Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00359687/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00359868/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko - OSP Ułanowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Kłecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://klecko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8da1cfe2-2730-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko - OSP Ułanowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8da1cfe2-2730-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025930/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia jest związany z realizacją elementu zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko” tj. wybór wykonawcy zadania „Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Ułanowie, w tym pomieszczeń dla OSP, wraz z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem”
zlokalizowanej na działce nr 151. Projektowana rozbudowa i przebudowa związana jest z dostosowaniem pomieszczeń budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej oraz pomieszczeń związanych z OSP Ułanowo. Zaprojektowano również termoizolację budynku dla ścian zewnętrznych i dachu.
2) W ramach dostosowania obiektu do obowiązującego prawa projektuje się dobudowanie garażu na samochód bojowy
OSP Ułanowo. Ponadto należy wykonać zaprojektowane instalacje: elektryczne, teletechniczne, wodociągowe,
kanalizacyjną, wentylacyjną i centralnego ogrzewania. Inwestycję należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową
autorstwa pani mgr inż. arch. Marty Wegnerskiej oraz zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 72/2018 z dnia
22.01.2018 r. Zamawiający informuję, że część prac związanych z przebudową świetlicy wiejskiej i rozbudową o garaż dla
OSP Ułanowo, zostało zrealizowanych (fundamenty i ściany fundamentowe garażu, ściany kanału inspekcyjnego w garażu,
przebudowa słupa linii napowietrznej 0,4 kV oraz budowa szafki ZK, rozkucie ściany i montaż drzwi zewnętrznych Dz3).
Inwestor informuje, że zakupił na potrzeby budowy garażu oraz przebudowy świetlicy bloczki z betonu komórkowego typu
SOLBET 600 o wymiarach 590x240x240 mm, w ilości 1290 szt., które wykonawca prac jest zobowiązany wbudować w
projektowany budynek. Materiał został zmagazynowany na terenie wsi Ułanowo, w odległości 0,5 km od placu budowy.
Ponadto inwestor informuje, że rezygnuje z budowy zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe. W ramach prac
związanych z odprowadzeniem nieczystości ciekłych z budynku świetlicy i garażu, wykonawca zadania jest zobowiązany
wykonać wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej z rur PVC 160 mm, z przyłączeniem jej do istniejącego przyłącza
kanalizacyjnego zlokalizowanego w drodze gminnej.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w Załączniku nr 8 do SWZ – dokumentacji projektowej oraz
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
UWAGA!
Dokumentami pomocniczymi są przedmiary robót, które z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe nie determinują zakresu prac
objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i
pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Zakupione materiały muszą posiadać właściwości i cechy
niezbędne do realizacji zadania oraz muszą spełniać normy unijne i krajowe. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie
wszelkich prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny
Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym: zorganizowanie na swój koszt
placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej,
archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz
kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu
powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po
zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
4) Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych.
Zamawiający wymaga, aby inwestycja została oznakowana tablicami pamiątkowymi, z informacją o dofinansowaniu zadania
środkami w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z Rozporządzeniem z
dnia 07.05.2021 r. ws. określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane
lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz zgodnie z Uchwałą Rady Ministrów nr
84/2021 z dnia 01.07.2021 r. ws. ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i w
uzgodnieniu z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1666414,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2829000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1666414,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORMAX Janusz Norkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634654216
7.3.4) Miejscowość: Promnice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1666414 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.