Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375508/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu typu Quad UTV wraz z wyposażeniem dodatkowym dla OSP Mrzygłód
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SANOK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 23
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134656551
1.5.8.) Numer faksu: 134656553
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kaczak@gminasanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.sanok.com.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9377381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdu typu Quad UTV wraz z wyposażeniem dodatkowym dla OSP Mrzygłód2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f77682c-2c88-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085413/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pojazdu typu Quad UTV wraz z wyposażeniem dodatkowym dla OSP Mrzygłód
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Interreg Polska – Słowacja 2021-2027, projekt pn.: „Gaszą i Ratują – poprawa zdolności reagowania straży pożarnych z gminy Sanok i Sacurova na zagrożenia powodowane zmianami klimatu”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375508
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148061,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa 1 szt. nowego, nieużywanego pojazdu typu Quad UTV wraz z wyposażeniem dodatkowym dla OSP Mrzygłód.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) dostawę 1 szt. nowego, nieużywanego pojazdu typu Quad UTV (rok produkcji 2024) wraz z wyposażeniem dodatkowym: zestaw do odśnieżania, orurowanie boczne paki ładunkowej, generator i oświetlenie specjalne, , kolor RAL 3000, dla OSP Mrzygłód, adres dostawy: 38-503 Mrzygłód 174;
b) dostarczenie wszelkich potrzebnych dokumentów pojazdu oraz sprzętu, w szczególności:
- instrukcje obsługi,
- książki serwisowej,
- karty gwarancyjne,
- dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu: wyciąg ze świadectwa homologacji, oraz wszelkie inne wymagane dokumenty, które pozwolą Zamawiającemu zarejestrować pojazd;
c) dokonanie próbnego montażu i demontażu dodatkowego wyposażenia na pojeździe w trakcie odbioru przedmiotu zamówienia;
d) przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych strażaków z obsługi i zasad eksploatacji pojazdu oraz sprzętu w trakcie odbioru przedmiotu zamówienia;
e) oznakowanie pojazdu poprzez oklejenie: logo i napis „OSP Mrzygłód” oraz logo programu z którego finansowany będzie zakup pojazdu. Szczegółowe dane w tym dane graficzne dotyczące miejsca oznaczeń o których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego punktu Zamawiający uzgodni z Wykonawcą po podpisaniu umowy na realizację zamówienia. Wykonane oznaczenia muszą być wysokiej jakości pokryte laminatem UV wzmacniającym odporność na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV oraz zabezpieczone laminatem odpornym na działanie mycia pojazdu w myjni automatycznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, wyposażenia pojazdu został opisany w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
4. Rozwiązania równoważne.
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym – tzn. polegających na zachowaniu przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane, zgodnie z pkt 1.
W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, że dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
34114000-9 - Pojazdy specjalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wpłynęły 2 oferty złożone przez:
1. PHU WARIANT 2 Krzysztof Węgrzyn, ul. Oswobodzenia 1, 40-403 Katowice na kwotę 145 000,00 zł brutto.
2. Paweł Wrześniak Moto-Trip Spółka Komandytowa, ul. Drewniana 4,
30-556 Kraków na kwotę 157 000,00 zł brutto.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 138 000,00 zł brutto.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Wykonanie oraz dostawa kontenerów (szatni) na potrzeby boiska sportowego w miejscowości Mrzygłód
- Dostawa opatrunków oraz sprzętu medycznego jednorazowego i wielokrotnego użytku -dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Zakup używanego samochodu specjalnego dla OSP Kostarowce
- Przebudowa SORSPZOZ w Sanoku i jego rozb. o wiatę dla karetek wraz z rozbiórką ist.garaży Modernizacja, przebudowa i doposażenie SORSPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Wujskie (etap II)
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowo - terenowego z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
- Zakup i dostawa samochodów w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie branża samochodowa - przemysł motoryzacyjny w Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim."
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 2 części zamówienia
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
- dostawa pojazdu strażackiego o masie do 3,5 t
- Dostawa pojazdu typu QUAD-ATV w ramach projektu w ramach projektu "Doposażenie OSP Górno szansą dla jednostki z KSRG na zwiększenie jej potencjału"
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.