eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynŚwiadczenie usług napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych jednostek Policji woj. warmińsko-mazurskiego (12 oddzielnych zadań częściowych).



Ogłoszenie z dnia 2024-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych jednostek Policji woj. warmińsko-mazurskiego
(12 oddzielnych zadań częściowych).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 47 731 5760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1d49dc6-1cee-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych jednostek Policji woj. warmińsko-mazurskiego
(12 oddzielnych zadań częściowych).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1d49dc6-1cee-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424645

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245549/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług w zakresie napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów służbowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z-t-P/15/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 655307,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Miejską Policji w Olsztynie - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 69805,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Miejską Policji w Elblągu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 53555,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Działdowie - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 39898,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Gołdapi - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 36914,64 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 5-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Iławie - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 75492,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 6-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Lidzbarku Warmińskim - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 23113 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 7-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Nidzicy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 6913 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 8-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Nowym Mieście Lubawskim - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 32469,10 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 9-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Ostródzie - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 49239,84 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 10-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Piszu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 76159,36 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 11-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Szczytnie - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 159800,82 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 12-usługi napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów samochodowych Policji użytkowanych przez Komendę Powiatową Policji w Węgorzewie - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawiera Rozdział III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 31945,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa "TYM-GAZ" Włodzimierz Tymoszczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519455670

7.3.3) Ulica: Stefana Jaracza 9a

7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-600

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39293,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-03 do 2025-07-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający przewidział możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 Pzp. Zamawiający w wartości poszczególnych części wskazał kwotę uwzględniającą zamówienie podstawowe oraz prawo opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.