Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404648/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00412100/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług Asystenta Koordynatora Krajowego w niekomercyjnym badaniu klinicznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288627
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 3a
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gumed.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9526461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług Asystenta Koordynatora Krajowego w niekomercyjnym badaniu klinicznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d5112d9-4292-4c10-a73c-aa7f1f41a8c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GUM2024ZP0073
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Asystenta Koordynatora Krajowego w niekomercyjnym badaniu klinicznym pn. „Leczenie ostrych udarów niedokrwiennych mózgu spowodowanych okluzją dużego naczynia metodą trombektomii mechanicznej u pacjentów o nieznanym czasie zachorowania albo niespełniających kryteriów kwalifikacji TK (ASPECTS < 6) na podstawie kryteriów MRI (DWI-FLAIR mismatch) Akronim: WAKE-IN (WAKE-up stroke for INvasive treatment)”, numer wniosku: 2021/ABM/02/00018.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do niniejszego zamówienia zawarto w projekcie umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza jedynie udział podwykonawców przy realizacji części zamówienia dotyczącej współpracy z Kierownikiem Administracyjnym Projektu przy przygotowaniu okresowych (półrocznych) raportów z postępów w realizacji projektu niekomercyjnego badania klinicznego WAKE-IN - zgodnie z załącznikiem 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, cz. I ust. 1 lit. h).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa termobloku (Pakiet 1) oraz systemu mikroskopii podczerwieni FTIR (Pakiet 2)
- dostawy wózków widłowych
- Remont pomieszczeń biurowych Wydziału ICE zlokalizowanych w budynku przy ul. Żaglowej 2 w Gdańsku
- "Remont mostu zwodzonego na rzece Wiśle Królewieckiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 502 w km 4+731 w miejscowości Rybina"
- Modernizacja chodnika wraz z remontem nawierzchni bitumicznej jezdni w ul. Krętej w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Przebudowa i budowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Ninja Park Żabianka" - zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi Inżyniera Nadzoru Inwestorskiego w realizacji zadania pn.: Budowa budynku oddziału rehabilitacji SPZOZ w Choszcznie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.