Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327338/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00328774/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 – wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158194710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb321fc7-1342-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 – wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb321fc7-1342-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja budynku ul. Jagielońska 17
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327338
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.99.2024.ABŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowych okien oraz demontaż istniejących okien w budynku użyteczności publicznej przy ul Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli.
Zakres prac obejmuje:
• Demontaż istniejących okien drewnianych skrzynkowych
• Demontaż istniejących podokienników wewnętrznych
• Montaż fabrycznie nowych kompletnych okien z profili PCV i szkleniem pakietami 3- szybowymi wyposażonymi w nawiewniki ciśnieniowe.
• Montaż nowych podokienników wewnętrznych wykonanych z aglomarmuru.
• Uzupełnienie i dostosowanie szpaletów wewnętrznych do nowo zamontowanych okien łącznie z obsadzeniem narożników.
• Malowanie powierzchni ścian w których były wymieniane okna
• Uzupełnieniem wszelkich ubytków powstałych przy pracach budowlanych oraz uszczelnienie styku okna z ościeżem zewnętrznym i parapetem zewnętrznym
• Usunięcie z terenu prowadzonych prac zdemontowanych okien oraz innych odpadów powstałych w wyniku wykonywania robót wraz z ich utylizacją oraz pozostawienia miejsc wykonywanych prac w stanie nie gorszym niż były pierwotnie.
Wymiary okien oraz ich podział i funkcje przedstawia Załącznik nr 6
Kolor okien biały, uszczelki jasne- RAL do uzgodnienia.
Kolor podokienników kremowy jasny- do uzgodnienia.
Podane przez Zamawiającego wymiary okien mają charakter orientacyjny. Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji prac zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko zweryfikować wymiary montowanych okien i parapetów.
Wszystkie koszty łącznie z ubezpieczeniem OC związane z realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i winien je wkalkulować w cenę wykonania usługi
Nie dopuszcza się ingerencji w wymiar otworu od strony elewacji.
Prace będą prowadzone w godzinach 7-15 od poniedziałku do piątku na czynnym obiekcie- pomieszczenia biurowe.
Wykonawca Przekaże użytkownikowi lokalu oraz Zamawiającemu szczegółową instrukcję użytkowania i konserwacji oraz warunki gwarancji dla wbudowanej stolarki
Zastosowane okna powinny spełniać wymagania określone w obowiązujących Warunkach Technicznych i Normach.
Wszystkie zastosowane materiały i wyroby budowlane powinny być nowe, wolne od wad oraz posiadać aktualne deklaracje zgodności, aprobaty, certyfikaty i inne wymagane prawem dokumenty dopuszczające je do obrotu.
Wymagana gwarancja na wykonane prace i wbudowane materiały i wyroby budowlane: 60 miesięcy
Wymagania dotyczące stolarki otworowej określają katalogi, normy przedmiotowe i publikacje techniczne oraz wymagania określone przez inwestora. Wymagania dotyczące charakterystyki termicznej stolarki otworowej w przegrodach zewnętrznych określa norma PN-EN ISO 6946:2008 „Komponenty budowlane i elementy budynku. Opór cieplny i współczynnik przenikania ciepła. Metoda obliczania” lub równoważne. Parametry akustyczne okien muszą spełniać warunki między innymi normy PN-B-02151-03 „Akustyka budowlana. Ochrona przed hałasem pomieszczeń w budynkach. Izolacyjność akustyczna przegród w budynkach oraz izolacyjność akustyczna elementów budowlanych. Wymagania” lub równoważne.
2. Wizja lokalna.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji, w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy (w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji) do należytego wykonania przedmiotu Umowy. Brak udziału w wizji lokalnej obiektów nie wyklucza możliwości składania ofert.
3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych zadań o którym mowa w art. 121 ustawy Pzp dot. wymiany okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV (poz. 1-4 przedmiaru)
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia kluczowych zgodnie z art. 60 ustawy Pzp;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193276,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.P.H. "ELTEX" T.R. TYLUS ROMAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830229214
7.3.3) Ulica: METALOWCA 25
7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba
7.3.5) Kod pocztowy: 39-460
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-05 do 2024-10-04INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Zakup sprzętu foto, video, audio na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. w Stalowej Woli
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1020R Brandwica - Jastkowice od km 0+000 do km 1+432,28 w m. Brandwica.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- wykonanie rob. budowl. dla zadania pn. "Efektywny energetycznie szpital w Zgorzelcu - poradnie lekarskie ul. Broniewskiego 27b", kt. celem jest poprawa efekt. energet. bud. przy ul. Bron. 27b w Zg-cu
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
- Wymiana stolarki okiennej w Pałacu Myszkowskich w Książu Wielkim - etap 2
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części
- Wymiana stolarki okiennej w budynku użytkowym i lokalu mieszkalnym przy ul. Gagarina 130 w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.