eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JeleniewoPrzebudowa ul. Parkowej wraz z rewitalizacją parku gminnego w Jeleniewie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Parkowej wraz z rewitalizacją parku gminnego w Jeleniewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeleniewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Jeleniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-404

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875638551

1.5.8.) Numer faksu: 875638563

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_jeleniewo@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniewo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8a5b991-2e26-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Parkowej wraz z rewitalizacją parku gminnego w Jeleniewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8a5b991-2e26-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00570542/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa ulicy Parkowej wraz z rewitalizacją parku gminnego w Jeleniewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376560

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPD.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2077235,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące inwestycji pn. „Przebudowa ul. Parkowej wraz z rewitalizacją parku gminnego w Jeleniewie”.
2.Zakres inwestycji obejmuje przebudowę ulicy Parkowej z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rewitalizacją przyległego do ulicy parku gminnego. Inwestycja zlokalizowana jest w centralnej części miejscowości Jeleniewo obok Gminnej Biblioteki Publicznej w Jeleniewie, OSP Jeleniewo, przystanku autobusowego oraz Kościoła parafialnego. Ulica Parkowa jest o nawierzchni bitumicznej, stan techniczny jest zły z licznymi zadoleniami i ubytkami w nawierzchni, brakuje odwodnienia, wymaga gruntownej przebudowy. Inwestycja obejmuje przebudowę konstrukcji nawierzchni ulicy długości około 150 m na utwardzoną średniej szerokości 6,0 m wraz z zatoką autobusową otwartą, wymianą wiaty przystankowej i obustronnymi chodnikami z kostki brukowej betonowej szerokości od 1,25 m do 1,50 m oraz budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych z kostki betonowej brukowej zlokalizowanych przy nawierzchni utwardzonej. Uzbrojenie techniczne polega na wykonaniu odwodnienia całej ul. Parkowej wraz z parkingami – kanalizacja deszczowa, oraz wykonaniu części oświetlenia ulicy. Zagospodarowanie terenów zielonych wokół ulicy Parkowej, przebudowa i budowa trzech kompletów zejść z poziomu chodnika (schodków) do parku. W ramach rewitalizacji przebudowa placu zabaw dla dzieci polegająca na ustawieniu zestawów urządzeń zabaw dla najmłodszych wraz przebudową nawierzchni bezpiecznej i rozbudową ogrodzenia. Wykonanie elementów sensorycznych parku, w tym małej architektury polegającej na montażu słupa ogłoszeniowego, ławek parkowych, koszy na śmieci, stojaków na rowery i wykonaniem rozbudowy oświetlenia parku. Remont nawierzchni alejek, wraz z zagospodarowaniem terenów zielonych. Realizacja powyższej inwestycji jest niezwykle ważna i niezbędna mieszkańcom również miejscowości, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej, bowiem będą mieli szansę łatwiejszego dostępu do usług świadczonych przez podmioty i instytucje, w tym ośrodka kultury, Kościoła oraz do miejsca rekreacji i wypoczynku w parku gminnym. Przebudowa ulicy i chodników pozwoli strażakom ochotnikom z OSP Jeleniewo na bezpieczniejsze dotarcie do miejsc zagrożenia życia i zdrowia ludzi, w tym do mieszkańców miejscowości, w których były PGR-y. Inwestycja zostanie także oznakowana znakami informacyjno-promocyjnymi informującymi o dofinansowaniu zgodnie z wytycznymi programu.
3.Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje dwa zadania:
3.1.Przebudowa ul. Parkowej w Jeleniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (oświetlenie, kanalizacja deszczowa).
3.2.Rewitalizacja parku gminnego w Jeleniewie.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji opisano w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót, stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.
5.Urządzenia i materiały nadające się do ponownego wykorzystania, tj. kostka betonowa, obrzeża, krawężniki, ogrodzenie, zabawki z placu zabaw, ławki, kosze na śmieci itp., Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, chyba że Zamawiający postanowi inaczej.
6.Inwestycja współfinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwany dalej „Polski Ład”. Wykonawca winien ustawić tablicę informacyjną i promocyjną o wym. 180 x 120 cm informującą o współfinansowaniu inwestycji zgodnie ze wzorem dostarczonym przez Zamawiającego.
7.Zgodnie z zasadami dotyczącymi warunków wypłaty wynagrodzenia określonymi w szczegółowych zasadach i trybie dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych stanowiącymi załącznik do Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 roku (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.), Wstępnej Promesie dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr Edycja6PGR/2023/2960/PolskiLad z dnia 20 września 2023 r. Wykonawca zapewnia finansowanie zadania w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszego SWZ.
8.Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie zauważone błędy, omyłki, rozbieżności w dokumentacji i wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie.
9.Ilekroć w niniejszej SWZ wraz z załącznikami przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze parametry, standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne niż wskazane w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2383057,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3389706,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2383057,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Drogowy s.c. Tomasz i Kamil Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441527172

7.3.3) Ulica: Jasna 3

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2383057,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.