Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380166/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
- 2023/BZP 00384928/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie budowy zaplecza gastronomicznego, administracyjnego i sal dydaktycznych wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem nieruchomości w Niechanowie przy ul. Parkowej – Etap I, drugie postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 211
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-485
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wielkopolska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielkopolska.ohp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wielkopolska_ohp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja rynku pracy realizująca zadania na rzecz młodzieży
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dokończenie budowy zaplecza gastronomicznego, administracyjnego i sal dydaktycznych wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem nieruchomości w Niechanowie przy ul. Parkowej – Etap I, drugie postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfedabca-4b17-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380166
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WWK.ZP.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dokończenie budowy zaplecza gastronomicznego, administracyjnego i sal dydaktycznych wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem nieruchomości w Niechanowie przy ul. Parkowej – Etap I, drugie postępowanie.”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
1) Dokumentacji Projektowej stanowiącej integralną część SWZ (załącznik nr 7 do SWZ) na którą składają się następujące dokumenty:
1.1. projekt budowlany zamienny – Architektura
1.2. projekt budowlany zamienny – Instalacje sanitarne
1.3. projekt budowlany zamienny – Instalacje elektryczne
1.4. wyposażenie stanowiska do nauki zawodu kucharza – specyfikacja
oraz pomocniczo (szczegółowe informacje o pomocniczym charakterze przedmiarów zostały zawarte w Rozdz. XV ust. 3 niniejszej SWZ)
1.5. przedmiar robót – architektura/branża budowlana
1.6. przedmiar robót – instalacje sanitarne
1.7. przedmiar robót – instalacje elektryczne
W razie kolizji pomiędzy projektem a przedmiarem pierwszeństwo ma dokumentacja projektowa.
2) Wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
3. Informacja prawno-techniczna związana z opisem przedmiotu zamówienia tj. części budynku dotychczas zrealizowanego:
Budowa budynku zaplecza gastronomicznego, administracyjnego i sal dydaktycznych rozpoczęła się w roku 2019 na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Gnieźnieńskiego z dnia 22.01.2019 i numerze 1763/2019. Roboty przerwane zostały w roku 2021. Do tego czasu wykonano budynek w stanie surowym zamkniętym.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dokończenie budowy wraz z tzw. pierwszym wyposażeniem obiektu. W latach 2021-2022 Zamawiający zweryfikował zakres użytkowy obiektu i dokonał stosownych zmian w dokumentacji. Z dniem 11.07. 2023 Zamawiający złożył wniosek do Starosty Gnieźnieńskiego o zatwierdzenie dokumentacji zamiennej.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przyłączy i instalacji zewnętrznych do budynku. Projekty przyłącza wod.-kan. gaz i instalacji zewnętrznych wykonane zostaną w ciągu najbliższych 2 miesięcy i zostaną objęte dodatkowym zleceniem. Przyłącze energetyczne w całości wykonane zostanie przez ENEA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2815759,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3190000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2815759,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Formatic spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721240874
7.3.4) Miejscowość: Lusowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2815759,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.