Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306430/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00313230/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-07
- 2024/BZP 00392193/01 - Wynik z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe dla pracowników Centrum Obsługi Przedsiębiorcy z zakresu funduszy unijnych w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Przedsiębiorcy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100482065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-101
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szoc@cop.lodzkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cop.lodzkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1615a926-05f1-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe dla pracowników Centrum Obsługi Przedsiębiorcy z zakresu funduszy unijnych w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1615a926-05f1-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051925/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 szkolenia dla pracowników COP z zakresu funduszy unijnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306430
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WK-SZP.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1: organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia w siedzibie COP pt. „Projekty B+R, w tym poziomy gotowości technologicznej (TRL)” dla grupy około 10 pracowników zatrudnionych w Centrum Obsługi Przedsiębiorcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 6200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2: organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia on-line pt. „Pomoc publiczna i pomoc de minimis w nowej perspektywie – nowe limity, rozporządzenia. Projekty bez pomocy publicznej – ogólne zasady” dla grupy około 50 pracowników zatrudnionych w Centrum Obsługi Przedsiębiorcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 8900 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3: organizacja i przeprowadzenie jednodniowego szkolenia on-line pt. „Kwalifikowalność wydatków i praktyczne problemy w rozliczaniu projektów dofinansowanych z funduszy unijnych, w tym także wnioski z pomocą publiczną i bez pomocy; rozliczanie wniosków z transferem korzyści oraz rozliczanie projektów grantowych” dla grupy około 50 pracowników zatrudnionych w Centrum Obsługi Przedsiębiorcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 4: organizacja i przeprowadzenie trzydniowego szkolenia w siedzibie COP pt. „Praktyczne zastosowanie nowych Wytycznych dotyczących sposobu korygowania nieprawidłowości na lata 2021-2027, w tym postępowanie administracyjne, ze szczególnym uwzględnieniem ulgi w spłacie zobowiązań publicznoprawnych i cywilnoprawnych, a wpływem na pomoc publiczną” dla grupy około 20 pracowników zatrudnionych w Centrum Obsługi Przedsiębiorcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 10900 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 5: organizacja i przeprowadzenie jednodniowego szkolenia w siedzibie COP pt. „Terminy przedawnienia nieprawidłowości w projektach unijnych. Możliwość dochodzenia zwrotu środków po okresie trwałości” dla grupy około 15 pracowników zatrudnionych w Centrum Obsługi Przedsiębiorcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 5900 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 6: organizacja i przeprowadzenie jednodniowego szkolenia (w formie warsztatów i analiz) w siedzibie COP pt. „Prawidłowe zamykanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych w praktyce. Ocena wywiązywania się Beneficjenta z obowiązków trwałości projektu i dalsze postępowanie w przypadku oceny negatywnej” dla grupy około 9 pracowników zatrudnionych w Centrum Obsługi Przedsiębiorcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EU ART Michał Byliniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242645424
7.3.3) Ulica: Erazma z Zakroczymia 7/24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-185
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS we Wrocławiu z tematu: Radzenie sobie ze stresem w komunikacji
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.