eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłeckoRozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko



Ogłoszenie z dnia 2024-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://klecko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b8521d0-ec09-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b8521d0-ec09-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025930/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262847

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1987021,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wybór wykonawcy zadania dla przebudowy i rozbudowy świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w Ułanowie na działce nr 151. Projektowana rozbudowa i przebudowa związana jest z dostosowaniem pomieszczeń budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej oraz pomieszczeń związanych z OSP Ułanowo. Zaprojektowano również termoizolację budynku dla ścian zewnętrznych i dachu.
W ramach dostosowania obiektu do obowiązującego prawa projektuje się dobudowanie garażu na samochód bojowy OSP Ułanowo. Ponadto należy wykonać zaprojektowane instalacje: elektryczne, teletechniczne, wodociągowe, kanalizacyjną, wentylacyjną i centralnego ogrzewania. Inwestycję należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa pani mgr inż. arch. Marty Wegnerskiej oraz zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 72/2018 z dnia 22.01.2018 r. Zamawiający informuję, że część prac związanych z przebudową świetlicy wiejskiej i rozbudową o garaż dla OSP Ułanowo, zostało zrealizowanych (fundamenty i ściany fundamentowe garażu, ściany kanału inspekcyjnego w garażu, przebudowa słupa linii napowietrznej 0,4 kV oraz budowa szafki ZK, rozkucie ściany i montaż drzwi zewnętrznych Dz3). Inwestor informuje, że zakupił na potrzeby budowy garażu oraz przebudowy świetlicy bloczki z betonu komórkowego typu SOLBET 600 o wymiarach 590x240x240 mm, w ilości 1290 szt., które wykonawca prac jest zobowiązany wbudować w projektowany budynek. Materiał został zmagazynowany na terenie wsi Ułanowo, w odległości 0,5 km od placu budowy. Ponadto inwestor informuje, że rezygnuje z budowy zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe. W ramach prac związanych z odprowadzeniem nieczystości ciekłych z budynku świetlicy i garażu, wykonawca zadania jest zobowiązany wykonać wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 mm, z przyłączeniem jej do istniejącego przyłącza kanalizacyjnego zlokalizowanego w drodze gminnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 1221479,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na przebudowie budynku świetlicy wiejskiej w zakresie wykonania nowych pomieszczeń sanitarnych. Zaprojektowano przebudowę istniejącego budynku użyteczności publicznej z garażem wbudowanym na potrzeby OSP. Obiekt parterowy z częściowym podpiwniczeniem. Przebudowa będzie obejmowała fragment zlokalizowany na parterze w rejonie ściany północno-wschodniej. Inwestycja będzie polegała na wykonaniu nowych sanitariatów z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz węzła sanitarnego z przeznaczeniem dla potrzeb OSP. Ponadto na zewnątrz budynku planuje się wykonać nowy podjazd dla osób niepełnosprawnych. Przebudowa nie ingeruje w układ konstrukcyjny oraz nie wymaga przebudowy przegród zewnętrznych. Wejście główne do budynku oraz bramę do garażu OSP zlokalizowano w elewacji frontowej (północno-wschodniej). Wejście osłonięte jest wydzielonym wiatrołapem stanowiącym dobudówkę głównej bryły budynku. Poziom +/-0,00 ustalono jako poziom posadzki parteru, która jest wyniesiona około 0,3 m powyżej istniejącej nawierzchni terenu przed budynkiem. W centralnej części budynku zlokalizowano salę zebrań, z której dostępne są: pomieszczenie kuchni, WC oraz pomieszczenie gospodarcze. Kotłownia dostępna jest poprzez wejście z kuchni. Zejście do podpiwniczenia zlokalizowano między pomieszczeniem sali zebrań oraz kuchni. W świetlicy będą odbywać się spotkania okolicznościowe (zebrania wiejskie, prezentacje) organizowane przez Radę Sołecką. Nie przewiduje się zatrudnionych osób ani przygotowywania posiłków. Przebudowywana część będzie wentylowana grawitacyjnie ze wspomaganiem mechanicznym. Dostęp do budynku dla osób niepełnosprawnych zapewniony będzie poprzez projektowaną, zewnętrzną pochylnię na podest zewnętrzny, zaopatrzoną obustronnie w balustradę z dwoma poziomami pochwytów oraz krawężnik o wys. 7 cm. Ze względu na wymóg powierzchni podestu 1,5 m x 1,5 m konieczne jest wykonanie również przebudowy podestu wejściowego. Wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne nie będą miały progów w otworach drzwiowych. Budynek będzie wyposażony w toaletę umożliwiającą korzystanie z niej przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim.
Zadanie należy wykonać w oparciu o dokumentację techniczną autorstwa mgr inż. Andrzeja Szurkowskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 156618,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek objęty tym zadaniem usytuowany jest na działce ewid. nr 32/2. Zjazd i wyjazd na teren nieruchomości usytuowany jest od strony zachodniej. Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Wejście główne do obiektu oraz bramy garażowe znajdują się od strony elewacji zachodniej. Budynek pełni funkcję usługową – miejsce pracy dla OSP Kłecko oraz nieużytkowanego lokalu mieszkalnego. Budynek jest w dobrym stanie technicznym, w części piętra okna zostały wymienione na nowe, tynki posiadają delikatne spękania, głównie w pomieszczeniach po lokalu mieszkalnym. Pomieszczenia wykorzystywane przez OSP Kłecko są w dobrym stanie technicznym. Przedmiot inwestycji obejmuje wykonanie termomodernizacji oraz przebudowy budynku, wraz z rozbiórką nieużywanych obiektów gospodarczych. W ramach zaplanowanych prac przewidziano:

- izolację termiczną ścian i dachu;
- remont powierzchni tynkowanych;
- remont posadzek;
- wymianę stolarki zewnętrznej;
- wymianę stolarki wewnętrznej;
- wymianę balustrady;
- roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe;
- prace wykończeniowe (tynkowanie, gładzie ścienne, malowanie);
- wymianę rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich;
- wykonanie instalacji C.O. z pompą ciepła ( np. AHPM-V18W/D2RN8. Prod. MDV);
- wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji;
- wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnych w obiekcie strażnicy;
- wykonanie instalacji elektrycznej (w tym rozdzielnicy głównej RG, instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalcji siłowej 230/400V, niskoprądowej, ochronę przeciwprzepięciową oraz instalacji odgromowej
i uziemiającej);
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej.

Wykonawca robót zobowiązany jest prowadzić prace w uzgodnieniu z naczelnikiem jednostki OSP w Kłecku, tak aby zapewnić właściwe funkcjonowanie budynku strażnicy
w czasie wykonywania robót budowlanych. Prace projektowe należy prowadzić w oparciu o dokumentację techniczną autorstwa ARCHIWEG Marta Wegnerska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 608923,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173000,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173000,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173000,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MIROSŁAW JARZEMBOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632333063

7.3.4) Miejscowość: Niechanowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173000,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1129924,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1354477,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1129924,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE HENBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368779113

7.3.4) Miejscowość: Kłecko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1129924,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.