Og³oszenie z dnia 2024-07-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00368879/01 - Og³oszenie z dnia 2024-06-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311674
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Le¶na 27-29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 8517 400
1.5.8.) Numer faksu: 74 8517 437
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7debf386-2898-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00425285
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00016468/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.22 Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00368879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EA/19/TPBN/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 351000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 - Przed³u¿acze do pomp infuzyjnych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 243000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2. Zestawienie potrzeb na sprzêt jednorazowego u¿ytku.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11000 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3. Zestawienie potrzeb na sprzêt medyczny ja³owy pakowany pojedynczo4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 97000 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Do up³ywu wyznaczonego terminu sk³adania ofert w ramach zadania nr 1 do Zamawiaj±cego wp³ynê³a jedna oferta zawieraj±ca cenê, która przewy¿sza kwotê, jak± Zamawiaj±cy przeznaczy³ na sfinansowanie zamówienia.
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2430 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2430 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2430 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR Spó³ka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277716590
7.3.3) Ulica: Ul. Strefowa 22
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2430 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 88209 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 88209 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88209 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMAR Spó³ka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277716590
7.3.3) Ulica: Ul. Strefowa 22
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 88209 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Opinie psychologiczno - pedagogiczne oraz poradnictwo i terapia psychologiczna Z PODZIA£EM NA ZADANIA.
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- "Ca³odobowa ochrona obiektu osób i mienia S±du Rejonowego w ¦widnicy po³o¿onego w ¦widnicy przy ul. Okulickiego 2-4".
- Us³ugi psychologiczne, pedagogiczne oraz interwencji kryzysowej dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy ¦widnica
- Dostawa pomocy i materia³ów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy ¦widnica
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i w³ókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materia³ów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czy¶cików ja³owych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wk³adek urologicznych oraz podk³adów na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej w Krzy¿anowicach
- Dostawa dializatorów, igie³ oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zak³adu Opieki Zdrowotnej z siedzib± w Starachowicach
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, ¶liniaków
- dostawy wyrobów medycznych
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.