eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikBudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Mieście Kraśnik



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Mieście Kraśnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 825-15-40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Mieście Kraśnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09b5f4f2-0749-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025435/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Mieście Kraśnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270259/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Mieście Kraśnik”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych pod nazwą: „Budowa hali sportowej wraz z zapleczem socjalno-technicznym przy ZPO Nr 1 w Kraśniku”.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zadanie nr 1 – „Przebudowa wraz z rozbudową drogi nr 108510L kategorii KDDG ul. Żytniej na długości 975,96 m.” Zadanie obejmuje budowę jezdni bitumicznej o szerokości 5,50 i długości 975,96 m, jednostronnego chodnika o szerokości 2,0 m i długości 975,96 m, zjazdów indywidualnych i publicznych, kolektora odwadniającego o długości 47,15 m oraz zatoki parkingowej o powierzchni 435,00 m2.
2) Zadanie nr 2 - „Budowa miejsc postojowych przy ul. Kwiatkowskiego i Zawadzkiego w Kraśniku”. Zadanie obejmuje budowę parkingu przy ul. Kwiatkowskiego i Zawadzkiego z dwiema drogami dojazdowymi: o długości 66,84 m i szerokości 3,5 m oraz o długości 79,92m i szerokości 5,00m. Zaprojektowano 51 miejsc parkingowych z kostki betonowej
(w tym 6 dla osób niepełnosprawnych) oraz bitumiczne drogi manewrowe. Krawędzie parkingu ograniczono krawężnikiem 15x30 cm. Bezpośrednio przy krawężniku zaplanowano budowę chodnika o szerokości 2,0 m.
3) Zadanie nr 3 – „Budowa ul. Ostrowieckiej na odcinku od km 0+018,99 do km 0+150,03.” Zadanie obejmuje budowę drogi na długości 150 m o szerokości 5,5 m (dwa pasy ruchu po 2,75 każdy) oraz jednostronny chodnik wzdłuż drogi.
4) Zadanie nr 4 – „Odnowa nawierzchni chodników w obrębie drogi ul. T. Kościuszki.” W ramach zadania przewidziano remont nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki, na odcinku od skrzyżowania z ul. J. Piłsudskiego do Placu Wolności, tj. na długości ok. 340 mb., chodnik z kostki betonowej bezfazowej o grubości 8cm w kolorystyce szarości, o wymiarach płyt: szerokość: 17cm (± 15). Na odcinku objętym remontem należy wymienić krawężniki oraz obrzeża chodnikowe na nowe (betonowe).
5) Zadanie nr 5 – „Odnowa nawierzchni chodników w obrębie drogi ul. T. Kościuszki (strona północna).” W ramach zadania przewidziano remont nawierzchni chodnika przy ul. Kościuszki, na odcinku od skrzyżowania z ul. J. Piłsudskiego do Placu Wolności, tj. na długości ok. 335 mb., chodnik z kostki betonowej bezfazowej o grubości 8cm w kolorystyce szarości, o wymiarach płyt: szerokość: 17cm (± 15%). Na odcinku objętym remontem należy wymienić krawężniki oraz obrzeża chodnikowe na nowe (betonowe).
6) Zadanie nr 6 – „Budowa chodnika w ciągu ul. Stefana Lelka-Sowy w Kraśniku”. W ramach zadania należy wykonać chodnik o długości 103,80 m i szer. 2,00 m, zlokalizowany po prawej stronie drogi.
7) Zadanie nr 7 – „Budowa zatoki parkingowej przy ul. Kwiatkowskiego w Kraśniku”. W ramach zadania przewidziano budowę zatoki parkingowej składającej się z 8 miejsc parkingowych (w tym 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych). Długość zatoki parkingowej wynosi 25,82 m, a szerokość 5,53 m. Inwestycja obejmuje również budowę ciągu pieszego o szerokości 2 m oraz schodów terenowych łączących projektowany chodnik z istniejącym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

34953300-5 - Chodniki

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9626182,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12045503,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9626182,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: Parzniewska

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót drogowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 962618257 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.