,
- wykonanie oświetlenia terenu,
- zakup i posadowienie agregatu prądotwórczego wraz wykonaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień z zakładem energetycznym.
4) Ustawienie tablicy informacyjnej o wymiarach min. 180 x 120 cm – 1 szt. –wzór tablicy informacyjnej wraz z Logo Polski Ład udostępnione zostało na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego pod linkiem https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-osma/#c28882.
4. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje:
1) opracowanie koncepcji rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody,
2) opracowanie Dokumentacji projektowej określonej w Programie Funkcjonalno–Użytkowym (dalej jako „PFU”) stanowiącym Załącznik Nr 10 do SWZ, wraz z uzyskaniem m.in.:
- mapy do celów projektowych,
- wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień dla planowanego przedsięwzięcia (w tym m.in. decyzji środowiskowej, pozwolenia wodno-prawnego na zwiększony zrzut wody popłucznej),
- ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/uzyskanie zaświadczenia potwierdzającego niewniesienie sprzeciwu do zgłoszenia (jeżeli dotyczy - zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego)
3) wykonanie bilansu mocy elektrycznej obiektów z uwzględnieniem nowego zapotrzebowania na moc elektryczną,
4) wykonanie obsługi geodezyjnej;
5) wykonanie prac budowlanych oraz montażowych na podstawie wykonanej Dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ;
6) zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń, które tego wymagają,
7) pełnienie nadzoru autorskiego nad całym zadaniem,
8) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,
9) uruchomienie i rozruch instalacji stanowiących przedmiot zamówienia,
10) przeprowadzenie prób eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie,
11) przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi
i eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody,
12) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów niezbędnych do przekazania obiektu do eksploatacji i jego użytkowania zgodnie z wymogami prawa.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia i jego zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót budowlanych i montażowych określa PFU – Załącznik Nr 10 do SWZ oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ.
6. Gwarancja:
6.1. Na wykonaną Dokumentację projektową Wykonawca udziela gwarancji na okres od dnia jej odbioru do dnia upływu gwarancji na roboty budowlane i montażowe. Gwarancja dotyczy odpowiedzialności szczególnie za wady ukryte oraz jakości opracowanej dokumentacji. Wykonawca gwarantuje tym samym, że po odbiorze dokumentacji nie ujawnią się żadne wady Dokumentacji projektowej. Wadą będzie w szczególności taka cecha dokumentacji, która doprowadziła do wady części lub całości inwestycji. W przypadku, gdy wada doprowadzi do pomniejszenia wartości użytkowej lub technicznej dokumentacji, koszty jej usunięcia poniesie Wykonawca.
6.2. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) licząc od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego inwestycji.
6.3. Rękojmia za wady fizyczne i prawne na materiały, urządzenia oraz wszelkie prace, w tym Dokumentację projektową oraz roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, udzielona jest na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji.
7. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 26 lipca 2024 r. do godz. 10:00 i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy p.z.p.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu O/Chąśno Nr 32 9288 1112 1014 7164 2000 0150 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr referencyjny: RPG.271.3.2024”
Uwaga: Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
1) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotę wadium,
3) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy p.z.p.
6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy p.z.p.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 1 sierpnia 2024 r. do godz. 10:00 i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy p.z.p.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu O/Chąśno Nr 32 9288 1112 1014 7164 2000 0150 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr referencyjny: RPG.271.3.2024”
Uwaga: Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
1) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotę wadium,
3) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy p.z.p.
6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy p.z.p.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-26 10:00
Po zmianie:
2024-08-01 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-26 10:30
Po zmianie:
2024-08-01 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-23
Po zmianie:
2024-08-30
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.