eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDOSTAWA SPRZĘTU AGD



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU AGD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261548500

1.5.8.) Numer faksu: 261548555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/31blt

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU AGD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04e82f1c-3513-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136935/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa AGD i sprzętu służby żywnościowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344871

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 34/VI/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pralko-suszarka dla służby mundurowej
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu AGD, wyszczególnionego w Formularzu cenowym – zał. nr 4 do SWZ oraz w opisach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5-9 – zał. nr 5 do SWZ, do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39717100-2 - Wentylatory

4.5.5.) Wartość części: 16378,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

suszarka dla służby mundurowej
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu AGD, wyszczególnionego w Formularzu cenowym – zał. nr 4 do SWZ oraz w opisach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5-9 – zał. nr 5 do SWZ, do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 8747,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sprzęt AGD dla sekcji infrastruktury
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu AGD, wyszczególnionego w Formularzu cenowym – zał. nr 4 do SWZ oraz w opisach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5-9 – zał. nr 5 do SWZ, do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 68956,03 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sprzęt do służby żywnościowej
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu AGD, wyszczególnionego w Formularzu cenowym – zał. nr 4 do SWZ oraz w opisach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5-9 – zał. nr 5 do SWZ, do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 163750,25 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sprzęt stołowo- kuchenny drobny
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu AGD, wyszczególnionego w Formularzu cenowym – zał. nr 4 do SWZ oraz w opisach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5-9 – zał. nr 5 do SWZ, do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 53418,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sprzęt kuchenny drobny
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu AGD, wyszczególnionego w Formularzu cenowym – zał. nr 4 do SWZ oraz w opisach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5-9 – zał. nr 5 do SWZ, do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 28147,32 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sprzęt elektryczny drobny
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu AGD, wyszczególnionego w Formularzu cenowym – zał. nr 4 do SWZ oraz w opisach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5-9 – zał. nr 5 do SWZ, do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 4674,30 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sprzęt chłodniczy
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu AGD, wyszczególnionego w Formularzu cenowym – zał. nr 4 do SWZ oraz w opisach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5-9 – zał. nr 5 do SWZ, do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 66397,90 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

AGD do przygotowywania kawy
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu AGD, wyszczególnionego w Formularzu cenowym – zał. nr 4 do SWZ oraz w opisach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5-9 – zał. nr 5 do SWZ, do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 11896,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51967,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53839,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51967,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.H. PRO HAND s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TOMASIONEK MONIKA, TOMASIONEK MARCIN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273031500

7.3.4) Miejscowość: sosnowiec

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51967,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17603,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20951,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17603,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F7B GASTRO Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210611711

7.3.4) Miejscowość: wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17603,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.