Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00346811/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie Jarosławiec/Ustka dla 49. Blot w Pruszczu Gdańskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie Jarosławiec/Ustka dla 49. Blot w Pruszczu Gdańskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d45f8ed4-1f33-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346811
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie hotelarskich usług noclegowych.
Hotelarskie usługi noclegowe w rejonie miejscowości JAROSŁAWIEC/USTKA dla 49.Blot w Pruszczu Gdańskim dla min. 50 osób a max. 70 osób, :
a) w terminie podstawowym: od 19.08.2024 r – 23.08.2024 r. – 4 doby hotelowe,
b) lub terminie zapasowym: od 26-30.08.2024r. – 4 doby hotelowe.
3.1 Informacje dotyczące hotelu lub miejsca noclegowego:
- Hotel lub miejsce noclegowe o standardzie spełniającym wymagania co najmniej 2 gwiazdkowego miejsca noclegowego (podstawą do oceny będą zapisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r., poz. 2166) usytuowane:
najdalej w odległości 30 km od bramy Centralnego Poligonu Sił Powietrznych w m. WICKO MORSKIE do drzwi wejściowych budynku, gdzie znajduje się recepcja miejsca noclegowego - odległość liczona po drogach publicznych,
- parkingi dla co najmniej dwóch autokarów bądź dwóch samochodów ciężarowych;
3.2 Sposób zakwaterowania:
nie więcej niż 1 miejsce noclegowe/hotel/kompleks,
5 pokoi jednoosobowych, reszta pokoi 2, 3, 4 osobowe,
Łącznie max. 70 miejsc noclegowych,
pokoje 2,3,4 osobowe z oddzielnymi łóżkami,
pościel z ręcznikami w standardzie;
pokoje z łazienką (pełny węzeł sanitarny) TV, Internet;
ciepła woda, przybory toaletowe w standardzie;
rozpoczęcie doby hotelowej nie wcześniej niż o godz. 14:00;
zakończenie doby hotelowej nie później niż o godz. 16:00;
gwarantowana rezerwacja ważna również po godz. 20:00, w dniu przyjazdu gości;
pokoje dla niepalących;
śniadanie w cenie doby hotelowej
opłata za faktycznie zrealizowane noclegi,
faktury częściowe wystawiane na koniec miesiąca
brak konsekwencji finansowych za anulowanie rezerwacji na co najmniej 1 dzień przed planowanym pobytem w wyjątkowych sytuacjach, których strony nie mogły przewidzieć
w przypadku gdy Wykonawca, w wyjątkowej sytuacji – oznaczającej każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy i któremu nie można było zapobiec - nie będzie mógł zapewnić zrealizowania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu, o co najmniej takim samym standardzie i takim samym usytuowaniu, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie
Zamawiający doręczy Wykonawcy drogą elektroniczną zgłoszenie rezerwacji (2 dni robocze przed rezerwacją), w którym określone zostaną następujące dane:
dane identyfikacyjne Zamawiającego (nazwa firmy, dane adresowe, NIP),
dane osoby bądź osób, których dotyczy rezerwacja,
liczba zamawianych pokoi,
termin udostępnienia pokoi oraz termin ich zwolnienia,
Zamawiający w wyjątkowej sytuacji zastrzega możliwość dokonania rezerwacji „z dnia na dzień”,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rezerwacji zamówionych pokoi hotelowych na zasadach określonych w Projekcie Umowy- załącznik nr 3 do SWZ.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej w celu potwierdzenia czy hotel spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego.
6. Wykonawca musi posiadać ważną, opłaconą polisę OC w zakresie odpowiadającym przedmiotowi umowy.
Szczegółowy zakres rzeczowy usługi określają również załączniki:
1) Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa „Projekt umowy”- Załącznik 3 do SWZ; .
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXPE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552577707
7.3.3) Ulica: ul. Dunikowskiego 38/39
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.5) Kod pocztowy: 70-123
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Usługi polegające na prowadzeniu Placówki Wsparcia Dziennego w formie opiekuńczej, specjalistycznej i podwórkowej dla dzieci i młodzieży jako trwałości projektu "Malbork na "+"- działania społeczne
- Przygotowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Budowa dróg w miejscowości Nowa Wieś Malborska (ulice Duńska i Holenderska)"
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Remont nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych ( postępowanie podzielone na części )
- Budowa budynku wielorodzinnego w Prabutach, działki nr 253/14 i 252/32, obręb 0003 Prabuty
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji do spraw wdrażania Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 w województwie lubelskim ..
- zapewnienie m.nocleg.,m.parking.,sali konf.,sali konsult.,miejsca na realiz.usł. gastron.oraz realiz.usł.gastron. na potrzeby przepr.XXVII Ogólnop.Konf.Jakość w Op.Zdrow.w dn.22-23.05.2025r.w Krakowie
- Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej (z dostępem do Internetu) dla łącznie 443 uczestników 4 szkoleń Polskiego FSDN z podziałem na IV Części
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina w związku z planowanymi nagraniami w miesiącu III/IV 2025 r.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.