Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347765/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Okrętowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957465577
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje3@barlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Okrętowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0cd40d2-2179-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00572264/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Okrętowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RID.III.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 261748,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie kanalizacji ogólnospławnej w celu jej rozdziału na kanalizację deszczową i sanitarną na działkach o nr ewid. gruntu 148 i 182/2 obr. 1 Barlinek oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej do działki o nr ewid. gruntu 182/1 obr. 1 Barlinek.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) przygotowanie terenu budowy,
2) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej PVC 500mm o długości 75,6m,
3) wykonanie 4 szt. studni rewizyjnych o średnicy 1.200mm na kanalizacji sanitarnej,
4) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej PP 600mm o długości 22,9m,
5) wykonanie studni rewizyjnej o średnicy 1.000mm na kanalizacji deszczowej,
6) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej PVC 160mm o długości 17,9m,
7) wykonanie studzienki rewizyjnej na przyłączu kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowią załączniki do SWZ:
1) Projekt zagospodarowania terenu. Projekt architektoniczno-budowlany. „Przebudowa oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w działce drogi powiatowej” – załącznik nr 1 do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 26.01.2024 r. (załącznik nr 10 do SWZ).
2) Projekt zagospodarowania terenu. Projekt architektoniczno-budowlany. „Przebudowa oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej w działce drogi powiatowej” – załącznik do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 7.02.2024r. (załącznik nr 11 do SWZ).
3) Projekt techniczny/wykonawczy „Przebudowa oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej” (załącznik nr 12 do SWZ).
4) Projekt techniczny/wykonawczy „Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej” (załącznik nr 13 do SWZ).
5) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 14 do SWZ).
W stosunku do szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia określonego wyżej Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień:
1) W projektach zagospodarowania terenu (załączniki nr 10 i 11 do SWZ) w przypadku kanalizacja sanitarnej podano średnicę nominalną rury. Ofertę należy przygotować i zadanie wykonać przyjmując dane rurociągu kanalizacji deszczowej z przedmiaru i Projektu technicznego/wykonawczego (załącznik nr 12 do SWZ).
2) Wykonawca ma zapewnić stałe dojście i dojazd do posesji sąsiadujących z placem budowy. Wszelkie czasowe ograniczenia dojazdu do poszczególnych posesji należy ograniczyć do niezbędnego minimum i odpowiednio wcześniej uzgodnić z właścicielami lub zarządcami tych posesji.
Wymaga się aby wykonywane roboty budowlane nie powodowały braku dojazdu do poszczególnych posesji przylegających do placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem przejazdu przez ulice znajdujące się wokół placu budowy.
Wszelkie formalności i koszty dotyczące zajęcia pasa drogowego niezbędnego do wykonania inwestycji leżą po stronie Wykonawcy.
Wszelkie formalności i koszty związane z opracowaniem, uzyskaniem zatwierdzenia i wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu leżą po stronie Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem czystości jezdni ulic wokół placu budowy.
Materiały pozyskane z rozbiórek oraz materiały odpadowe Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą o odpadach oraz ustawą o czystości i porządku w gminach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347122,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579750,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347122,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&K Zakład Sieci Sanitarnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990004694
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M & K ZAKŁAD SIECI SANITARNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
M & K ZAKŁAD SIECI SANITARNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347122,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Osiek Wielki (Osiedle Leśne)
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
- Budowa przepompowni ścieków w ul. W. Polskiego w Żarowie wraz z rurociągiem tłoczonym w dz. Nr 838 obręb Żarów.
- Realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Makowej i Kalwaryjnej w Brusach oraz drogi gminnej nr 206072G na odcinku Brusy - Małe Gliśno
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.