eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaModernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 - wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli



Ogłoszenie z dnia 2024-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 – wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158194710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb321fc7-1342-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 – wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb321fc7-1342-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425063

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Modernizacja budynku ul. Jagielońska 17

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.99.2024.ABŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowych okien oraz demontaż istniejących okien w budynku użyteczności publicznej przy ul Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli.

Zakres prac obejmuje:
• Demontaż istniejących okien drewnianych skrzynkowych
• Demontaż istniejących podokienników wewnętrznych
• Montaż fabrycznie nowych kompletnych okien z profili PCV i szkleniem pakietami 3- szybowymi wyposażonymi w nawiewniki ciśnieniowe.
• Montaż nowych podokienników wewnętrznych wykonanych z aglomarmuru.
• Uzupełnienie i dostosowanie szpaletów wewnętrznych do nowo zamontowanych okien łącznie z obsadzeniem narożników.
• Malowanie powierzchni ścian w których były wymieniane okna
• Uzupełnieniem wszelkich ubytków powstałych przy pracach budowlanych oraz uszczelnienie styku okna z ościeżem zewnętrznym i parapetem zewnętrznym
• Usunięcie z terenu prowadzonych prac zdemontowanych okien oraz innych odpadów powstałych w wyniku wykonywania robót wraz z ich utylizacją oraz pozostawienia miejsc wykonywanych prac w stanie nie gorszym niż były pierwotnie.

Wymiary okien oraz ich podział i funkcje przedstawia Załącznik nr 6
Kolor okien biały, uszczelki jasne- RAL do uzgodnienia.
Kolor podokienników kremowy jasny- do uzgodnienia.
Podane przez Zamawiającego wymiary okien mają charakter orientacyjny. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji prac zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko zweryfikować wymiary montowanych okien i parapetów.
Wszystkie koszty łącznie z ubezpieczeniem OC związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i winien je wkalkulować w cenę wykonania usługi
Nie dopuszcza się ingerencji w wymiar otworu od strony elewacji.
Prace będą prowadzone w godzinach 7-15 od poniedziałku do piątku na czynnym obiekcie- pomieszczenia biurowe.
Wykonawca Przekaże użytkownikowi lokalu oraz Zamawiającemu szczegółową instrukcję użytkowania i konserwacji oraz warunki gwarancji dla wbudowanej stolarki
Zastosowane okna powinny spełniać wymagania określone w obowiązujących Warunkach Technicznych i Normach.
Wszystkie zastosowane materiały i wyroby budowlane powinny być nowe, wolne od wad oraz posiadać aktualne deklaracje zgodności, aprobaty, certyfikaty i inne wymagane prawem dokumenty dopuszczające je do obrotu.
Wymagana gwarancja na wykonane prace i wbudowane materiały i wyroby budowlane: 60 miesięcy
Wymagania dotyczące stolarki otworowej określają katalogi, normy przedmiotowe i publikacje techniczne oraz wymagania określone przez inwestora. Wymagania dotyczące charakterystyki termicznej stolarki otworowej w przegrodach zewnętrznych określa norma PN-EN ISO 6946:2008 „Komponenty budowlane i elementy budynku. Opór cieplny i współczynnik przenikania ciepła. Metoda obliczania” lub równoważne. Parametry akustyczne okien muszą spełniać warunki między innymi normy PN-B-02151-03 „Akustyka budowlana. Ochrona przed hałasem pomieszczeń w budynkach. Izolacyjność akustyczna przegród w budynkach oraz izolacyjność akustyczna elementów budowlanych. Wymagania” lub równoważne.
2. Wizja lokalna.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy. Brak udziału w wizji lokalnej obiektów nie wyklucza możliwości składania ofert.

3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych zadań o którym mowa w art. 121 ustawy Pzp dot. wymiany okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV (poz. 1-4 przedmiaru)

4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia kluczowych zgodnie z art. 60 ustawy Pzp;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193276,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.H. "ELTEX" T.R. TYLUS ROMAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830229214

7.3.3) Ulica: METALOWCA 25

7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba

7.3.5) Kod pocztowy: 39-460

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-05 do 2024-10-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.