Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00443477/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00511723/01 - Wynik z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa inst. wod-kan i ciepł. AMW w Gdyni wraz z wyk. dok. proj-koszt i uzyskaniem pozwolenia na budowę w systemie zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem wszystkich niezb. pozwoleń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa inst. wod-kan i ciepł. AMW w Gdyni wraz z wyk. dok. proj-koszt i uzyskaniem pozwolenia na budowę w systemie zaprojektuj i wybuduj wraz z uzyskaniem wszystkich niezb. pozwoleń
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42001904-61c8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074940/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja i rozbudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłowniczej AMW wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.87.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja i rozbudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej i ciepłowniczej Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskaniem pozwolenia na budowę w systemie „zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych pozwoleń.
Szczegółowy opis -załącznik nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane i urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Opis spełnienia warunku:
Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowa-dzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości
5.000.000,00 zł.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi dostarczyć opłaconą polisę (tj. wraz z dowodem opłaty jeżeli nie wynika bezpośrednio z dokumentu, że jest opłacona), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej war-tości 5.000.000,00 zł. Podczas całego okresu kontraktu Wykonawca winien przedstawić policę oc wymaganej wysokości na każde żądanie Zamawiającego.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych wykonanych (Wykaz-załącznik nr 11) tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
1) Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykonanie co najmniej
a) 2 (dwóch) robót budowlanych obejmujących wykonanie sieci ciepłowniczej o średnicy co najmniej DN 200 mm i długości min. 1000 mb każda;
b) 2 (dwóch) robót budowlanych obejmujących wykonanie wodociągu, w tym:
min. 1 ( jedna) wykonana metodą bezwykopową,
min. 1 ( jedna) o średnicy co najmniej DN 100 mm i długości min. 1000 mb;
c) 2 (dwóch) robót budowlanych obejmujących :
min. 1 (jedna) wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o długości min. 700 mb,
min. 1 (jedna) wykonanie kanalizacji deszczowej, o długości min. 1000mb ze zbiornikiem rozsączającym.
Co najmniej jedna z ww. robót winna być wykonana na terenie wpisanym do rejestru zabytków.
b) Wykonawca musi dysponować osobami, (Wykaz-załącznik nr 12) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego które posiadają uprawnienia budowlane i minimum 10-o letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień -, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym co najmniej:
Zespołem co najmniej pięciu osób, które zostaną skierowane do realizacji za-mówienia w zakresie wykonania dokumentacji projektowej oraz będą pełniły nadzór autorski, które posiadają uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w wymaganej specjalności i doświadczenie zawodowe w projektowaniu - min. 10 lat po uzyskaniu uprawnień :
a) 1 (jedną) - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kana-lizacyjnych; która może wykazać się doświadczeniem przy wykonywa-niu dokumentacji w obiekcie, bądź na terenie wpisanym do rejestru za-bytków ( załącznik nr 13)
b) 1 (jedną) – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej( załącznik nr 14);
c) 1 (jedną) - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzą-dzeń elektrycznych i elektroenergetycznych( załącznik nr 15);
d) 1 (jedną) - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzą-dzeń telekomunikacyjnych( załącznik nr 16);
e) 1 (jedną) - w specjalności inżynieryjnej drogowej( załącznik nr 17);
Zespołem co najmniej pięciu osób, które zostaną skierowane do realizacji za-mówienia, w zakresie realizacji robót budowlanych i które posiadają uprawnie-nia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w wymaganej spe-cjalności i doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami - min. 10 lat po uzyskaniu uprawnień :
a) 1 (jedną) - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kana-lizacyjnych; która może wykazać się doświadczeniem przy realizacji ro-bót budowlanych w obiekcie, bądź na terenie wpisanym do rejestru za-bytków, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy( załącznik nr 18);
b) 1 (jedną) – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej( załącznik nr 19);
c) 1 (jedną) - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzą-dzeń elektrycznych i elektroenergetycznych( załącznik nr 20);
d) 1 (jedną) - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzą-dzeń telekomunikacyjnych( załącznik nr 21);
e) 1 (jedną) - w specjalności inżynieryjnej drogowej( załącznik nr 22);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości:wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).
Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy- załącznik nr 3 do SWZ, § 247.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-20 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-19
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usług wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie - badania ekotoksykologiczne
- Program Opieki Medycznej dla Pracowników i ich Rodzin Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Zakup kubków reklamowych
- Usługi szkoleniowe w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami oraz usługi w zakresie opr. procedur dot. dostępności architekt., info.-komunikacyjnej i cyfrowej AMW
- Budowa systemu klimatyzacji w audytorium budynku nr 600 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.