eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSZP/242-264/2023, Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemu CCTV oraz Systemu SKD wraz z robotami towarzyszącymi na obiektach Kolei Linowej "Polinka" PWr



Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SZP/242-264/2023, Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemu CCTV oraz Systemu SKD wraz z robotami towarzyszącymi na obiektach Kolei Linowej „Polinka” PWr

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.perehiniec@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6f84ede-3815-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/242-264/2023, Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemu CCTV oraz Systemu SKD wraz z robotami towarzyszącymi na obiektach Kolei Linowej „Polinka” PWr

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6f84ede-3815-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425079

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/51/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wykonanie Systemu SSWiN), CCTV oraz SKD wraz z robotami towarzyszącymi na obiektach Kolei Linowej "Polinka" Politechniki Wrocławskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351300

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-264/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Wykonanie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Systemu Monitoringu Wizyjnego (CCTV) oraz Systemu Kontroli Dostępu (SKD) wraz z robotami towarzyszącymi na obiektach Kolei Linowej „Polinka” PWr przy ul. Na Grobli i wyb. St. Wyspiańskiego we Wrocławiu.

1.1. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót
demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych w zakresie określonym w ust. 1 niniejszego rozdziału
i opisanym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji uwarunkowań i zakresu robót budowlanych dot.
systemu SSWiN, CCTV, SKD na obiektach Kolei Linowej „Polinka” - zał. nr 3 do SWZ.
UWAGA: Zakres Zadania II nie obejmuje wykonania prac związanych z układaniem nowej posadzki z żywicy na przedmiotowych obiektach.
Uwaga: dokumentacja nie zawiera przedmiarów robót; wycenę należy oprzeć na dokumentacji.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45314310-7 Układanie kabli
45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315600-4 Instalacje niskiego napięcia
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe
1.3. Prace budowlano-montażowe będą wykonywane w okresie wyłączenia z użytkowania obiektów Kolei Linowej „Polinka”. Prace instalacyjne/wykończeniowe prowadzone w pomieszczeniach Kolei będą wykonywane po uzyskanej zgodzie od Kierownika Sekcji Kolei Linowej pod nadzorem pracownika Kolei w godzinach od 7:30 do 15:30 w dni robocze. Szczegółowe informacje w zakresie harmonogramu działań zostały określone we wzorze umowy oraz w Specyfikacji uwarunkowań i zakresu robót budowlanych dot. systemu SSWiN, CCTV, SKD na obiektach Kolei Linowej „Polinka”.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
a) rozpoczęcia: od dnia zawarcia niniejszej umowy, z zastrzeżeniem, że roboty budowlano-montażowe na obiektach Kolei Linowej realizowane będą od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy*,
b) zakończenia: do sześciu tygodni od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy.
*Zamawiający przekaże kierownikowi budowy/Wykonawcy protokolarnie teren budowy w terminie nie wcześniej niż 6 tygodni od dnia podpisania umowy i nie później niż 9 tygodni od dnia podpisania umowy.
2.1. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz w Specyfikacji uwarunkowań i zakresu robót budowlanych dot. systemu SSWiN, CCTV, SKD na obiektach Kolei Linowej „Polinka” stanowiącym wraz z dokumentacją projektową Załącznik

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1089743,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1299000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1089743,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWIRED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521007384

7.3.3) Ulica: Na Węgry 3

7.3.4) Miejscowość: Sułkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-440

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie instalacji niskoprądowych , konfiguracja systemu, ELBRUS Zakład Inżynierii Elektrycznej Mateusz Koźlak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1089743,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.