Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391530/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00416118/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00533404/01 - Wynik z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Tarnowiec.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWIEC
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440399
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 211
1.4.2.) Miejscowość: Tarnowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-204
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugtarnowiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowiec.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424952
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00391530
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Karty katalogowe opraw, potwierdzająca spełnienie wszystkich wymagań ze specyfikacji.
2) Certyfikaty ENEC, ENEC+ wraz z załącznikami, oraz certyfikat Zhaga D4i dla oprawy.
3) Raport LM-80 potwierdzający żywotność źródeł LED L90 dla 100 000h TM-21 dla temperatury referencyjnych 55 lub 85°C.”
Wymagana forma:
Wykonawcy składają dokumenty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych ktore podlegają uzupełnieniu:
1) Karty katalogowe opraw, potwierdzająca spełnienie wszystkich wymagań ze specyfikacji.
2) Certyfikaty ENEC, ENEC+ wraz z załącznikami, oraz certyfikat Zhaga D4i dla oprawy.
3) Raport LM-80 potwierdzający żywotność źródeł LED L90 dla 100 000h TM-21 dla temperatury referencyjnych 55 lub 85°C.”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Ofertę zgodnie z załącznikiem nr 1 wraz z załącznikami do oferty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie wstępne zgodnie z załącznikiem nr 2 o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Do oferty wykonawca załącza również:
a) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy)
b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
c) oświadczenie wstępne zgodnie z załącznikiem 2A (jeśli dotyczy) w przypadku powoływania się na podmiot trzeci Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z zm.), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Po zmianie:
Ofertę zgodnie z załącznikiem nr 1 wraz z załącznikami do oferty składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie wstępne zgodnie z załącznikiem nr 2 o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Do oferty wykonawca załącza również:
a) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy)
b) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
c) oświadczenie wstępne zgodnie z załącznikiem 2A (jeśli dotyczy) w przypadku powoływania się na podmiot trzeci
d) przedmiotowe środki dowodowe
Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z zm.), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-24 10:00
Po zmianie:
2024-07-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-24 10:30
Po zmianie:
2024-07-30 10:30
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
- zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia;
- zmiana formularza ofertowego - ZAŁ NR 1 formularz-ofertowy;
- zmiana załącznika - Załącznik nr 6 do SWZ - Przedmiar robót;
Dlatego właściwymi załącznikami są:
- ZAŁ NR 1 formularz-ofertowy ZMIENIONY;
- Załącznik nr 6 do SWZ - Przedmiar robót ZMIENIONY;
Dodatkowo Zamawiający zmienia wymagania w zakresie 2 kryterium oceny ofert który po zmianie brzmi:
"W kryterium deklarowany okres gwarancji jakości punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- okres gwarancji jakości - 5 lat (minimalny okres gwarancji wymagany od każdego wykonawcy) – 0 pkt
- okres gwarancji jakości - 6 lat – 20 pkt
- okres gwarancji jakości - 7 lat i powyżej tej wartości – 40 pkt
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium Deklarowany okres gwarancji jakości
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za deklarowany okres gwarancji jakości (maks. 40)”
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja, remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów
- Przebudowa drogi gminnej nr 313002T ul. Słoneczna w miejscowości Lipie wraz z budową chodnika i oświetlenia
- Budowa ulic Widokowej (nr 110658C) i Jasnej (nr 110653C) w ramach zadania pn. "Budowa ulic Spacerowej, Równinnej, Widokowej i Jasnej na os. Panorama w Golubiu-Dobrzyniu"
- "Zagospodarowanie wejścia do parku w Świętej Katarzynie poprzez wykonanie oraz montaż urządzeń infrastruktury turystycznej
- Modernizacja dróg gminnych w Wągrowcu
- Utworzenie 60 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem Kościelna 25A, Dąbrowa Tarnowska
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.