Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369590/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kanalizacji w zakresie wykonania odpowietrzeń wentylacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-536ef147-2c9a-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kanalizacji w zakresie wykonania odpowietrzeń wentylacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-536ef147-2c9a-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058171/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja kanalizacji w zakresie wykonania odpowietrzeń wentylacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/13/DT/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania p.n. „„Modernizacja kanalizacji w zakresie wykonania odpowietrzeń wentylacyjnych”.
2. Zakres zamówienia został określony w dokumentacji inwestycji stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ (PFU Instalacji Kanalizacji Sanitarnej). Ponadto, podstawowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji inwestycyjnej, obejmującej wszystkie branże wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: specyfikację techniczną, projekt techniczny, przedmiar, kosztorys (zgodnie z § 4. ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021, poz. 2454).Wykonawca zobowiązany jest także w imieniu Zamawiającego uzyskać zgody, opinie, itp. - wymagane przepisami prawa, a niezbędne do użytkowania Instalacji Kanalizacji Sanitarnej. Dokumentacja projektowa, wykonana przez Wykonawcę zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej (3 egz.) i wersji elektronicznej (1 egz. – DVD/CD).
Uwaga: Zakres przedmiotu zamówienia nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłaszania prac budowlanych.
3. Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU Instalacji Kanalizacji Sanitarnej, stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ (dokumentacja inwestycyjna). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnej dokumentacji projektowej zgodnie z treścią ust. 2. Inwentaryzacja zostanie wykonana do 7 dni od dnia podpisania umowy. Do 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu koncepcję, celem zatwierdzenia rozwiązania przez Zamawiającego. W terminie 3 dni roboczych Zamawiający przedstawi swoje uwagi, sugestie w formie pisemnej lub zaakceptuje rozwiązanie zaproponowane przez Wykonawcę. Brak odpowiedzi Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych oznacza zgodę Zamawiającego na zaproponowane rozwiązanie. Jeżeli Zamawiający zgłosił uwagi, Wykonawca uwzględnia ww. uwagi, sugestie lub przedstawia Zamawiającemu przyczyny uniemożliwiające wprowadzenie ww. zmian. W terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia uwag, sugestii, Zamawiający zorganizuje spotkanie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podczas spotkania zostanie wybrana ostateczna wersja - koncepcja. W terminie 7 dni od dnia wyboru ostatecznej wersji – koncepcji, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację projektową. Zamawiający sprawdzi ją pod względem zgodności z zaakceptowaną koncepcją. Uzgodniona dokumentacja projektowa będzie podstawą rozpoczęcia prac budowlanych. Kompletną dokumentację projektową (wraz z przedmiarem i kosztorysem) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót budowlanych. W dniu przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej następuje przeniesienie autorskich praw majątkowych do ww. dokumentacji na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia umownego za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia.
4. Zakres robót budowlanych:
1) modernizacja istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej w oparciu o wykonaną dokumentację techniczną zaakceptowaną przez Zamawiającego,
2) włączenie istniejących wentylatorów zlokalizowanych na strychu budynku do istniejącej instalacji SSP w oparciu o wykonaną dokumentację techniczną zaakceptowaną przez Zamawiającego,
3) wykonanie nowych przejść przez dach (wywiewki kanalizacyjne wyprowadzone ponad dach budynku)
4) rozbudowa systemu SSP o dodatkowy moduł.
5. Zamawiający wskazuje, że w przypadku rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, projektu umowy i programem funkcjonalno-użytkowym ustanawia się kolejność ważności:
1) Opis przedmiotu zamówienia (Część nr III SWZ),
2) Projekt umowy,
3) Program funkcjonalno-użytkowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (nie złożono ofert).INNE PRZETARGI WILKOWICE
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Wilkowice i jednostek organizacyjnych
- Remont skoczni narciarskiej HS31 i HS19 im. Józefa Przybyły przy ul. Ochota w Bystrej
więcej: przetargi WILKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.