Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390611/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
- 2024/BZP 00403507/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00511580/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Sośnicowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Sośnicowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74a1cb19-37a0-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00425463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090654/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Sośnicowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Sośnicowice w ramach zadania pn.: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Sośnicowice”. Zadanie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Zadanie obejmuje:
1) opracowanie kompletnego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii. Dokumentacja projektowa winna uwzględniać możliwość podłączenie nieruchomości pod zabudowę w oparciu o Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Sośnicowice oraz procedurowane zmiany ww. planu – obecnie trwają prace nad zmianą Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Sośnicowice.
2) kompleksową budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, a także uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej kanalizacji sanitarnej.
Realizacja zadania obejmuje:
a) Sośnicowice – Chorynskowice – wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej od punktu wpięcia do istniejącej kanalizacji sanitarnej w ulicy Przemysłowej w Sośnicowicach, poprzez lokalizację sieci na działkach gminnych wzdłuż ulicy Gliwickiej do skrzyżowania z ulicą Polną, wzdłuż ul. Polnej do ulicy Ceramików, do nieruchomości 40/8 stanowiącą własność Gminy Sośnicowice;
b) Sośnicowice ul. Gimnazjalna – wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej od punktu wpięcia do istniejącej sieci zlokalizowanej przy ul. Gimnazjalnej 36 w Sośnicowicach, przebieg po działkach stanowiących własność Gminy Sośnicowice, do stacji uzdatniania wody zlokalizowanej na działce 2765/96 w Sośnicowicach;
c) Sośnicowice ul. Kuźniczka wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej od punktu wpięcia do istniejącej sieci w ulicy Kuźniczka w Sośnicowicach przebieg po działkach stanowiących własność Gminy Sośnicowice;
d) Rachowice ul. Do Groty – wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej od punktu wpięcia do istniejącej sieci w ulicy Do Groty w Rachowicach przebieg sieci po działkach stanowiących własność Gminy Sośnicowice;
e) Łany Wielkie ul. Wesoła i ul. Łabędzka – wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej od punktu wpięcia do istniejącej sieci w ulicy Wesołej i ulicy Łabędzkiej w Łanach Wielkich;
f) Trachy ul. Raciborska – wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie nieruchomości położonych przy ulicy Raciborskiej 38 i 40 w Trachach, pozwalające na podłączenie niniejszych nieruchomości do sieci kanalizacji sanitarnej.
Łączna długość kanalizacji sanitarnej to około 5000 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący załączniki nr 1 do SWZ, a także wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4. Rozwiązania równoważne:
4.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia (PFU) wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wszelkie wskazane w PFU oraz w załącznikach do PFU znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe czy też normy należy rozumieć, jako przykładowe i służą one jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem producenta - rozpatrywać je należy łącznie ze słowem „równoważny”.
4.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
5. Wymagany okres gwarancji:
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik nr 3 do SWZ). Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 lub 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (rozdział 18 SWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy (załącznik nr 5 do SWZ), w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia Zamawiającego oraz obowiązki gwaranta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na przedmiotowe zamówienie przeznaczył kwotę w wysokości8 000 000,00 zł brutto. Ponieważ złożone oferty przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości jej zwiększenia, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Józefowa
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.