eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsielskoZakup i dostawa kopiarko - drukarki na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kopiarko – drukarki na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osielsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szosa Gdańska 55A

1.5.2.) Miejscowość: Osielsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523241564

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@osielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.osielsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa kopiarko – drukarki na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ce63688-454a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019844/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup i dostawa kopiarko - drukarki na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379899/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.271.D.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12195,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja gotowej do pracy kolorowej drukarko - kopiarki A3 (1 szt.) wraz z kompletem tonerów o „pełnej wydajności a nie typowych „tonerów startowych” na potrzeby Urzędu Gminy w Osielsku, według poniższej specyfikacji:

Parametry Oczekiwane parametry minimalne
Rodzaj Urządzenie kolorowe, laserowe, A3
Prędkość drukowania, kolor A4 26 str./min.
Panel Dotykowy, kolorowy, uchylny, 10.1 cali, komendy w języku polskim
Czas nagrzewania nie dłużej niż 18 s.
Pamięć RAM 3 GB
Dysk twardy SSD 128 GB
Procesor 1,6 GHz
Złącza Ethernet 10Base-T/100Base-TX/ 1000Base-T, USB 2.0
Zoom 25-400% w krokach co 1%
Drukowanie dwustronne Automatyczne
Gramatura dla druku dwustronnego 60-256 g/m2
Kasety na papier Co najmniej 2, każda obsługująca formaty A5-A3, o łącznej pojemności co najmniej 1100 ark (80 g/m2)
Gramatura papieru obsługiwana w kasetach 60-256 g/m2
Podajnik boczny Na 100 ark., A6-SRA3
Gramatura papieru obsługiwana w podajniku bocznym min. 50-300 g/m2
Taca odbiorcza 400 ark. (80 g/m2)
Rozdzielczość kopiowania 600 x 600 dpi
Rozdzielczość drukowania 1200 x 1200 dpi
Język opisu strony PCL 6
Kopiowanie wielokrotne 1-999
Podajnik dokumentów Dwustronny o pojemności co najmniej 100 ark. (80 g/m2)
Prędkość skanowania (kolor, A4, 300 x 300 dpi) Co najmniej 80 str./min.
Maksymalna dostępna rozdzielczość skanowania 600 x 600dpi
Miejsca docelowe skanowania E-mail, katalog sieciowy (SMB), FTP, dysk SSD, nośnik USB, sieciowy TWAIN
Formaty plików dla skanowania TIFF, JPEG, PDF, XPS
Sortowanie z przesunięciem dla formatów A4 i A3 Tak
Podstawa Oryginalna producenta urządzenia, na kółkach, dopasowana wyglądem do urządzenia
Gwarancja Min. 2 lata
Miejsce instalacji: parter budynku Urzędu Gminy w Osielsku (w cenie należy uwzględnić wniesienie i instalację)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sharp Electronics (Europe) GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1080000846

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.