Og³oszenie z dnia 2022-11-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00059944/01 - Wynik z dnia 2023-01-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa d¼wigu osobowego na potrzeby UCK
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dêbinki 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa d¼wigu osobowego na potrzeby UCK
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b32c8e06-5c3f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00424876
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ
publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
2.Pozosta³e informacje zawarte w ust. XII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Realizuj±c obowi±zek informacyjny Administratora danych osobowych, uprzejmie informujemy, i¿:
1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej z siedzib± przy ul. Dêbinki 7, 80-952 Gdañsk, zarejestrowany w VII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru S±dowego S±du Rejonowego Gdañsk-Pó³noc w Gdañsku pod numerem KRS 0000122150, NIP 957-07-30-409, REGON 000288640.
2. Uniwersyteckie Centrum Kliniczne powo³a³o Inspektora Ochrony Danych. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@uck.gda.pl.
3. Twoje dane osobowe s± przetwarzane (w tym s± zbierane) przez UCK wy³±cznie w celu:
a) przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) dochodzenia ewentualnych roszczeñ.
4. Podstawa prawna przetwarzania przez UCK Twoich danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie
z którego tre¶ci± dopuszcza siê przetwarzanie danych osobowych je¶li jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest obowi±zkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Niepodanie tych danych uniemo¿liwia przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego z Twoim udzia³em.
5. Twoje dane osobowe mog± byæ przekazywane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców:
a) podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,
b) podmiotom wspó³pracuj±cym z UCK w zakresie realizacji ¶wiadczeñ niezbêdnych dla realizacji przedmiotowego procesu i zarz±dzania naszym podmiotem, w tym zw³aszcza podmiotom zaopatruj±cym UCK w umo¿liwiaj±ce ich realizacjê rozwi±zania techniczne i organizacyjne, a zw³aszcza dostawcom us³ug:
• teleinformatycznych,
• ksiêgowych,
• prawnych, doradczych oraz wspieraj±cych UCK w dochodzeniu nale¿nych roszczeñ - w przypadku ich wyst±pienia (w szczególno¶ci kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym),
• kurierskich i pocztowych,
• archiwizacyjnych,
• zwi±zanych z utylizacj± dokumentacji oraz innych no¶ników zawieraj±cych dane osobowe,
c) osobom upowa¿nionym przez Administratora Danych, w tym naszym pracownikom
i wspó³pracownikom, którzy musz± mieæ dostêp do danych, aby wykonywaæ swoje obowi±zki,
d) osobom i/lub podmiotom przez Ciebie upowa¿nionym,
e) organowi za³o¿ycielskiemu UCK (Gdañskiemu Uniwersytetowi Medycznemu) w zwi±zku ze sprawowaniem nadzoru w³a¶cicielskiego nad UCK,
f) innym osobom i/lub podmiotom ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Twoje dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa. Z zastrze¿eniem tego terminu, je¶li celem przetwarzania Twoich danych jest dochodzenie roszczeñ, to przetwarzamy dane – w tym celu – przez okres przedawnienia roszczeñ wynikaj±cy z przepisów ustawy Kodeks cywilny. Po up³ywie wy¿ej wymienionych okresów Twoje dane s± usuwane lub poddawane anonimizacji.
7. Twoje dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani organizacji miêdzynarodowej.
8. Przys³uguje Ci prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania, ¿±dania ich usuniêcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa wart. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Mo¿esz tak¿e skorzystaæ z uprawnienia do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych.
9. W przypadku korzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679 (prawo dostêpu przys³uguj±ce osobie, której dane dotycz±), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
10. Przys³uguje Ci prawo wniesienie skargi do Organu Nadzorczego (do 25 maja 2018 r. GIODO, od 25 maja 2018 r. PUODO), gdy uznasz, i¿ ich przetwarzanie narusza unijne Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych, w skrócie RODO).
11. Twoje dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 235/TP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa d¼wigu osobowego na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdañsku.
2. Miejsce monta¿u d¼wigu – Szpital budynek nr 12 przy ul. Dêbinki 7 w Gdañsku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42414100-2 - D¼wigi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i serwisu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ i za³±cznikach do SWZ oraz w celu oceny kryterium jako¶ci, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia, wraz z ofert±, nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:a) Kartê katalogow± z opisem zaoferowanego produktu;
2. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku nie z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub w sytuacji w której z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
3. Zapisów pkt. 2 nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) Kartê katalogow± z opisem zaoferowanego produktu;5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy PZP, wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:Wype³nione o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na za³±czniku nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wg wzoru na za³±czniku nr 2 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
Wype³nione o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art 7 ust. 1 – wg wzoru na za³±czniku nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wg wzoru na za³±czniku nr 4 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-15 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-15 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ o których mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt. -8 ustawy PZP.2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych
w za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
5. W przypadku, gdy warto¶ci podane przez Wykonawców na o¶wiadczeniach i dokumentach,
o których mowa w pkt. IX SWZ, podane bêd± w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy te warto¶ci na PLN przyjmuj±c ¶redni kurs NBP danej waluty na dzieñ wszczêcia postêpowania.
6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SWZ czynno¶ci, uprawnienia, obowi±zki Wykonawców
i Zamawiaj±cego, których ustawa nie nakaza³a zawieraæ Zamawiaj±cemu w SWZ, a które mog± przyczyniæ siê do w³a¶ciwego przebiegu postêpowania, reguluje ustawa PZP.
7. Zamawiaj±cy przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 454 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Monitoring w³ochatki Aegolius funereus w obszarach Natura 2000: Lasy Lêborskie PLB220006, Puszcza Dar¿lubska PLB220007 i Lasy Mirachowskie PLB220008 w 2025 r.
- Us³uga wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdañskiej
- ¦wiadczenie us³ug doradczych, consultingowych w zakresie projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków mieszkalnych i u¿yteczno¶ci publicznej objêtych ochron± konserwatorsk±".
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug w zakresie rezerwacji, sprzeda¿y i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby IMP PAN
- Wykonanie w roku 2025 us³ug konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach stanowi±cych w³asno¶æ Skarbu Pañstwa
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby Wojewódzkiego O¶rodka Terapii Uzale¿nieñ w Gdañsku z podzia³em na osiem czê¶ci
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.