Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00340743/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00347750/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa czyszczenia urządzeń sozotechnicznych na terenach kompleksów administrowanych przez 6 WOG Ustka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1N
1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/6wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa czyszczenia urządzeń sozotechnicznych na terenach kompleksów administrowanych przez 6 WOG Ustka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dec28427-1c17-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242494/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa czyszczenia urządzeń sozotechnicznych na terenach administrowanych przez 6 WOG Ustka wraz z odbiorem, wywozem i unieszkodliwieniem wytworzonych odpadów płynnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340743
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 39/INFR/6WOG/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia urządzeń sozotechnicznych wraz z odbiorem, wywozem i unieszkodliwieniem wytworzonych odpadów płynnych, szlamów i osadów zanieczyszczonych substancjami olejowymi iropopochodnymi – Sekcja Obsługi Infrastruktury Ustka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 166775,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia urządzeń sozotechnicznych wraz z odbiorem, wywozem i unieszkodliwieniem wytworzonych odpadów płynnych, szlamów i osadów zanieczyszczonych substancjami olejowymi iropopochodnymi oraz wymiana poduszki sorpcyjnej - Sekcja Obsługi Infrastruktury Lębork. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 24458,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dwukrotnego czyszczenia urządzeń sozotechnicznych wraz z odbiorem, wywozem i unieszkodliwieniem wytworzonych odpadów płynnych, szlamów i osadów zanieczyszczonych substancjami olejowymi i ropopochodnymi - Sekcja Obsługi Infrastruktury Chojnice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 11700,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia urządzeń sozotechnicznych wraz z odbiorem, wywozem i unieszkodliwieniem wytworzonych odpadów płynnych, szlamów i osadów zanieczyszczonych substancjami olejowymi iropopochodnymi oraz wymiana tkaniny filtracyjnej, poduszki sorbentowej okrągłej - Sekcja Obsługi Infrastruktury Słupsk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 97123,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia urządzeń sozotechnicznych wraz z odbiorem, wywozem i unieszkodliwieniem wytworzonych odpadów płynnych, szlamów i osadów zanieczyszczonych substancjami olejowymi iropopochodnymi - Sekcja Obsługi Infrastruktury Czarne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 5360,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Formularz cenowy zawiera błędy, które uniemożliwiły poprawne sprawdzenie oraz wyliczenie ofert Wykonawców.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Formularz cenowy zawierał błędy, które uniemożliwiły poprawne sprawdzenie oraz wyliczenie ofert Wykonawców.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11004,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13608,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11004,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOBUT Sebastian Butyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240927573
7.3.3) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 59
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11004,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62005,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98666,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62005,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOBUT Sebastian Butyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240927573
7.3.3) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 59
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62005,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Formularz cenowy zawierał błędy, które uniemożliwiły poprawne sprawdzenie oraz wyliczenie ofert Wykonawców.
INNE PRZETARGI LĘDOWO-OSIEDLE
więcej: przetargi LĘDOWO-OSIEDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.